 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z przyspieszeniem |
Autor |
Wiadomość |
montal [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2008, 09:37 Problem z przyspieszeniem
|
|
|
Witam,
przez trzy dni nie jeździłem moją miśką, wsiadam jadę, na obwodnicy chciałem przyspieszyć i d... Jeżdżę automatem, z tego co widziałem w innych postach jest to problem z KickDown.
Skrzynia ma olej, wymianiany ok 18tys temu - bo poprzedni właściciel miał problem źle zdiagnozowany ( z TCU).
Nie mam jeszcze odczytu ze złącza, bo potrzebuje analogowego miernika, ale czymś sypie.
Nie zabardzo wiem jak działa KICKDOWN switch, bo jest na skrzyni konektor do niego.
Wszystkie biegi wchodzą, overdrive działa.
Macie jakieś sugestie do tego?
Nie napisałem, że obroty są max 2500 rpm (bez O/D)
Nie wiem jak u was ale u mnie pedał gazu nie dochodzi do podłogi, skok rzędu 5 cm ( a do podłogi drugie tyle). Jest to o tyle dziwne, że w podłodze jest ślad na wykładzinie od pedału.
Może kiedyś był niżej ustawiony, bo na PARK mogę ją wkręcić na obroty jak mi się podoba. |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2008, 18:55
|
|
|
Witam jeżeli chodzi o kikdown to przycisk jest własnie pod pedałem w podłodze, a skoro pedał nie dochodzi do podłogi więc dlatego nie działa zerknij sobie bardzo fajnie ten przycisk widać a prubowałeś docisnąc mocniej troche siłowo |
|
|
|
 |
montal [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2008, 00:14
|
|
|
Dzięki za info, ale pod pedałem gazu jest przełącznik, który rozwiera się w momencie choćby delikatnego naciśnięcia na pedał gazu. Skoro tak, to jak może dawać sygnał "redukuj" ?
Siłowe metody na nic chyba, w nodze mam trochę pary, a auto i tak nie redukje.
Jeszcze nie mam odczytów ze złącza, niestety.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-06-2008, 01:34
|
|
|
montal napisał/a: | Dzięki za info, ale pod pedałem gazu jest przełącznik, który rozwiera się w momencie choćby delikatnego naciśnięcia na pedał gazu. Skoro tak, to jak może dawać sygnał "redukuj" ?
Siłowe metody na nic chyba, w nodze mam trochę pary, a auto i tak nie redukje.
Jeszcze nie mam odczytów ze złącza, niestety.
Pozdrawiam |
ale przecież ten przełącznik jest uruchamiany dopiero w momencie kiedy nacisniesz mocniej po wyczuwalnym oporze, normalnie przecież jest trochę luzu i pedał można wcisnac jakies 2 cm bez uruchamiania kickdownu, dopiero po mocniejszym wcisnięciu uruchamiasz ten guzik |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
montal [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2008, 08:03 No niestety
|
|
|
U mnie delikatne naciśniecie gazu powoduje rozłączenie tego przełącznika. Chciałem zrobić zdjęcia ale wyszły bardzo marnie.
Może to odpowiada za coś innego - nie mam pojęcia.
W każdym bądź razie nie jest tak że deptam do deski i dopiero coś się przełącza.
Dzisiaj popracuję sobie nad tym problemem Jedyna pozytywna sprawa to spalanie. Na 390 km trasy spaliłem zbiornik gazu (42 ltr)
Pozdro
Michał |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-07-2008, 13:01 Re: No niestety
|
|
|
montal napisał/a: | U mnie delikatne naciśniecie gazu powoduje rozłączenie tego przełącznika. Chciałem zrobić zdjęcia ale wyszły bardzo marnie.
Może to odpowiada za coś innego - nie mam pojęcia.
W każdym bądź razie nie jest tak że deptam do deski i dopiero coś się przełącza.
Dzisiaj popracuję sobie nad tym problemem Jedyna pozytywna sprawa to spalanie. Na 390 km trasy spaliłem zbiornik gazu (42 ltr)
Pozdro
Michał |
hmmm dziwne, u mnie to wyglada tak jak na poniższej fotce i widać wyraźnie ten luz
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
montal [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2008, 17:35 Temat zamknięty przepustnica była przez coś zablokowana
|
|
|
Nooo, u mnie takiego czegoś nie ma. Przełącznik, o którym pisałem jest w górnej części pedału.
Widocznie w sigmach i diamante wsadzali różne rozwiązania.
Czytanie kodów nic mi nie pokazało - martwa cisza w odczytach.
[ Dodano: 25-07-2008, 12:47 ]
Witajcie,
niestety u mnie nadal lipa... Nie przyspiesza jak bym chciał.
Mam pytanie: jak u Was się otwiera przepustnica - bo u mnie myślę po tym na ile pozwala ta dźwignia przy lince gazu to jakieś 3/4 max otwarcia (przy założeniu że max to w poziome). Nie patrzyłem do środka jaki tam jest mechanizm, więc narazie to moje wyobrażenie.
Miałem bardzo dziwny przypadek - zacięła mi sie w maksymalnym rozwarciu (na tyle na ile pozwoliła). SZYBKO zjechałem na bok bo nie było czasu na myślenie i okazał się że przy mocnym wdepnięci w gaz potrafi co się zaklinować tak że nie opada.
Co Wy na to?
Pozdrawiam
Temat zamknięty przepustnica była przez coś zablokowana |
|
|
|
 |
|
|