Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa wspomagania i płyn...
Autor Wiadomość
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17-07-2008, 15:00   pompa wspomagania i płyn...

Hej wam...
przed urlopem postanowilem zrobic cos w lancerniku.. Wymienilem tarcze, kloce i zdemontowalem krzywa pompe wspomagania... Tesciu mi wzial na warszat i na tokarce wyprostowal kolo pasowe. Chce zamontowac to z powrotem, tyle ze nie wiem jak odpowietrzyc caly uklad.
Pytanka:
Jak to zalac, czym to zalac i jak odpowietrzyc..? Help...
jezeli macie jakies wskazowki, to licze na was.. :)
pozdr..
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-07-2008, 16:23   

Xiff, zalewasz płynem ATF, a odpowietrzasz lejąc w zbiorniczek do pełna i kręcąc kierownicą do oporu w prawo i w lewo. I tak w kółko.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-07-2008, 23:11   

A na końcu uzupełniasz płyn w zbiorniczku do wymaganego poziomu. Wszystko jest w service manualu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 20-07-2008, 22:56   

Ja dopiero co wymieniłem cały płyn w układzie wspomagania. Odkręciłem cienki wężyk (podobny do wężyka od hamulców), przy kolumnie kierownicy, nad półośką od strony kierowcy. Wydawało mi się że jest to najniżej położony punkt w układzie. Spuściłem cały płyn do ostatniej kropli. Zalałem nowy ATF-220, i kręciłem kierą jak pisał Hugo w lewo i prawo. Efekt zobaczymy jutro bo robiłem to dosłownie wczoraj :lol:
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-07-2008, 13:01   

zalalem, pokrecilem, znow zalalem i dziala...
na drugi dzien musialem jeszcze dolac..
dzieki za pomoc :)
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.