 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co może stukać |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-07-2008, 07:48 Co może stukać
|
|
|
Cóż może stukać w zasadzie w zawieszeniu zapewne ... ??
Tuleja wahacza ? Nie wiem jak sprawdzić...
Sworzeń wahacza wymieniony, drążek kierowniczy wymieniony, guma od stabilizatora wymieniona, nie wiem co jeszcze może stukać ?
Łącznik stabilizatora ? Przy hamowaniu ?? Poza tym wyglądał nieźle.
Jakieś pomysły ?:D |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Pi@ST
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3,0 V6 125kW kombi
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 57 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 25-07-2008, 09:00
|
|
|
Witaj!
Powiem tak w jednym warsztacie bylem wymienialem sworznie i powiedzialem zeby zwrocili uwage bo jeszcze cos innego mi stuka, ok wymienili mi sworznie i jeszcze raz zapytalem sie czy wszytsko jest w porzadku odpowiedz tak wszytsko ok zdziwienie
no tale sobie pomyslalem nieznam sie wiec ok, ale przy innym problemie odnosnie ukladu hamulcowego o ktorym pisalem w innym poscie, pojechalem na sciezke na diagnostyke, trafilem na bardzo kopetentnego "inspektora" i jakbym przyjechal na badanie koles mi powiedzial by ze jest ok i koniec ale zaprowadzil mnie do kanalu i pokazal co w trawie piszczy:
do wymianu koncowki stabilizatora ( krutki drazki) + poduszka tylne wachacza( metalowo - gumowa) z dwoch stron i to moze powodowac drgania przy chamowaniu i zbierznosc moze miec z tym jeszcze cos do czynienia ( ktora musze zrobic bo od srodka mam sliliki )
Wiec ujmujacŁ
po pierwsye primo hehehe sworynie dolne wachacya
po drugie podusyki wachacza
po trzecie stabilizatory
po czwarte luzy na poloskach
Pozdrawiam obz wszyscy tak podchodzli do mnie to ja bede ich chwalil i polecal a troche odwiedzam warsztaty i wiem co po niektorzch moge sie spodziewac ! |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 26-07-2008, 08:02
|
|
|
siemka ja juz przerabialem ten temat jesli wymieniles juz wszystkie uszkodzone elementy, zawieszenie ci stuka to sprawdz amory ,u mnie tez walczylem z tym problemem wymienilem cale zawieszenie zrobilem geometrie i daslej walilo wiec zostaly tylko amory ,zmienilem i spokoj koszt 1 sztuki to ok 450 zl walcz daslej pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 26-07-2008, 09:39
|
|
|
luz na maglownicy - będzie stukać napewno też.he,he |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-07-2008, 19:43
|
|
|
Zostały z tańszych rzeczy łączniki stabilizatora Uwalona była jedna guma stabilizatora, ale już jest nowa...
Sworznie wahacza wymienione. Poduszki wahacza w dobrym stanie... Luzów na półośkach nie stwierdziłem...
Cóż... będziem walczyć dalej
Dzięki za odpowiedzi |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|