Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co może stukać
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-07-2008, 07:48   Co może stukać

Cóż może stukać w zasadzie w zawieszeniu zapewne ... ??
Tuleja wahacza ? Nie wiem jak sprawdzić...
Sworzeń wahacza wymieniony, drążek kierowniczy wymieniony, guma od stabilizatora wymieniona, nie wiem co jeszcze może stukać ?
Łącznik stabilizatora ? Przy hamowaniu ?? Poza tym wyglądał nieźle.

Jakieś pomysły ?:D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pi@ST 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3,0 V6 125kW kombi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 57
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 25-07-2008, 09:00   

Witaj!
Powiem tak w jednym warsztacie bylem wymienialem sworznie i powiedzialem zeby zwrocili uwage bo jeszcze cos innego mi stuka, ok wymienili mi sworznie i jeszcze raz zapytalem sie czy wszytsko jest w porzadku odpowiedz tak wszytsko ok zdziwienie :|
no tale sobie pomyslalem nieznam sie wiec ok, ale przy innym problemie odnosnie ukladu hamulcowego o ktorym pisalem w innym poscie, pojechalem na sciezke na diagnostyke, trafilem na bardzo kopetentnego "inspektora" i jakbym przyjechal na badanie koles mi powiedzial by ze jest ok i koniec ale zaprowadzil mnie do kanalu i pokazal co w trawie piszczy:
do wymianu koncowki stabilizatora ( krutki drazki) + poduszka tylne wachacza( metalowo - gumowa) z dwoch stron i to moze powodowac drgania przy chamowaniu i zbierznosc moze miec z tym jeszcze cos do czynienia ( ktora musze zrobic bo od srodka mam sliliki :D )
Wiec ujmujacŁ
po pierwsye primo hehehe sworynie dolne wachacya
po drugie podusyki wachacza
po trzecie stabilizatory
po czwarte luzy na poloskach

Pozdrawiam obz wszyscy tak podchodzli do mnie to ja bede ich chwalil i polecal a troche odwiedzam warsztaty i wiem co po niektorzch moge sie spodziewac !
 
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 26-07-2008, 08:02   

siemka ja juz przerabialem ten temat jesli wymieniles juz wszystkie uszkodzone elementy, zawieszenie ci stuka to sprawdz amory ,u mnie tez walczylem z tym problemem wymienilem cale zawieszenie zrobilem geometrie i daslej walilo wiec zostaly tylko amory ,zmienilem i spokoj koszt 1 sztuki to ok 450 zl walcz daslej pozdrawiam :D
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-07-2008, 09:39   

luz na maglownicy - będzie stukać napewno też.he,he
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-07-2008, 19:43   

Zostały z tańszych rzeczy łączniki stabilizatora ;) Uwalona była jedna guma stabilizatora, ale już jest nowa...
Sworznie wahacza wymienione. Poduszki wahacza w dobrym stanie... Luzów na półośkach nie stwierdziłem...
Cóż... będziem walczyć dalej ;)

Dzięki za odpowiedzi :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.