 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czy da sie elektrycznie wyczuc moment uruchomienia silnika? |
Autor |
Wiadomość |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2008, 12:00
|
|
|
lub z kontrolki braku cisnienia oleju lub z kontrolki braku oleju |
|
|
|
 |
strud
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W Avance '01
Dołączył: 25 Kwi 2008 Posty: 45 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 04-08-2008, 12:59
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | lepiej już i bezpieczniej do tego zapodać webasto... |
Sorry za off topic, ale jestem ciekaw, jak używać tego webasto i czy warto dokładać zdalne sterowanie. Ja właśnie je mam w swoim rekinie, ale jeszcze nie używałem (w końcu mamy lato, a gala mam 2gi miesiąc), a ponadto auto jest garażowane, więc i w zimie może się nie przydać. Ale lepiej wiedzieć co i jak |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 04-08-2008, 22:54
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Zhan, to próbuj, ciekaw jestem tego czy ci sie uda. Z tym piekanikiem to fakt masz rację, nie pomyślałem o klimie |
w sensie co ma mi sie udac?
z grubsza mam juz wszystko obmyslone, tylko im dluzej o tym mysle tym wiecej dodatkow mi sie zachciewa i sprawa sie komplikuje
na razie utknalem na domykaniu szyb, chce zrobic tak zeby mozna bylo zablokowac czasowo domykanie, tak zeby sie auto wietrzylo ale czasowo dla tego, ze jak spadnie deszcz powiedzmy po 30 min od wyscia z auta, nie trzeba bylo biegac do samochodu i odblokowywac domykania... przydalaby sie pomoc elektronika
PLPynton napisał/a: | y
w tym rozwiazaniu ustaw start na mozliwie najnizsza wartosc ktora zapewni start w ujemnych temperaturach (np max 1.5s) ale w razie awarii alternatora lub paska nie wymusi krecenia np 4s i tu w tym przypadku wielokrotnego bo exus ponowi jesli zawiedzie ten wlasnie sygnal. |
no ja akurat podlaczylem detekcje pod kontrolke oleju wiec zerwany pasek alternatora chyba mi nie zaszkodzi gorzej bedzie jak spali sie zarowka od oleju...
saphire napisał/a: | A nie prościej z kontrolki braku ładowania spod licznika wziąć ten sygnał? Przykładowo - kręcimy rozrusznikiem aż do momentu gdy lampka gaśnie czyli jest ładowanie + 1 sekunda |
chodzi o to ze jedna sekunda to juz jest za duzo a Ty chcesz jeszcze dokladac do tego czas wygasniacia lampki |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-08-2008, 08:46
|
|
|
Dziś sprawdzałem na zimym GDI że 2 sekundowe zakręcenie jest jak najbardziej OK i gwarantuje odpalenie przy czym na pewno nie załatwi rozrusznika. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|