Problem z odpalaniem gorącego silnika |
Autor |
Wiadomość |
Jacek V
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,5 l długi, 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2008, 14:24 Problem z odpalaniem gorącego silnika
|
|
|
Mam coraz poważniejszy problem z uruchomieniem gorącego silnika (Pajero II 3500 benz.). Od dwóch miesięcy stopniowo się pogarsza, a teraz po zgaszeniu do 20 min w ogóle nie daje się odpalić. Jeszcze niedawno trzeba było trochę dłużej pokręcić i zaskakiwał, a teraz rozrusznik słabo kręci i w końcu zdycha, tak jakby akumulator padał. Jednak podłączyłem dodatkowy i nic nie pomogło. Na zimno wszystko w porządku. Może ktoś zetknął się z podobnymi objawami? Czy to coś poważnego? Znalazłem zbliżony problem (post z 1.06.2008) ale dotyczył innego silnika - diesel 2800. Dzięki za ewentualne porady.
Jacek |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-08-2008, 15:05
|
|
|
check engine sie nie zapala?
ew. nie zaczal nagle palic zbyt wiele?
jesli to nie slaby akumulator, to moze padac czujnika walka rozrzadu - na drugim koncu glowicy niz pasek rozrzadu |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2008, 18:01
|
|
|
z tego co wiem(bo sam mam diesla) w benzynie powinny byc świece irydowe, może warto wymienić na nowe |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-08-2008, 20:07
|
|
|
platynowe
irydowe sa w GDI |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-08-2008, 21:04
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | platynowe
irydowe sa w GDI |
dokładniej to w GDI są IZFR6B irydowo-platynowe - jedna elektroda platynowa a druga irydowa
Zwróćcie uwagę na podpis na pudełku na samym dole. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
Ostatnio zmieniony przez saphire 07-08-2008, 07:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2008, 17:03
|
|
|
W którymś Auto Świecie ukazał się artykuł "Awangarda" o pajero V20 3,5 benz..
w tekście było napisane aby uważać na świece irydowe-Tak pisał Andrzej Jedynak.
I ja też tak uważam, że są irydowe |
|
|
|
 |
mooglie
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TDi 1993r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 9 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-08-2008, 12:01
|
|
|
Witam. Ostatnio spotkalem sie z tym proplemem, mialem problem z usunieciem tej usyterki, ale okazalo sie po kontroli w ASO Mitsubishi iz byl to czujnik polozenia walu. |
|
|
|
 |
Zdziszek
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 20-08-2008, 12:19
|
|
|
Cytat: | Mam coraz poważniejszy problem z uruchomieniem gorącego silnika (Pajero II 3500 benz.). Od dwóch miesięcy stopniowo się pogarsza, a teraz po zgaszeniu do 20 min w ogóle nie daje się odpalić. Jeszcze niedawno trzeba było trochę dłużej pokręcić i zaskakiwał, a teraz rozrusznik słabo kręci i w końcu zdycha, tak jakby akumulator padał. |
Ja miałem kiedyś podobny objaw w Cbr 1000 (motocykl) okazało się że sie zacierał |
|
|
|
 |
|