Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0 Automat] Jaki gaz zainstalować?
Autor Wiadomość
junior81 
Mitsumaniak
Adamo


Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 509
Skąd: Łódź-Polesie
  Wysłany: 07-08-2008, 23:23   [EA2A 2.0 Automat] Jaki gaz zainstalować?

Witam.
Posiadam Galanta z automatyczną skrzynią biegów sprowadzone z niemiec .Autko nabyłem na początku lipca. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o instalacji gazowej firmy BRC i czy nie robie błędu instalując ja w samochodzie?
Pozdrawiam
 
 
 
wolfgang
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2008, 08:14   

Cześć. Mam BRC w swoim miśku takze z automatem juz dosyć długo. przejechane ok 150 tys. na gazie. Nie narzekam. Co prawda chyba teraz skusiłbym sie na sekwencję :wink:
Sądzę, ze BRC to dobry wybór oczywiście jesli założy tą instalację dobry gazownik.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 08-08-2008, 10:43   

150kkm to całkiem sporo, możesz napisać jakie koszty serwisowania instalki miałeś w tym czasie (filtry, regulacje, regeneracja reduktora, itp).
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
junior81 
Mitsumaniak
Adamo


Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 509
Skąd: Łódź-Polesie
Wysłany: 08-08-2008, 23:00   

Oczywiście że instaluje instalke sekwencyjną.
A może doradzicie jak poruszać sie z automatem bo wydaje mi sie że pali jak smok w trasie 9,6 l przy dynamicznej jeździe ale nie szalonej, a po miesicie nie wiem ostatnio mi wyszło 14 l ale miałem przestawiony rozrząd o 2, ale obecnie mi sie wydaje ze wcale nie jest lepiej. Jak jeździć ( w trybie hold) czy normalnym, dynamicznie czy raczej spokojnie?
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-08-2008, 10:44   

junior81 napisał/a:
wydaje mi sie że pali jak smok w trasie 9,6 l przy dynamicznej jeździe ale nie szalonej, a po miesicie nie wiem ostatnio mi wyszło 14 l

Czytałeś to:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8373
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
trawkins
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2008, 13:06   

Opcja szukaj nie działa wiec zobacz TU oraz TUTAJ . Od siebie dodam że mam zwykły gaz i 30tys przejechane bez problemu, ale teraz ceny sekwencji spadły wiec pewnie bym założył sekwencje teraz.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 09-08-2008, 18:35   

Ja dodam że też (niestety) mam instalkę mieszalnikową i pali mi 15 na 100km. Z tego co czytałem duża część foruowiczów poleca Stag300 lub Prinsa
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
kriskris
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2008, 23:33   

witam.posiadam BRC seq24.montaz w lodzi(czakram)dziala bez problemów. spalanie od 10-13 litr. ale ja mam manual.pozdrawiam.
 
 
junior81 
Mitsumaniak
Adamo


Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 509
Skąd: Łódź-Polesie
Wysłany: 18-08-2008, 18:25   

Założyłem BRC (seq24) i na autostradzie z prędkością wąchająca sie miedzy 150 a 170 km/h spali mi 15 l gazu. Poprzednio w trasie na benzynie spalił 9.7 l benzyny przy prędkościach miedzy 110- 130 km/h. Instalacja wydaje sie działać znakomicie, ale mam pytanko gościu z serwisu mówił że miał jakieś problemy z regulacja i czy przypadnikiem nie mam uszkodzonej sondy lambda. Czy mam przed wizyta u niego sprawdzić sondę czy facet porostu nie zna sie na robocie? A i jeszcze pytanko gdzie najlepiej kupowac części do galanta i go naprawiac w łodzi?
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 19:08   

junior81 napisał/a:
gdzie najlepiej kupowac części do galanta i go naprawiac w łodzi?
INTERCARS mamy znizki klubowe jesli nie masz karty popros kogos z regionu lodzkiego o pomoc w tej kwestii ... warsztaty polecane w Twojej okolicy znajdziesz w dziale regionalnym
 
 
junior81 
Mitsumaniak
Adamo


Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 509
Skąd: Łódź-Polesie
Wysłany: 18-08-2008, 21:58   

wielkie dzieki
 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2008, 11:24   

Witam
Ja mam STAG300 i zolte Valteki (1ohm), reduktor Tomasetto Alaska AT09 instalacja sprawuje sie bdb, spalanie w miescie ok 10,5l, na trasie 8-9l.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 19-08-2008, 13:36   

axg napisał/a:
reduktor Tomasetto Alaska AT09


Na pewno alaska, ag zaleca je do samochodow o mocy do 90km?
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2008, 14:05   

krzysio1972 napisał/a:
axg napisał/a:
reduktor Tomasetto Alaska AT09


Na pewno alaska, ag zaleca je do samochodow o mocy do 90km?


Tak wiem, widzialem na ich stronie ze zalecaja ZAVOLI, ale Tomasetto Alaska wystepuje bodajze w 3 wersjach, moja jest do mocy 140KM.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 19-08-2008, 14:49   

No rzeczywiscie, at09 wystepuje w 3 wersjach i alaska przeznaczona jest do mocy <90, 136>, do 90 to normal, a artic <120,240>. Tyle, ze tomasetto nie zaleca pracy dla alaski ponizej -10oC, a ag pewnie z wlasnego doswiadczenia wie co pisze (dla mniejszych silnikow pewnie nie da sie zamrozic reduktora).

Nic najwazniejsze, ze wszystko dziala ok ;-)
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.