Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:18
Wymiana klocków hamulcowych Outlander Turbo
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-08-2008, 15:48   

olabart, Sorry, w pośpiechu nie sprawdziłem
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 14-08-2008, 15:51   

Właśnie przyszły klocki - kolor zielony, hm....... zobaczymy
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2008, 18:47   

u mnie już po bólu na chwile czy STOP efektowi jadących tarcz po betonie przy hamowaniu :) odwiedziłem serwis przetłoczone zostały tarcze i wymienione klocuszki jak narazie super :)
ale już zaczynam rozglądać się za jakimiś tarczami nacinanymi czy wentylowanymi szukam jakiś aby pasowały ale nie ma
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 15-08-2008, 19:21   

a może ktoś przerabiał temat wymiany tylnych bębnów/szczęk na tarcze/zaciski. ot taki kaprys przed zimą mi się marzy. zauważyłem, że rozmiarem sigmowe by podeszły - takie typowe dla miśków rozwiązanie z bębnem od ręcznego w środku tarczy... jak macie to rozwiązane w outlanderach I w przypadku tyłu na tarcze? świadom jestem dodatkowej przy tej przeróbce walki z piastami. zacznę od poszukiwań wśród części używanych. myślę, że pomysł z rozpoczęciem tuningu od tej strony jest niezły - najpierw bezpieczeństwo, potem osiągi.

...

no to spróbuję z tym problemem w warsztacie
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
Ostatnio zmieniony przez kordiank2 19-08-2008, 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 19-08-2008, 13:56   

No ....No..... nawet nieźle po kilku dniach. Nowe klocuszki piszczą ele zdecydowanie lepiej hamują. Jeszcze nabiję kilka kilkadziesiąt kilometrów i coś naskrobię.

[ Dodano: 26-08-2008, 10:11 ]
Zielone klocki sprawują się super. Zdecydowanie lepsze hamowanie. Mam jednak dodatkowe pytanie. Czy jest jakaś regulacja luzów przy zaciskach hamulcowych? Otóż podczas jazdy po wyboistych drogach słychać uderzenia klocków o zaciski - jest pomiędzy nimi mały luz, który powoduje te odgłosy. Zresztą wystarczy na postoju po prostu kopnąć w koło (oczywiście dotyczy przedniej osi) i słychać te odgłosy. Jest to na pewno odgłos pochodzący z tego miejsca, gdyż łatwo można to sprawdzić jadąc wyboistą drogą - naciskając delikatnie hamulec stuki znikają, puszczając hamulec - stuki powracają. To samo miałem przy poprzednim outlanderze. Może ktoś coś zasugeruje?

[ Dodano: 29-08-2008, 11:21 ]
Widzę, że jeszcze trwają wakacje również na forum. Wracając do tematu - zastanawiam się nad dorobieniem blaszek pomiędzy klocki a zaciski. Niektóre samochody, które miałem wcześniej je posiadały. A tak poza tym, czy u Was też występują takie stuki, które opisałem wcześniej.

[ Dodano: 09-10-2008, 13:19 ]
Udało mi się zlikwidować stuki pochodzące z przednich zacisków hamulcowych. Otóż powodowały je wyrobione trzpienie, które utrzymują klocki. Wreszcie jazda po naszych drogach znowu sprawia mi przyjemność. Zero stuków. Po prostu miód. Pozdrawiam i dziękuję za "liczne" dorady.

[ Dodano: 09-10-2008, 13:22 ]
Udało mi się zlikwidować stuki pochodzące z przednich zacisków hamulcowych. Otóż powodowały je wyrobione trzpienie, które utrzymują klocki. Wreszcie jazda po naszych drogach znowu sprawia mi przyjemność. Zero stuków. Po prostu miód. Pozdrawiam i dziękuję za "liczne" dorady.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.