[Cari 1.6] Dwa problemy z Cari 1.6 2002 |
Autor |
Wiadomość |
Janus2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2008, 17:42 [Cari 1.6] Dwa problemy z Cari 1.6 2002
|
|
|
Pierwszy problem to przygasające światła podczas normalnej jazdy
Drugi to wrażenie mulenia wyczuwalne do trzeciego biegu.
To mulenie mam wrażenie jakby nie miał odpowiedniego spalania bądź iskry. Cari ma 95.000 i nie wiem co było w nim robione. Ja przejechałem już nim pięć tysięcy, i wymieniłem pasek bo to się dowiedziałem. Czy ktoś może mi pomóc w tych tematach ? Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-08-2008, 20:25
|
|
|
jakie mulenie ??
szarpie czy słabo kręci i nie chce przyspieszać ? |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 19-08-2008, 20:31
|
|
|
a kiedy ci przygasaja swiatla ??
nie w momencie kiedy zalacza sie kompresor od klimy ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
pajczer
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 16V GL
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 48 Skąd: Kutno, Łódź
|
Wysłany: 19-08-2008, 21:02
|
|
|
też mam chyba ostatnio trochę takie wrażenie jakby na drugim biegu tuż przed 3 tyś obrotów trochę spadała moc. tak minimalnie ale jednak.. |
|
|
|
 |
Janus2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2008, 00:41
|
|
|
Matejko napisał/a: | a kiedy ci przygasaja swiatla ??
nie w momencie kiedy zalacza sie kompresor od klimy ?? |
Też tak na początku myślałem że może od klimy to jest zależne, ale gdy jej nie używam też mi się to samo dzieje. Chyba że kompresor działa na okręta po odpaleniu silnika? Tego niestety nie wiem. W każdym razie klime mam z ręczną regulacją.
[ Dodano: 20-08-2008, 00:49 ]
Matejko napisał/a: | a kiedy ci przygasaja swiatla ??
nie w momencie kiedy zalacza sie kompresor od klimy ?? |
Mam takie wrażenie jak kolega Pajczer, u mnie to wygląda tak jak chwilowy spadek mocy na niskich obrotach do 3 tyś. naczej to ujując jest to podobne mulenie jak między gazem na dobrze wyregulowanej starej instalacji a przełączeniem a bęzynę. Mniejwiecej chodzi o tak odczuwalny spadek mocy. Wydaje mi się że może mieć to związek z mocą świec bądź kablami. NIe wiem do końca jaką oporność mają nowe orginalne kable to mógłbym zmierzyć i porównać z opornością moich, a świece i tak będe musiał wymienić bo nie wiem czy były wymieniane ale przydałobysię wiedzieć jaką powinny mieć szczelinę i sprawdzić to. Co o tym sądzisz i czy może wiesz gdzie znaleźć info w tych zagadnieniach? |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 20-08-2008, 09:28
|
|
|
szczeline to sie sprawdzalo w duzych fiatach, maluchach i innych sprzetach na gazniku,
tu sie swiece wymienia na ngk bkr 6e-11 to tak uprzedzajac twoje pytanie - ok. 40zl,
filtr powietrza takze proponuje sprawdzic i jesli nie wiesz kiedy byl wymieniany to takze do smieci - 30zl |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|