Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chip do galant miśków
Autor Wiadomość
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 20-08-2008, 10:02   

stozek o 20-30 to moze podniesc ci cisnienie krwi najwyzej ;) bzdura powatarzana przez niezorientowanych ludzi, w najlepszym przypadku stozek moze podniesc moc o 2-3KM a jak chcesz miec konkrytniejszy przyplyw mocy (do kilkunastu KM) to sobie katalizator wytnij...

ale wiem, ze sa tacy co sa w stanie przysiac, ze po zalozeniu plastikowej koncowki na tlumik przybylo im KM :badgrin:


czesto bywa tak, ze po zmianie filtra pow na niefabryczny, moc silnika moze nawet sie zmniejszyc... widzialem wydruki z takich testy:)
 
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2008, 12:44   

tomekrvf napisał/a:
Artoos napisał/a:
na pewno z 10-20 kucyków da się podnieść

A zapasowa głowica będzie spokojnie czekała w bagażniku....



No cóż w mojej okolicy jeździło swego czasu kilka CC Sporting, do setki 8s, remont silnika co 30000 km ale to chyba oczywiste...
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-08-2008, 13:25   

erwin napisał/a:
po zamontowania storzka można uzyskać pare dodatkowych koni
Około 300-400 % ;)
To może sobie poczytaj:
http://www.godula.pl/inde...on=det&artid=16
http://www.godula.pl/inde...on=det&artid=17
W dieslu doloty są tak skonstruowane że ilość powietrza i tak jest wystarczająca i ma mniejsze znaczenie dla osiągów niż stopień sprężania, więc stożek daje tyle co brewki na lampach, albo ciemna folia na szybie :)

Żeby podnieść moc klasycznego turbodiesla należy poszerzyć cały dolot i zwiększyć ciśnienie doładowania oraz wyprzedzenie wtrysku. Jeśli sprężarka jest całkowicie mechaniczna (bez elektroniki) to pewne rzeczy może zrobić dobry specjalista od układów wtryskowych podczas regulacji. Ważne jest też że bilans mieszanki paliwowo powietrznej był równy bilansowi spalin czyli trzeba przekonstruować wydech. Żadnych pustych przelotów i odpowiednio zrobiony kolektor wydechowy.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 20-08-2008, 17:57   

tommyc1 napisał/a:
stozek o 20-30 to moze podniesc ci cisnienie krwi najwyzej ;) bzdura powatarzana przez niezorientowanych ludzi, w najlepszym przypadku stozek moze podniesc moc o 2-3KM a jak chcesz miec konkrytniejszy przyplyw mocy (do kilkunastu KM) to sobie katalizator wytnij...

ale wiem, ze sa tacy co sa w stanie przysiac, ze po zalozeniu plastikowej koncowki na tlumik przybylo im KM :badgrin:


czesto bywa tak, ze po zmianie filtra pow na niefabryczny, moc silnika moze nawet sie zmniejszyc... widzialem wydruki z takich testy:)

Stozkiem w takim wykonaniu jaki pokazal kolega to na 100% ucieklo pare KM ,brak odseparowania od silnika,brak nawiewu zimnego powietrza,a i czasami nawet z tymi rzeczami moc i tak nie wzrosnie - ja mam stozek w RS 2000 ale tam chodzi o dzwiek,gdyby nie ten argument dawno by go nie bylo :
http://img214.imageshack....302/d091mb1.jpg
Co do katalizatora to roznie bywa,rozne silniki.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.