Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
No i stało się. Pękł pasek rozrządu.
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-08-2008, 16:04   

Blok akurat jest taki sam, inne tłoki, korby, wał, wałki rozrządu.... co do głowicy nie mam pewności, ale chyba jest taka sama
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 16:31   

Pytam z czystej ciekawości. Remont 4G63 mam nadzieję doprowadzi do uzyskania seryjnego stopnia sprężania. Mając jednak go w częściach może to dobry moment na "modyfikacje".
Ciężko zrozumieć wypowiedzi klubowiczów eclipse.net. Raz jest tak innym razem jest nie.
Całość mojego założenia opiera się na tym, wyremontowanym silniku.
Do tej pory plan był jasny - swap na 4G63T.
Po strzale paska i robieniu głowicy, znając stan silnika, zamiast szukać 4G63T może powinienem rozglądać się za swapem elementów z 4G63T?
P.S. Oto wypowiedź właściciela eclipse 1G:

Cytat:
4g63 gs 1g 92r z DSM postanowilem sprawdzic te teorie co tu sa bo jest ich masa i postanowilem td 05h Xspower na chwile obecna silnik po remoncie tłoki od `T` (korby sa takie same jak i reszta silnika mam w czesciach) wtryski chyba 750cc z allegro bo tu obiecuja i hu.. z tego no i wydech bosal 2.5/3 cale, ic z bmw, sprzeglo nabijane u mietka w stodole jakas twarda okladzina (robi spieka ale narazie sam tak wyglada%%% hehe) i tyle zmian reszta seria gs w lublinie sporo jezdzi takich wynalazkow i nawet zapierd. co piatek na pseudo wyscigach a zapomnial bym o najwazniejszym sterowanie dawka paliwa apex safc skrzynia galant 1.8d za 150zl z allegro hehe calkowity koszt to 4500pln (w tym turbawa posla do regeneracji, remont silnika na gratach z inter carsu bralem prawie najdrosze czesci no i cala reszta co wyżej) za miesiac jedzie na hamownie bo teraz nie mam czasu a zostalo pare rzeczy wiec na pewno sie pochwale jak sprzeglo wytrzyma bo tylko tego sie boje ......cdn


Aha, i jeszcze jedno. Eliminować wałki balansowe?
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2008, 18:04   

Serek napisał/a:
Eliminować wałki balansowe?
Tak
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 18:40   

Hubeeert napisał/a:
Serek napisał/a:
Eliminować wałki balansowe?
Tak


Szukać zestawu czy jest sposób made in Poland?
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2008, 18:52   

Najlepiej zestaw. Metody made in Poland są z gatunku delikatnie to nazwijmy problematycznych potem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 19:38   

No tak, szkoda tylko że na zestaw trzeba oczekiwać min. 3 tygodnie. tak długo to on nie będzie robiony. Zamówię przy następnym rozrządzie, czyli za ok. 10 lat :D
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-08-2008, 19:42   

Serek napisał/a:
10 lat


Oryginalny rozrząd jest na 90 000 km lub 3 lata (zależy co wcześniej)....... Na podróbkach też 3 lat bym nie przeciągał ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 21-08-2008, 20:23   

Serek, twoj galant e39 to wkoncu vr4 czy NA 4x4?

bo sie zagubilem lekko

PS. mogl bym prosic o numer do JAPANEZA, PLEASE lub do kogo kolwiek z mitsumaniakow kto oferuje szeroki asortyment czesci.
! WAZNE !
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 20:44   

Bartek napisał/a:
Serek napisał/a:
10 lat


Oryginalny rozrząd jest na 90 000 km lub 3 lata (zależy co wcześniej)....... Na podróbkach też 3 lat bym nie przeciągał ;)


Części zamówione u Japaneze.
Poza tym 90tkm to ja nie nabiję przez 3 lata. O wymianie rozrządu nawet nie myślał bym najwcześniej jak po 5 latach.

tommycrazy napisał/a:
Serek, twoj galant e39 to wkoncu vr4 czy NA 4x4? bo sie zagubilem lekko


4X4 N/A
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2008, 20:44   

Bartek napisał/a:
Oryginalny rozrząd jest na 90 000 km lub 3 lata


:?: 3 lata :?:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 20:49   

Hubeeert napisał/a:
Bartek napisał/a:
Oryginalny rozrząd jest na 90 000 km lub 3 lata

:?: 3 lata :?:

Kiedy chciałem kupić Colta we Włoszech był on świeżo po wymianie rozrządu. Zapytałem, dlaczego skoro auto miało przebieg tylko 75.000. Właściciel mi odpowiedział, że gwarancja na rozrząd wynosi 90.000 km lub 5 lat - w zależności, co nastąpi wcześniej.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 21-08-2008, 23:50   

Serek napisał/a:
Zamówię przy następnym rozrządzie, czyli za ok. 10 lat


1989 auto, strzelil ci teraz czyli po 19 latach to spokojnie 18 mozesz przejezdzic, nie spiesz sie dasz rade :P :wink:
to jak w koncu bedziesz czy nie na zlocie?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-08-2008, 09:03   

No sam już nie wiem. Dzisiaj przeczytałem, że Firek organizuje zawody kartingowe w piątek, tuż przed zlotem. No i jak tu nie jechać?
Samochodu Bartek nie zdąży poskładać do zlotu, no chyba że z diabłem młócić będzie :twisted:
Chyba zabiorę się z kimś, jak znajdę chętnego na dodatkowego pasażera z namiotem :D
_________________

 
 
WOWA 
Mitsumaniak


Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 725
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22-08-2008, 09:24   

Serek, Ja mam dużo miejsca, myślę że nie będzie problemu :lol:
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-08-2008, 21:36   

Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z cyklu: "Z kamerą wśród..."

Na początek zdjęcia głowicy, która powróciła cało i szczęśliwie z wygnania...na szlifiernie.



Bartek podjął dziś prawdziwie męską decyzję: ROZBIERAMY!
Dobrze, że chodziło mu o dół silnika :D Zatem pierścienie będą wymienione.
Bartek sprawdził szczelinomierzem tę przerwę na pierścieniu, wynik? Wlazł listek 0.40 i jeszcze kapkę luzu było. Co wy na to? No i te panewki...



Aha i jeszcze coś na noc, co by lepiej się spało. Zdjęcie smoka :D
Olejowego ofcourse. Nie dość, że zabity syfem na osi ciągu to jeszcze przylegał do wgniecionej miski olejowej. Co tam się musiało wyprawiać. :shock:

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.