 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma Bytom |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 21-08-2008, 23:52
|
|
|
Robson86 zobacz opis d16z6 ma 125 koni i przyspieszenie zaleznie od wersji max ok 10s, min ok 9 sek. roznica tak nie wielka ze przy dobrym kierowcy niezauwazalna |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 22-08-2008, 07:20
|
|
|
ja bym sie do konca nie sugerowal danymi producenta
piszac wczesniej o hondzie 1.5 mialem na mysli model coupe i HB produkowany w latach 92-95
jesli chodzi o d16z6 to posiadam takie auto, nie wiem skad ci sie wzial przedzial 9 do 10s
z tego co pisze Robson to civic coupe z silnikiem 1.5 i moca 101km jest szybszy niz mocniejszy od niego o 24km d16z6, przy porownywalnej masie logicznie rozumujac to jakies nieporozumienie,..
seryny Z6(1.6) odstawia B7(1.5) na dwie dlugosci
ale z tego co piszecie to przy dobrych wiatrach taka cari powinna mnie jebnac (d16z6)
niech moze mofr sie wypowie z jaka honda wygral a do jakiej wogole nie podchodzi bo nie ma sensu,.. wy tu chlopaki porownujecie dane producenta a morf mial kiedys honde teraz ma miska i mimo tego ze kocha teraz miska bardzo to moze co nie co powiedziec o rzeczywistych osiagach hond V gen produkowanych w latach 1992-95 |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-08-2008, 09:36
|
|
|
TAK TAK puntspusy, tamte hondy to były ostatnie co Fajnie latały łatwo modyfikowalne itd.
Teraz 1.6 110 km zadna rewelacja.
Co do silnika 1.6 D16z6 to lata w granicach 8,7 s do sety Jestem ciekaw czy gdyby Cari zamiast 1300kg ważyła 1000kg nie byłaby równym przeciwnikiem
Główna rzecz to waga.
Porownywalne klasowe accordy to normalnie żal
Niestety wszystko sie starzeje i te szybkie hondy sa juz bardzo wiekowe ..... a szkoda |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-08-2008, 11:29
|
|
|
Hondy 96-00 też ładnie latają SWAP jest prościutki w porównaniu z Mitsu części są za półdarmo. Kumpel zrobił ostatnio SWAP wywalił wiązki OBD II przerobił na OBD I (komputer z miejscem na 2 EPROM), w skrzyni przełożył zębatki od CRXa, silnik 1,4 zamienił na SOHC 1,6VTEC z Anglika z osprzętem za 2000PLN, dolot i wydech zrobił wcześniej. Teraz przed zmianą map ma 120KM. Zanim wgra nowe mapy będzie zmieniał hamulce tył na tarczowe. Honda CIVIC jest bardzo podatna na zmianę mocy, ten silnik 1,4 miał fabrycznie 75KM po zdjęciu zwężki w przepustnicy 90KM. Z nowymi mapami i przerobionym wydechem oraz dolotem 121KM (zmierzone na hamowni).
EDIT: puntspusy napisał/a: | ja bym sie do konca nie sugerowal danymi producenta
piszac wczesniej o hondzie 1.5 mialem na mysli model coupe i HB produkowany w latach 92-95.... |
Honda 92-95 jest lżejsza od Carismy. Carisma waży około 1200kg, a Lancer wersja nie EVO to taczka |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
Ostatnio zmieniony przez wichura1 22-08-2008, 11:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 22-08-2008, 11:38
|
|
|
ja po niewielkich modach w silniku d16z6 (dolot, wydech, walek) ze 123kM bo tyle mial shamowany po zakupie zrobilem 146kM i 161Nm .. polecam te hondy do zabawy w tjunink, lancera oddalem swej kobiecie bo malo podatny na mody i niezaluje |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-08-2008, 11:46
|
|
|
Powiedzmy sobie szczerze Mitsubishi wersje dla ludu, jest ciężkie do tuningowania. Chociażby to że przy wymianie kompa trzeba zmienić wiązki (w Hondzie kompy maję te same gniazda). |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 22-08-2008, 12:19
|
|
|
niechce robic morfowi ot w jego zajebistym temacie ale jedynym dla mnie rozwiazaniem dla lancera np z silnikiem 4g92 jest swap na 4g63 najlepiej T albo uturbienie 4g92 ktore pewnie przy softowym setupie 0,4bara da jakies 160-170 kuca |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Dedis [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2008, 22:48
|
|
|
już jutro z morfim będziemy porównywać czasy między coltem CAO 4G92 a Cari GDI
zobaczymy co z tego będzie
aha. chłopaki... nie porównujcie osiągów aut na podstawie danych producenta... !!!
i jeszcze jedno... Carisma to mimo wszystko raczej wyrośnięty kompakt, bądź skurczona klasa średnia... nie wiem czy stawiał bym ją na równi z Accordem i Vectrą jednak rozstawem osi (2550) bliżej jej do octavii (2510) czy civica 5D (2570) niż do accorda (2670) czy Vectry lub avensisa (2630) ew passata (2640)
ale jakby na to nie patrzeć... Carisma fajna jest łącznie z tą Morfiego szczęśliwej eksploatacji
pzdr |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-09-2008, 02:26
|
|
|
Dedis napisał/a: | Carisma to mimo wszystko raczej wyrośnięty kompakt, bądź skurczona klasa średnia... |
gdyby tak bylo to to auto producent stawial by w segmencie kompakt a nie D
Wszelkie katalogi takze mowia o klasie D. Nigdy podkreslam nigdy nie spotkalem sie z informacja ze Carisma jest kompaktem tylko ZawszE w klasie D
...z reszta sadzcie sobie jak chcecie...czepiacie sie byle problemu tylko dlatego zeby byl problem
A porownywanie klasy samochodow malych (Colt) z klasa srednią(Carisma) (przynajmniej 2 klasy roznicy) gdzie roznica pomiedzy moca a masa jest taka sama jak by porownac Titanika do motorowki wydaje sie byc "idealnym" testem
Proponuje porownac Yamahe R1 z Coltem nawet GTI...
A co do Carismy to dla mnie jest idealna i koniec
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-09-2008, 11:03
|
|
|
Cytat: | A porownywanie klasy samochodow malych (Colt) |
CJ0 i CZ zgadzam się, ale CA0 było wtedy przedstawicielem kompaktów (segment C)
Co do porównywania osiągów CA4A i DA2A GDi to robiliśmy to kiedyś z forumowiczami.
Mój AT szedł praktycznie identycznie jak Cari GDi, różnice były maks o pół długości auta, raz dla Colta, raz dla Cari. Manual z pewnością pójdzie lepiej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 01-09-2008, 11:29
|
|
|
i poszedł na 1/4 mili czas Dedisa najlepszy 16,7 a mój 17,3 |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-12-2008, 12:57
|
|
|
Moje pierwsze własne fotki, ucze sie robić zdiecia Prosze szanowne grono o ocene |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
Ostatnio zmieniony przez Morfi 14-12-2008, 14:58, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 13-12-2008, 13:08
|
|
|
Morfi napisał/a: | Moje pierwsze własne fotki, ucze sie robić zdiecia | jak na pierwszy raz to wyszły ci bajerancko te zdjątka |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-12-2008, 14:13
|
|
|
I tak wybieram te lepsze |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
Ostatnio zmieniony przez Morfi 14-12-2008, 14:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 13-12-2008, 16:32
|
|
|
tak jak wczesniej napisałem pierwsza i druga tura fotek 10/10 |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
|
|