Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować
Autor Wiadomość
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 08-09-2008, 17:16   



Oto wykresy z hamowni mojego misia. Sorki za nie najlepszą jakość, ale robiłem fotkę telefonem.
_________________

 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 09-09-2008, 14:37   

bardzo ładnie. Nie przejmuj się minimalnie spadkiem mocy - to jest dopuszczalne. Wklej jeszcze analizę spalin, pomierz spalanie LPG i będzie jasność.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 13-09-2008, 22:41   

No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.

Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią.
_________________

 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 15-09-2008, 22:18   

Artii napisał/a:
No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.

Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią.


Nie czekaj do przeglądu!

Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 16-09-2008, 09:48   

Maryjon napisał/a:


Nie czekaj do przeglądu!

Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować.


Słyszałeś o czymś takim jak licznik dziennych kilometrów? Prosta kalkulacja i wiadomo kiedy się gaz skończy.
Jakoś w instalacjach 2 gen sam się na pb nie przełącza i ludzie jeżdżą :)
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-09-2008, 09:50   

A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??

Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??

Czuc spalony gaz na postojach??

Krzychu
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 16-09-2008, 10:03   

krzychu napisał/a:
A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??Krzychu

Ja specjalnej różnicy nie widze. Wg wykresów z hamowni widać że powinno być troszke lepiej w dolnym zakresie obrotów.

krzychu napisał/a:

Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??Krzychu

Pewnie mam bo żadne CE sie nie świeci.

krzychu napisał/a:

Czuc spalony gaz na postojach??Krzychu

Nic takiego nie zaobserwowałem. No chyba że stane za jakimś polonezem :) .
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-09-2008, 10:38   

Znaczy jeśli ta instalacja jest sterowana przez ECU orginalne to chyba wlasnie dzialaja sondy lambda bo innaczej nie mialo by to sesu ale ja sie nie znam na tym tak bardzo.

Krzychu
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-09-2008, 15:49   

We wtryskowych instalacjach nie ma emulacji sond.... sondy sondują normalnie, a czas wtrysku gazu ustalany jest na podstawie czasu wtrysku benzyny, więc ECU benzynowe nie odczuwa różnicy benzyna/gaz
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 18-09-2008, 09:09   

pewnie pływak w butli Ci się przykleił do zbiornika i nie opada.
druga możliwość jest - brak kalibracji poziomu pływaka - na pierwszą ewentualności nic nie poradzisz - musisz czekać, na drugą - serwis.
Trzecia - muusisz mieć awaryjne przełaczania na PB , pewenie masz ustawione poza najniższym krytycznym ciśnieniem reduktora - dlatego system nie przełacza na PB - skorygują to bez problemu.
Potwierdzam, żadnych emulacji sond nie ma, jak zapali się CE - znaczy cos jest nie tak i do gazowników.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-09-2008, 10:44   

A gdzie masz zlokalizowany przelacznik jakos fajnie to wykonczyli w kokpicie (jak mozna fotke)

Krzychu
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 18-09-2008, 12:54   

Przełącznik niedaleko kolana lewej nogi. Jest to mały kwadracik ok 1,5cmx1,5cm. Szczerze powiedziawszy myślę, że sposób jego mocowania nie jest rewelacyjny.

Chwilowo nie mam czasu na fotki. Postaram się w przyszłym tygodniu zamieścić.
_________________

 
 
 
Lancelot
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2008, 09:19   Witam

Ja swojego miśka zagazowałem Landi Renzo i przez półtora roku zmieniany był jeden wtryskiwacz, no ale jeszcze na gwarancji. Tak na prawdę to wszystko działa bez zarzutu. Nie było potrzeby wprowadzania korekt na przeglądach. Jak do tej pory wlewam gaz i jeżdżę. Przejechałem na LPG około 30 000 km.

Też mam troche za duży zbiornik (wchodzi 41 l) ale przynajmniej nie trzeba tankować za często.

Wlew jest przy korku i nie ma śladu rdzy a jest przynajmniej estetycznie i wygodnie dla wlewającego.
Pozdrawiam
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-09-2008, 16:12   

Lancelot jakie masz spalanie gazu?

Ja wyjeździłem dziś drugi zbiornik gazu i wyszło mi spalanie ok 11l.

Ja mam też butle w kole tylko że mi wchodzi 45l. Musiałem powycinać sporo tych plastików ale i tak nie mam co tam wozić :) .

Po przejechaniu jakiego dystansu rano przełącza Ci się na gaz?
_________________

 
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 02-02-2015, 20:55   

Witam od niedawna jestem posiadaczem Lancerka sport kombi 2.0 2005r. Z racji dość starych postów chciałbym odświeżyć temat i się zapytać jaką intalalke lpg byście polecili do tego autka. Wstępnie pytałem się gazownika który gazowa mi mx-6 zaproponował jakiegoś nowego staga 4 chyba eco, i o ile dobrze zrozumiałem stagowski reduktor.

Pozdrawiam :D
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.