[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować |
Autor |
Wiadomość |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 08-09-2008, 17:16
|
|
|
Oto wykresy z hamowni mojego misia. Sorki za nie najlepszą jakość, ale robiłem fotkę telefonem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 09-09-2008, 14:37
|
|
|
bardzo ładnie. Nie przejmuj się minimalnie spadkiem mocy - to jest dopuszczalne. Wklej jeszcze analizę spalin, pomierz spalanie LPG i będzie jasność. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 13-09-2008, 22:41
|
|
|
No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.
Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 15-09-2008, 22:18
|
|
|
Artii napisał/a: | No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.
Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią. |
Nie czekaj do przeglądu!
Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować. |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 16-09-2008, 09:48
|
|
|
Maryjon napisał/a: |
Nie czekaj do przeglądu!
Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować. |
Słyszałeś o czymś takim jak licznik dziennych kilometrów? Prosta kalkulacja i wiadomo kiedy się gaz skończy.
Jakoś w instalacjach 2 gen sam się na pb nie przełącza i ludzie jeżdżą |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-09-2008, 09:50
|
|
|
A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??
Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??
Czuc spalony gaz na postojach??
Krzychu |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 16-09-2008, 10:03
|
|
|
krzychu napisał/a: | A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??Krzychu |
Ja specjalnej różnicy nie widze. Wg wykresów z hamowni widać że powinno być troszke lepiej w dolnym zakresie obrotów.
krzychu napisał/a: |
Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??Krzychu |
Pewnie mam bo żadne CE sie nie świeci.
krzychu napisał/a: |
Czuc spalony gaz na postojach??Krzychu |
Nic takiego nie zaobserwowałem. No chyba że stane za jakimś polonezem . |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-09-2008, 10:38
|
|
|
Znaczy jeśli ta instalacja jest sterowana przez ECU orginalne to chyba wlasnie dzialaja sondy lambda bo innaczej nie mialo by to sesu ale ja sie nie znam na tym tak bardzo.
Krzychu |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-09-2008, 15:49
|
|
|
We wtryskowych instalacjach nie ma emulacji sond.... sondy sondują normalnie, a czas wtrysku gazu ustalany jest na podstawie czasu wtrysku benzyny, więc ECU benzynowe nie odczuwa różnicy benzyna/gaz |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 18-09-2008, 09:09
|
|
|
pewnie pływak w butli Ci się przykleił do zbiornika i nie opada.
druga możliwość jest - brak kalibracji poziomu pływaka - na pierwszą ewentualności nic nie poradzisz - musisz czekać, na drugą - serwis.
Trzecia - muusisz mieć awaryjne przełaczania na PB , pewenie masz ustawione poza najniższym krytycznym ciśnieniem reduktora - dlatego system nie przełacza na PB - skorygują to bez problemu.
Potwierdzam, żadnych emulacji sond nie ma, jak zapali się CE - znaczy cos jest nie tak i do gazowników. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-09-2008, 10:44
|
|
|
A gdzie masz zlokalizowany przelacznik jakos fajnie to wykonczyli w kokpicie (jak mozna fotke)
Krzychu |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 18-09-2008, 12:54
|
|
|
Przełącznik niedaleko kolana lewej nogi. Jest to mały kwadracik ok 1,5cmx1,5cm. Szczerze powiedziawszy myślę, że sposób jego mocowania nie jest rewelacyjny.
Chwilowo nie mam czasu na fotki. Postaram się w przyszłym tygodniu zamieścić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lancelot [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2008, 09:19 Witam
|
|
|
Ja swojego miśka zagazowałem Landi Renzo i przez półtora roku zmieniany był jeden wtryskiwacz, no ale jeszcze na gwarancji. Tak na prawdę to wszystko działa bez zarzutu. Nie było potrzeby wprowadzania korekt na przeglądach. Jak do tej pory wlewam gaz i jeżdżę. Przejechałem na LPG około 30 000 km.
Też mam troche za duży zbiornik (wchodzi 41 l) ale przynajmniej nie trzeba tankować za często.
Wlew jest przy korku i nie ma śladu rdzy a jest przynajmniej estetycznie i wygodnie dla wlewającego.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-09-2008, 16:12
|
|
|
Lancelot jakie masz spalanie gazu?
Ja wyjeździłem dziś drugi zbiornik gazu i wyszło mi spalanie ok 11l.
Ja mam też butle w kole tylko że mi wchodzi 45l. Musiałem powycinać sporo tych plastików ale i tak nie mam co tam wozić .
Po przejechaniu jakiego dystansu rano przełącza Ci się na gaz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 02-02-2015, 20:55
|
|
|
Witam od niedawna jestem posiadaczem Lancerka sport kombi 2.0 2005r. Z racji dość starych postów chciałbym odświeżyć temat i się zapytać jaką intalalke lpg byście polecili do tego autka. Wstępnie pytałem się gazownika który gazowa mi mx-6 zaproponował jakiegoś nowego staga 4 chyba eco, i o ile dobrze zrozumiałem stagowski reduktor.
Pozdrawiam |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
|