 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
No i stało się. Pękł pasek rozrządu. |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2008, 21:05
|
|
|
Tak jak powiedziałem - właściciel obiecał że się ujawni jak dopnie sprawę. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2008, 21:30
|
|
|
Dobrze, dobrze. W takim razie liczę, że next zlot to przynajmniej jeden E39A a może i więcej. Doszły mnie głosy, że w tym roku nie było na czym oka zawiesić - mowa oczywiście o serię E3x...
Jeżeli nabywca (czego mu życzę) "zmęczy" się walką nad autem proszę o pierwokup a może zamiana. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2008, 22:16
|
|
|
Serek napisał/a: | Jeżeli nabywca (czego mu życzę) "zmęczy" się walką nad autem | Chyba nie bardzo będzie z czym walczyć. Nieduży przebieg i stan według zapewnień pozwalają przypuszczać, że samochód jest w stanie "kolekcjonerskim". Ja tez bym mu życzył "zmęczenia", ale to raczej w grę nie wchodzi. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2008, 19:51
|
|
|
No to czekamy, czekamy. Miło będzie z zazdrością popatrzeć .
P.S. Dziś Misio wrócił do domu. Po miesiącu spędzonym na wygnaniu teraz jest ze mną.
1. Kompletny remont silnika
2. Doprowadzenie wału do stanu używalności - wymiana wszystkich krzyżaków, nowe podpory
3. Swap zacisków przednich dwutłoczkowych + malowanie + wymiana uszczelnień
4. Przy okazji nowa chłodnica wody, nowe klocki i tarcze na obu osiach
Wrażenia? Hmm, zaledwie kilka minut od deejay'a do mnie, do domu więc jeszcze nie wiem. Silnik chodzi równiutko, obroty biegu jałowego jak Pan Bóg przykazał, na wale nic nie stuka, nie puka. Jedynie hamulce trzeba odpowietrzyć...po raz n-ty moja wina |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|