Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie odpala
Autor Wiadomość
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 13:54   nie odpala

Po wymianie świec i sprawdzeniu ciśnienia sprężania silnik nie odpala.
Rozrusznik kręci, iskra jest i na starych i nowych świecach i ani na jednych ani drugich nie chce odpalić ...

paliwo jest w zbiorniku ...

ma ktoś pomysł co może być nie tak?

do głowy przychodzi mi pompa ? wtrysk ? ecu ?

ecu sprawdzalem ... zwarłem 1 i 4 pin i mrugał szybko w kółko ... (troche mnie zdziwiło bo jakis rok temu jak sprawdzałem to tez mrugał w kółko, ale wolno (jeno pykniecie kilka sek ... a teraz ułamek) ....


od pewnego czasu przy odpalaniu tylko na zimnym silnikiem i naglym dodaniu gazu silnik sie dlawil ... myslalem ze to swiece, bo juz 40tys zrobily ...
jak sprawdzic czy dziala pompa ... bo filtr mozna wymienic i tak z tego co kojarze ok 20zł ...
 
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 14:06   

mi autko nie chce odpalic po wymianie swiec i objawy jakby nie dzialala pompa albo cos z wtryskami ....

rozrusznik kreci, iskra jest ... a nie odpala ...
check engine gasnie po kilku sek .... po zwarciu 1 i 4 pinu mruga szybko w kółko (czyli jak wyczytalem u krzyzaka na stronie "wszystko OK" 9)

pomocy ... :/
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2008, 16:12   

ratajeq napisał/a:
mi autko nie chce odpalic po wymianie swiec i objawy jakby nie dzialala pompa albo cos z wtryskami ....

rozrusznik kreci, iskra jest ... a nie odpala ...
check engine gasnie po kilku sek .... po zwarciu 1 i 4 pinu mruga szybko w kółko (czyli jak wyczytalem u krzyzaka na stronie "wszystko OK" 9)

pomocy ... :/
Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora pod maską. Przy wywalonym bezpieczniku, objawy będą identyczne.
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 17:05   

gregorbu napisał/a:
Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora pod maską. Przy wywalonym bezpieczniku, objawy będą identyczne.


to jest w takich małych czarnych "skrzyneczkach" ? po otwarciu tej puszki ... ?
to się jakoś otwiera czy wyjmuje jak przekaźnik ? czy co to ... ?
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2008, 21:09   

ratajeq napisał/a:
gregorbu napisał/a:
Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora pod maską. Przy wywalonym bezpieczniku, objawy będą identyczne.

to jest w takich małych czarnych "skrzyneczkach" ? po otwarciu tej puszki ... ?
to się jakoś otwiera czy wyjmuje jak przekaźnik ? czy co to ... ?
Tak. Chodzi o skrzynki pod maską, a dokładnie tę po stronie pasażera. Znajdziesz tam bezpiecznik kostkowy o nominale 64A. Jeśli jego uszkodzenie nie będzie widoczne przez "szybkę" będziesz go musiał wyjąć i sprawdzić, czy nie przypalił się się dole w miejscu, w którym blaszka wchodzi do plastiku.
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2008, 16:21   

bezpiecznik jutro wymienie o ile dostane taki ... u mnie był 80A a nie 64, jak napisałeś gregorbu ... pod bezpiecznikiem obudowa lekko jest przytopiona, więc możliwe że się coś działo ...

komputer wymontowałem ... kondensatory wyglądaja OK, ogólnie jak nówka zero jakiś wycieków przypaleń itp ...
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2008, 16:28   

Pomyliłem się. Miałem na myśli 60A, a nie 64. Ale masz rację - to może być 80A. Od jakiegoś czasu nie zaglądam pod maskę CA. :wink:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-09-2008, 16:31   

gregorbu napisał/a:
może być 80A.
Jest 80A - bezpiecznik jest przykręcony do podstawki na 2 nakrętki.

ratajeq napisał/a:
komputer wymontowałem ... kondensatory wyglądaja OK, ogólnie jak nówka zero jakiś wycieków przypaleń itp ...
Nie bądź żyłą i wymień. Koszta na pewno cię nie pochłoną a będziesz spał spokojnie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2008, 17:43   

- wymieniłem bezpiecznik od alternatora
- ecu działa ... mruga 9
- jest paliwo na garach bo świece mokre po wyjęciu ...
- jest iskra na każdej świecy .... (i stare i nowe świece grają)
- po przekręceniu kluczyka na ON jest normalnie jedno pykniecie przekaźnika ...
- paliwo jest (dolałem nawet na wszelki wypadek)
- zobaczyłem bardzo duży ubytek oleju i ostatnio jak chodził na luzie kopcił olejem (dolałem myśląc że może komputer jest bystrzacha i nie pozwoli odpalic gdy oleju za mało ... ale niestety nic nie dało ...)
- jeśli ktoś chce powiedzieć że ciśnienie nie gra to mierzyłem 10,5 / 9,5 / 11,5 / 11,5 po kolej na garach ... wcześniej chodził na wiele większym rozjeździe

nie wiem co dalej :| pomocy

[ Dodano: 30-09-2008, 09:16 ]
odstawiłem samochód do mechanika bo skończyły mi się pomysły ...

podczas holowania linką gdy miałem kluczyk na zapłonie, zeby kierownica działała były 2 dziwne pyknięcia z przekaźnika/komputera po ok 10 min od przekrecenia kluczyka ...

[ Dodano: 30-09-2008, 09:19 ]
jak wcześniej pisałem ... kiedyś komputer mrugał CE po zwarciu pinów wolno (wolniej niż 10) w kółko ... teraz mruga 9 w kółko ...
juz nie wiem jak powinno być prawidłowo :(

komputer MD325253
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-2008, 22:46   

Rozumiem, że kolejność kabli w porządku??
Może padł czujnik położenia wału...po paru sekundach kręcenia nie zapala się CE??
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-2008, 23:08   

kable są założone OK ...
CE gaśnie po przekręceniu kluczyka po ok 4-5 sek ... i nie zapali póki znowu nie ustawie na ON (czyli wszystko jak zawsze)

mechanior mówił że słaba iskra jest ... w sumie kojarzę że trochę mi ciekło olejem spod aparatu zapłonowego .... czy możliwe żeby dostał się tam olej i iskra za słaba do odpalenia? bo dodam że iskra jest ....

[ Dodano: 30-09-2008, 23:12 ]
i mam pytanie czy cewka znajduje się wew. aparatu zapłonowego ? tak zrozumiałem z manuala ...
czy można kupić samą cewkę ? w intercarsie nie widziałem w ekatalogu ...
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-10-2008, 20:57   

Cewkę można kupić u Japaneze. chyba 120PLN do 4G13.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2008, 13:53   

wichura1 napisał/a:
Cewkę można kupić u Japaneze. chyba 120PLN do 4G13.


faktycznie była to cewka ... czy ktoś ma może jakąś szybszą forme kontaktu z Japaneze niz PW ?? zależy mi na czasie ....
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2008, 15:52   

Telefon (042) 2154402 Przygotuj numery wytłoczone i napisane na cewce, albo numer z naklejki na aparacie przed rozmową.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
SiwoL 
Nowy Forumowicz


Auto: Saab 9-3 2.2 TiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 20
Skąd: Brac kase na wache?
Wysłany: 16-11-2008, 23:13   

To samo było u mnie w 418 :) Autko dostawało paliwo, komprecha idealna i iskra była ale za słaba padła cewka wymieniłem cały aparat zapłonowy.:) Przy jakim przebiegu padło u Ciebie bo u mnie przy 180tys ( oryginał autko od nowości miałem ).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.