Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Motaż rozpórki od EVO do CJ0.
Autor Wiadomość
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 26-06-2008, 17:19   

Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód.
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-06-2008, 17:23   

Miroslaw1305 napisał/a:
Twaróg-podczepię się do pytania Marino -jaka zmiana w prowadzeniu samochodu ,zwłaszcza na zakretach .Rozpórka usztywnia przód.

zajrzyj stronę wcześniej ;)
Cytat:
efekty rewelacyjne. Samochód dużo sztywniejszy, ciaśniej wchodzi w zakręt, w zestawie ze sportowymi sprężynami zmalała tendencja to podsterowności.
_________________
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2008, 17:24   

pytanie #2 .

skad sportowe sprezyny ?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-06-2008, 17:28   

Rafal_Szczecin napisał/a:
pytanie #2 .

skad sportowe sprezyny ?

o mnie chodzi?
_________________
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2008, 17:31   

ogolnie :)

znajde gdzies sportowe sprezyny przod - 30 tyl -25 ?

bo z tego co widzialem to wszedzie -40 co wydaje mi sie przesada ...
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-06-2008, 17:36   

znajdziesz raczej -30 -30,
-35 - 30,
-40 -40 itd...
Allegro praktycznie nic nie oferuje, oprócz broń boże jamexów...
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.
Jak masz kasę to np Eibach ;)
Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu. Znacznie się jednak utwardził, jeździ jak gokart.
_________________
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2008, 17:40   

pawela napisał/a:
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.

no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania :P chociaz nie powiem , ciezko :P ale wypracuje sie :D

i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ...
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-06-2008, 17:44   

Rafal_Szczecin napisał/a:
pawela napisał/a:
Koni, Vogtlatn, H&R czy K&N oferuje sporo firm tunigowych, zazwyczaj ściągane na zamówienie, ceny ~500-600zl.

no wlasnie allegro nie oferuje nic ciekawego ...
gdzie dokladnie moge znalezc te sprezyny ? (dedykowane do CJO ,czy jakies dobieraki ? )
500-600 jeszcze do zaakceptowania :P chociaz nie powiem , ciezko :P ale wypracuje sie :D

i teraz pytanie ... czy nie bedzie obierac ? pamietajac, ze mam 16' ...


http://www.vogtland.pl/
http://www.koni.com/52.html
a tu do m.in. do CJ0
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82487

Obcieranie... Tak naprawdę nie wielkość felgi a jej szerokość i ET mają wpływ na ewentualne tarcie. Do mojego CA4A zaleca się ET35-46 na feldze max 7', a ja mam ET 30 na feldze 7,5 i co logiczne, musiałem sklepać ranty.
_________________
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2008, 17:55   

849 :O

to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-06-2008, 18:04   

pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-06-2008, 18:14   

Hugo napisał/a:
pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).

przyjaciel miał u siebie właśnie w Maździe ale w '90 323 GT. Przednie pękły po pół roku. W czasie jazdy............
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-06-2008, 20:32   

pawela napisał/a:
Przednie pękły po pół roku
O kurde. Dają na nie 5 lat gwarancji. Ciekawe na jakich warunkach. Muszę się chyba trochę zastanowić...

P.S. Nie róbmy koledze OT.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-06-2008, 11:34   

Ja do siebie też szukam rozpórki, pytałem już na ebayu, allegro itd i niema. Chciałbym capnąć oryginał z EVO :D

Hugo napisał/a:
pawela napisał/a:
broń boże jamexów...
A w Mazdach chłopaki je chwalą i to bardzo (w 626 konkretnie).
Ja również nie słyszałem dobrych opinii na ich temat choć kumpel ma takie springi w Eclipsie 2G i po pół roku nic się nie dzieje jak na razie :)
Rafal_Szczecin napisał/a:
849 :O
to chyba najpierw zrobie colta na gladko,a na sam koniec kupie sprezyny ...
Trzeba było kupić CA0 :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adino1
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2008, 16:49   

Panowie TEIN w UK jest do dostania bez problemu za te same pieniądze co H&R lub inny producent europejski
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-2008, 15:58   

pawela napisał/a:

Teoretycznie nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów do obniżenia -40. A realnie to auto obniży się o ok połowę wartości obniżenia, mi Colt na -35 -30 siadł o jakieś 25 z przodu i 20 z tyłu.

realnie tyle auto ci sie obnizylo bo normalnym jest ze z czasem sprezyna siada
co do wymiany amorow to hmmm... przy 40 juz bym wolal mniec skrocony amor bo bedzie on wtedy pracowal w calkiem innym zakresie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.