Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:51
[CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-10-2008, 14:21   

Rafal_Szczecin napisał/a:

ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ??

Wątek próbujemy ustalić od tygodnia na coltmanii, na razie bez skutku...
96-00 66kW/90KM
00-04 76kW/103KM
_________________
 
 
 
koval 
Nowy Forumowicz


Auto: CJ4A 1.6 76kW '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: wawa
Wysłany: 06-10-2008, 09:53   

pawela napisał/a:
koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90

ile koni ma silnik w moim aucie wiem doskonale, ale dzięki za przypomnienie.
ciekaw jestem czy można zdjąć tę "blokadę" i cieszyć się z 83kW tak jak w CA0 1.6( bo to chyba te same silniki)
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-10-2008, 10:14   

to dokladnie te same silniki, z tym ,ze w CJO jest on obrocony o 180* wzgledem tego w CAO
 
 
koval 
Nowy Forumowicz


Auto: CJ4A 1.6 76kW '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: wawa
Wysłany: 12-10-2008, 14:02   

Rafal_Szczecin napisał/a:
ze w CJO jest on obrocony o 180*

mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D


odpowiedź się nie podoba? może ,ale żeby od razu do śmietnika...
czyżbym odszedł od tematu? nie wydaje mnie się
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?
czy to ty rafciu pif paf s kątowni usunąłeś mego posta, jeśli tak to proszę o wyjaśnienie
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 12-10-2008, 14:36   

koval napisał/a:
mam nadzieję że nie dlatego stracił moc



tak naprawde chyba nikt nie wie dlaczego zostal obrocony o te 180* oraz dlaczego jego moc zostala ograniczona ( mowi sie o tym, ze w niemczech bylo placone ubezpieczenie(?) od mocy silnika dlatego CJO ma mniej kucykow od np CAO )
rowniez chyba nikt nie ma pojecia jak zrobic by CJO mial 113KM, a nie tylko 103KM w jego najmocnejszej wersji.
w ogole nie rozumiem rowniez dlaczego male japonskie raczki nie stworzyly CJO GTi , wsadzajac np 4G93 DOHC z poprzedniego modelu ...




koval napisał/a:
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?
czy to ty rafciu pif paf s kątowni usunąłeś mego posta, jeśli tak to proszę o wyjaśnienie

nie mam takich uprawnien by w tym dziale usuwac posty.
w tym dziale ( COLT ) "rzadzi" kilku moderatorow i tylko oni ( oraz admini ) moga usuwac badz tez przenosic tematy .proponuje zapoznac sie kto tu nadzoruje i jego pytac dlaczego przeniosl/usunal Twoj post.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 15:04   

koval napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
ze w CJO jest on obrocony o 180*

mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D
odpowiedź się nie podoba? może ,ale żeby od razu do śmietnika...
czyżbym odszedł od tematu? nie wydaje mnie się
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?

koval, to ja usunąłem Twój post:
koval napisał/a:
mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D

Jest to podforum techniczne, a Twój post nie wnosił niczego do tematu.
Oświadczam, że posty niezwiązane z tematem lub nie wnoszące nic do tematu będą z całą stanowczością usuwane przeze Administratorów i Moderatorów, w tym również przeze mnie. Kropka. W razie wątpliwości zachęcam do zapoznania się z Zasadami Forum.
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2010, 10:23   

pawela napisał/a:
Wątek próbujemy ustalić od tygodnia na coltmanii, na razie bez skutku...
96-00 66kW/90KM
00-04 76kW/103KM

To są identyczne konfiguracje jak w Carismach - przedliftowej i poliftowej. W Carismie co prawda był jeszcze model przejściowy - 73kW/99KM, w Colcie już nie.
Różnice?

90KM - Euro 3 // 103KM - Euro 4
103KM miała dłuższy drugi bieg (gorsze przyśpieszenie, większy V-Max o 10Km/h, większa moc maksymalna)
103KM - jedna sonda lambda więcej
90KM - "stary komputer", kody błedów dwucyfrowe, możliwość "wymrugania" błędu // 103KM - "nowy komputer", kody błedów czterocyfrowe, tylko komputer do zdiagnozowania Check Engine
90KM // 103KM - inne kolektory wydechowe, w Carismie także inny tłumik końcowy
Ostatnio zmieniony przez kuzi 02-12-2010, 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.