 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zarzucanie olejem I-go cylindra |
Autor |
Wiadomość |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 13-10-2008, 17:34
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.
Też mi się wydawało, że jak z turbiny - wszystkie świece byłyby zaolejone, jednak i filtr powietrza i wąż od odmy są suche, nie zdejmowałem węża do turbiny - za filtrem i jeszcze sprawdzę. Na razie uszczelniłem bagnet dając ciaśniejszy oring.
Turbina Evo X nie jest taka sama jak w IX.
Jak pisałem mam auto nie od początku, z tym, że jeździ bez problemu. Ciekawe jak długo... Przed decyzją muszę oddać wóz do profesjonalnej firmy na diagnostykę szczelności silnika (cylindry). Jak wyjdzie dobrze - sprawdzimy turbinę.
[ Dodano: 19-12-2008, 23:06 ]
Opiszę po krótce...
Wysunięta, bądź jej brak - zawleczka sworznia tłokowego - wyrzeźbiona dziura w bloku (cylindrze) niczym boschem. Tamtędy przedmuchiwał. Blok do wymiany.
Silnik składa obecnie 4turbo Katowice i mam nadzieję odebrać auto po nowym roku.
Ale pech ... Nowym autem pojeździłem 1 miesiąc.
[ Dodano: 01-02-2009, 10:41 ]
I nareszcie autko znów jeździ. Wszystko fajnie, ale.... no właśnie. Pozostały mi graty - w zasadzie prawie kompletny krótki silnik z rozwalonym blokiem. Kontakty z dielerem w Stanach ustalą czy coś się da z tym zrobić. Jak znam życie na uprzejmościach sie skończy i współczuciu.
Serdeczne podziękowania dla całego zespołu 4Turbo Katowice za naprawę auta. Jak na razie po 500 km jest OK. |
|
|
|
 |
|
|