 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skrzynia Automat - oznaczenia. Galant 98' 2.0 Gls Estate. |
Autor |
Wiadomość |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 13-10-2008, 20:06
|
|
|
No to nastepne pytanie byc moze z serii "gupie"
Czy to zdrowo, jesli stoje na czerwonym swietle albo w korku zeby redukowac do"N" czyli luz? |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-10-2008, 20:32
|
|
|
werdew napisał/a: | No to następne pytanie być może z serii "gupie"
Czy to zdrowo, jeśli stoję na czerwonym świetle albo w korku żeby redukować do"N" czyli luz? |
Witam
Ja bynajmniej tak nie robię,z tego co słyszałem kiedyś,powinno się wrzucić "P" lub "N" przy dłuższym postoju,ja bynajmniej sygnalizacji nie zaliczam do dłuższych postojów,i miska pozostawiam na biegu,ale są rożne szkoły,może ktoś będzie miał całkiem odmienne zdanie od mojego. |
|
|
|
 |
|
|