Strumienica |
Autor |
Wiadomość |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 14-10-2008, 20:54
|
|
|
Mam małe pytanko czy ktoś posiada w swojej Cari strumienice czy tylko ja |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
gzyluk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2008, 06:35
|
|
|
z tego co mi wiadomo takie cos jak strumienica nie posiadaja atestow
zaluz takie cos i pojedz na przeglad rejestracyjny
zobaczymy czy przejdzie przeglad ale nie po znajomosci czy w inny sposob nielegalny
czyli nie polecal bym
nie potrzebny dodatkowy wydatek / przyrost mocy = zeru /
[ Dodano: 17-10-2008, 06:38 ]
a jezeli juz cos chcesz cos zalozyc to kup se katalizator jakis uniwersalny do wspawania
niewielkie pieniadze w porownaniu do jakiegos orginalu lub zamiennika /o ile ktos robi zamiennik/ |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
gzyluk [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2008, 08:29
|
|
|
wiem ze ma
pisalem ogolnie
a pozatym ciekawe kiedy bedzie ja wycinal i wstawial kata. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 18-10-2008, 11:50
|
|
|
Ja mam strumienice w swojej cari.
Ale ona występuje jako zamiennik tlumika srodkowego i jest odwrotnie wspawana. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-10-2008, 11:57
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: |
Ale ona występuje jako zamiennik tlumika srodkowego i jest odwrotnie wspawana. |
Jak to odwrotnie wspawana? Strumienicy nie mozna wspawac odwrotnie! Chyba, ze nie zrozumialem Twojego postu, albo miales cos innego na mysli. Jezeli jednak faktycznie wspawali Ci "tylem do przodu" to popraw to jak najszybciej. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 18-10-2008, 12:09
|
|
|
Dobrze zrozumiałeś, zestaw działa już już ponad 2 lata i spelnia swoje zadanie jako zamiennik srodkowego, a nie jako strumienica. Takie rozwiązanie zaproponował mi naprawde dobry tlumikarz, jaka dokladnie strumienice wspawal to Ci nie napisze, ale układ wydechowy działa poprawienie i samochod przeszedl juz 3 BT (nie byly robione po znajomosci). |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-10-2008, 12:18
|
|
|
krzysio1972, jestem w szoku. Jezeli masz strumienice "naddzwiekowa" to jest to "lejek" jezeli wstawiona jest odwrotnie to tak jakbys przelewal plyn przez waski otwor (da sie), jezeli luskowa to odwrotne zamontowanie powoduje, ze spaliny ida "pod wlos" i zamiast przyspieszac gwaltownie sa spowalniane. Faktem jest, ze srodkowy jest duzo dalej niz katalizator wiec moze faktycznie nie czuc roznicy. Tak czy owak szok. Po to producent zaznacza wlot i wylot, zeby sie do niego stosowac... |
|
|
|
 |
Cichanos [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2008, 20:55
|
|
|
To co piszecie ( chodzi mo o ludzi którzy wstawili strumienicę ), aż dziw bierzę że przechodziły te przeglądy !? Nie rozumiem jak można wstawić coś odwrotnie i efektu żeby to coś co się tak wstawi, działało Przykład : baterię. Włoży się odwrotnie i np. pilot od TV nie hula. Jak więc takie coś jak auto może działać ?! Dziwne, ba wręcz szokujące. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 01-11-2008, 11:37
|
|
|
No akurat prównanie z baterią trochę nietrafione.
Natomiast co do reszta zgadzam się z tobą całkowicie. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
bartekcari
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-01-2010, 13:39
|
|
|
ja mam strumienice w miejsce katalizatora... musialem sie na cos zdecydowac bo katalizator byl juz mocno zasluzony, zdecydowalem sie na dobra strumienice...
liczylem sie z tym ze emisja spalin bedzie mocno przekroczala normy, ale zamontowalem takze magnetyzery...:D:D
wszyscy sie z nich smieja, jasne... osiagow nie poprawiaja, spalanie raczej bez zmian, ale emisja spalin nie jest niepokojaca, sprawdzalem to na analizatorze spalin... tak wiec podsumowujac, strumienica + magnetyzery kosztowaly mnie 200 zl, a nowy kat pewnie z 400
i o przeglady sie nie boje... |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 12-01-2010, 14:53
|
|
|
bartekcari, zrob analize spalin na wyzszych obrotach silnika...
Na jalowym bez katalizatora i magnetyzerow sie jeszcze miescisz w normie. Na obrotach juz nie... |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2010, 15:54
|
|
|
lubię takie podejście do tematu stożek na wlocie wyciąć katalizator wstawić byle jaką strumienice i już 80 koni więcej muahahah po prostu ręce wogule już strumienice zamontować odwrotnie to mistrzostwo świata a najlepiej to wspawać rynnę od kolektora aż do końca samochodu kawał prostej rury jak największej średnicy, ludzie żeby do wolnossącego samochodu odpowiednio dobrać układ dolotowy i wydechowy są potrzebne naprawdę potężne obliczenia a nie tylko spawarka i dobre chęci tak to tylko zniszczymy coś co działa dobrze |
|
|
|
 |
bartekcari
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-01-2010, 18:13
|
|
|
robilem badania na wysokim zakresie obrotow takze
magnetyzery pod wzgledem redukcji emisji spalin naprawde dzialaja i koniec kropka
a co do samej strumienicy, nie montowalem jej w zamiarach tuningowych, musialem sie na cos zdecydowac zamiast zasluzonego kata wstawienie rurki to paskudny dzwiek, a nowy kat to za duzo kasy nie potrzebuje tuningowac GDI, ma wystarczajaca moc jak dla mnie i jest bardzo ekonomiczne jednoczesnie
[ Dodano: 12-01-2010, 18:21 ]
no chociaz znaczenie moglo rowniez miec to ze dosyc czesto dolewam do benzynki specyfik kleen-flo do czyszczenie ukladu paliwowego i wraz z zalozeniem magnetyzerow zmienilem swiece na NGK Platinum... ale i tak najwazniejsze dla mnie jest to ze emisja spalin jest wporzadku... |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2010, 18:29
|
|
|
bartekcari napisał/a: | magnetyzery pod wzgledem redukcji emisji spalin naprawde dzialaja i koniec kropka |
pozniej bedzie jak z marizka "pan 170koni.." wszyscy na necie beda znac... |
|
|
|
 |
|