Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
piszcząca kierownica
Autor Wiadomość
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 20:56   piszcząca kierownica

Od pewnego czasu popiskuje mi kierownica.
Tzn. np.przy manewrowaniu na parkingu kiedy jest cicho w aucie slychac ewidentne tarcie plastiku o plastik.Nie jest to zbyt glosnie aczkolwiek irytujące.Myslalem ,ze to faktycznie ktorys plastik kolumny kierowniczej wydaje taki dzwiek wiec prysnalem naiwnie lekko WD40 ale nic oczywiscie nie pomoglo.Zaciagnalem porady mechanikow i z tego co mowia to podobno "zespół styków" wydaje takie dzwieki i podobno nie zabardzo sie da z tym cokolwiek zrobic.Zanane sa takie przypadki ponoc z innych marek.Jedyna rada jest wymiana calego zespolu co jest totalnie bez sensu jak wszystko jest sprawne.
Moze ktos z Was zauwazyl podobne zjawisko u siebie?A moze ktos wie jak temu zaradzic w inny sposob jak wymiana calego elementu.

pozdrawiam
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 21-01-2008, 21:05   

Mialem tak w cifie, pomogło rozebranie boczków kolumny i WD-40
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
flexa1
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 23:37   

mam to samo ale tylko rano jak samochód jest zimny po nagrzaniu piski cichną i jest ok! :?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-01-2008, 13:10   

Też tak mam w obu GDI i VR4. Szczególnie przy manewrowaniu w miejscu albo z minimalną prędkością. Trzeba sie przyzwyczaić, bo też nie denerwuje wcale aż tak bardzo :lol:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 17:15   

Czyli jednak nie jestem odosobniony :)
To jest niesamowite jak wiele jest mankamentow ktore powtarzaja sie u innych.
Np. takie swisty wiatru,badz przygasajace zegary :D
flexa1 napisał/a:
mam to samo ale tylko rano jak samochód jest zimny po nagrzaniu piski cichną i jest ok!

U mnie jest wrecz odwotnie,czym cieplej tym bardzie slychac.
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 07:37   

U mnie tez czasem piszczy, ale wogole nie brzmi to jak ocierajace sie plastiki, tylko jakis mechanizm, faktycznie predzej ten zespol stykow, bo to takie nie typowe piszczenie i w zasadzie slyszlne tylko przy szybkim kreceniu kolkiem, stad tez glownie slyszalne przy manewrowaniu. Patrzylem juz z roznych stron na to, zeby wyeliminowac wlasnie tarcie plastikowej obudowy kierownicy i kolumny itp. i to na pewno nie ma nic wspolnego przynajmniej u mnie z plastikami.
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 27-10-2008, 22:43   

Nie chcę robić nowego tematu to podepnę się tutaj, bo widzę, że nie ma na to rozwiązania.

Stojąc na parkingu i lekko kręcąc kierownica robi takie "łaaaaaaał" - brzmi głupio, ale co poradzić :) Przypomina to troche jakby pasek od wspomagania, a pojawiło się to przy nalaniu za dużej ilości płynu do wspomagania (mechanik przelał i mówił, ze sam sie ustabilizuje). Oszem drgania z kierownicy zniknęły, ale nadal pojawia się ten dźwięk i co gorsza czasem przy ok. 50km/h skręcając delikatnie czuję mocny opór, a kręcąc w drugą stronę idzie już ze wspomaganiem...
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 27-10-2008, 23:07   

seir napisał/a:
i co gorsza czasem przy ok. 50km/h skręcając delikatnie czuję mocny opór, a kręcąc w drugą stronę idzie już ze wspomaganiem...
masz objawy podobne do nieodpowietrzonego układu kierowniczego :wink:
Spróbuj na parkingu przekręcić kierownicą na jedną ze stron np w lewo na maxa i po czym delikatnie odpuść i znowu daj na maxa w lewo i tak ze 3 razy- byle nie za długo trzymać w pozycji max bo możesz zniszczyć pompę :!:
Później całą operację powtórz przy skręcie w prawo.
Jeżeli faktycznie masz zapowietrzony układ to powinno pomóc ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-10-2008, 09:54   

Ja mam trochę inny problem. Jak kręcę na parkingu lub robiąc ostry nawrót, daje się słyszeć z układu kierowniczego lekkie stuknięcie przy większym obrocie kierownicą. Stuknięcia występują w tych samych miejscach niezależnie czy kręcę w lewo czy prawo. Głównie bliżej skrajnych położeń. Luzów nie ma, ale wydaje mi się jakby stukała kolumna, na jakimś przegubie. Co to może być?
 
 
Nathan 
Mitsumaniak
FJMT*


Auto: EA5W 2,5V6 tiptronic '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 88
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-10-2008, 20:18   

Owczar napisał/a:
Jak kręcę na parkingu lub robiąc ostry nawrót, daje się słyszeć z układu kierowniczego lekkie stuknięcie przy większym obrocie kierownicą. Stuknięcia występują w tych samych miejscach niezależnie czy kręcę w lewo czy prawo.


No właśnie, u mnie jest podobna sytuacja. Luzów na przekładni kierowniczej nie stwierdzono, ale puknięcie jest. Dołączam do pytania poprzednika.
_________________
*) FJMT = fan japońskiej myśli technicznej ;-)
1995-1999 Mazda 626 GC 2.0i
1999-2006 Mazda 626 GD 2.0i
2006-2008 Mazda 626 GW 2.0 ditd
2008- wreszcie wymarzony Gal EA5W 2.5 V6 CH Edition
Masz Galanta? Wpadnij do Galantville: http://galantville.myminicity.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.