Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:18
DiD vs Mivec
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 10:40   

Student napisał/a:
Tego sporu jeszcze nikt nie rozwiązał i nie rozwiąże jedni bronią swoją benzynę inny swojego TDI.
Kiedyś wieczorem na prawie pustej trasie stawałem w szranki z TOLEDO TDI 150KM (z pogańskiego kraju) i powiem wam że na samym starcie pojawiał się problem bo gościu mnie blokował do 3 biegu a musiałem zachować odległość ale jak wchodziła 3-jeczka to te 150KM stawało sie starą szkapą, Cari nie ustępowała a wręcz przejmowała władzą nad drogą i tak do magicznej prędkości którą określił producent


a swistak siedzial i zawijal sreberka? :D :D :D :D
jak ja uwielbiam czytac takie posty, ktore zaraz znikna jak je tylko hubert namierzy :lol:
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 28-10-2008, 10:57   

byly toledo 150 ps?? :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 11:18   

Matejko napisał/a:
byly toledo 150 ps??


gdyby kolega student napislaby ze "scigal" sie ze 110PS to mozna by bylo napisac: "a lyzka na to NIEmozliwie..." ale ze pisze ze scinal sie ze 150KM to tylko: "...swistak..." :D
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-10-2008, 12:16   

Student napisał/a:
Jak bym dzisiaj miał wybierać to pewnie głowa by mnie rozbolała bo lubią benzynkę ale i chciał bym jeździć tanio co przemawia za Dieslem.

](*,) żebyś wiedział, twardy orzech.

arturro napisał/a:
ale szkoda tym zasmiecac tematu grzeska ktory mam nadzieje wybierze DiD'a 8)

i starym zwyczajem podkręci go troszkę, np na 180KM...
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-10-2008, 12:52   

Grześku napisał/a:
i starym zwyczajem podkręci go troszkę, np na 180KM...


pęknięta głowica jest normą bez wirusowania....... znam 3 przypadki aut z przebiegami <30 000 km....Zaprzyjaźniona firma ma "flotę" 8 octawek II z tym silnikiem co outek...... 3 już mają drugą głowicę, a nie są używane rotacyjnie przez PHowców, tylko każdy ma swoją i za swoje jeździ.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 13:20   

tak bylo z turbo w renault, tam padaly nagminie ale juz w carismie bylo OK, moze mitsu poprawilo blad jak audi :?
ja mam sonate z tym silnikiem 15ts przebiegu i narazie wszystko bangla.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 28-10-2008, 14:19   

Oj były 150PS, bo do 110 to nawet sreberka nie chce mi się wystawiać :lol: .
Oj rzadko zawijam sreberka ale ostatnio o 1/2 samochodu pochyliłem głowę przed nowym Accordem ale było fajnie :wink:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 28-10-2008, 14:42   

no to niech bedzie ze byly :)
kierownik musialbyc slaby :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 15:43   

Student napisał/a:
Oj były 150PS, bo do 110 to nawet sreberka nie chce mi się wystawiać :lol: .
Oj rzadko zawijam sreberka ale ostatnio o 1/2 samochodu pochyliłem głowę przed nowym Accordem ale było fajnie :wink:


student jestem pod niesamowitym wrazeniem ze swoja cari o mocy 125KM przy wadze 1715kg przyszpieszajaca do setki w 10,4 i gigantycznam momencie 174Nm nie masz co robic ze seatem 150KM przy wadze 1800kg przyspieszajacym do setki w 8,9 i marnym momencie tylko 320Nm,
ale normalnie jestem w szoku :shock: ze sobie nie poradziles z accordem o mocy 140KM przy wadze 1970kg przyszpieszajacym do setki w dluuugie 9,4 z momentem 340Nm.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-10-2008, 17:49   

Do tych wcześniej strone co do mnie pisali. Porównując bezyne i beznynę doładową o tej samej mocy a nie pojemnośći. Tak samo dotyczy sie silników bezynowych i diesli porównując ta samą moc w obu silnikach a nie 1,6 do 2.0 TDI bo wiadomo że diesel wtedy jest lepszy. A tym dieslem co jezdzilem to na 5-tce to on sie prawie w ogole nie zbieral apropo tego nie redujkowania.

Krzychu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-10-2008, 18:30   

krzychu, daj już sobie spokój,
krzychu napisał/a:
porównując ta samą moc w obu silnikach a nie 1,6 do 2.0 TDI
moc to nie wszystko. porównaj sobie Octavia 1,6 benzyna i 1,9TDI moc odpowiednio 105KM/5600obr i 110KM/4000, Vmax 190 i 192 przyspieszenia 0-100 - 12,3 i 11,8 - czyli silniki porównywalne - niestety prawie bo moment obrotowy 148NM/3800 i 250Nm/1900. Dane są z instrukcji obsługi. Tylko w benzynie którą posiadam o wyprzedzaniu TIR-a jadącego 80 można zapomnieć na 5-tce, a 1,9TDI bez problemu da się to zrobić - też na 5-tce. Doładowana i niedoładowana benzyna mają zupełnie inny wykres mocy, momentu. Benzyna idzie za to cichutko, że ledwie ją słychać, TDI wymaga użycia cięższego buta, ale też na więcej pozwala. Dla TDI Miasto to tragedia, trasa - wymarzona, w benzynie bez większej różnicy - czyli lepiej w mieście gorzej w trasie. Jak ci diesel nie chciał iść na piątce, to albo wolnossący, albo zajechany, albo uszkodzony zawór N75 lub turbina, bo benzyna w porównaniu z doładowanym dieslem to w ogóle na tym biegu nie przyspiesza. Pomijam oczywiście silniki typu 4,2FSI w Q7, bo ten ma takie nadwyżki mocy i momentu że przyspiesza na wszystkich biegach. Nie napisałem jeszcze tylko o drobnym elemencie zużyciu miasto/poza miastem/średnio benzyna 9,7-9,9/5,7-6,0/7,2-7,4 i TDI 6,4-6,6/4,2-4,5/5,0-5,3. Więc może krzychu przestań już udowadniać wyższość czegokolwiek bo tak jak pisali co niektórzy w tym i ja, to dyskusja cokolwiek bezsensu.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 19:12   

rezon napisał/a:
Więc może krzychu przestań już udowadniać wyższość czegokolwiek bo tak jak pisali co niektórzy w tym i ja, to dyskusja cokolwiek bezsensu.



a wszysztko to grzeska wina :D bo mu sie zachcialo ON z PB porownywac :D i pytac na forum co lepsze :lol:
wstydz sie :oops:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-10-2008, 20:37   

arturro napisał/a:
a wszysztko to grzeska wina

hit me :!: :twisted:
arturro napisał/a:
bo mu sie zachcialo ON z PB porownywac

bardziej TDi rodem z VW i Miveca rodem z Mitsubishi 8)
Bartek napisał/a:
pęknięta głowica jest normą bez wirusowania....... znam 3 przypadki aut z przebiegami <30 000 km(...)

zachciało mi się samochód zmieniać :|

Aż tak zły ten TDi? Hiszpan - do tablicy! :mrgreen:
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-10-2008, 20:59   

rezon napisał/a:
TDI 6,4-6,6/4,2-4,5/5,0-5,3


Spalenie w Octavii II mniej niż 7 w mieście jest nierealne, mniej niż 8 wymaga PSJ..... więc 6.6 w Outku można skwitować tylko tak: :sign5: :toothy10:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-10-2008, 22:22   

Grześku napisał/a:
Aż tak zły ten TDi? Hiszpan - do tablicy! :mrgreen:
Moje zdanie już znasz :D
2.2 nie kupiłbym na pewno chociażby ze względu na cenę.
2.0 TDI może "pożeraczem przestrzeni" nie jest, ale jego zakup i utrzymanie nie jest "kosmiczne" ;)
W Rzeszowie w salonie mają Outka z chipem i za wielkiej różnicy nie ma. Podobno jest to wyraźnie odczuwalne przy dużym obciążeniu samochodu, stromych, długich podjazdach itp. - ale nie oszukujmy się - większość z nas, zdecydowaną większość km robi w samochodzie samotnie, ewentualnie z pasażerem. Kupiłem Outka z zamiarem chipowania po jakimś czasie, do tej pory jakoś jeżdżę i teraz już pewno tego nie zrobię. I bez tego można szybko i dynamicznie jeździć. A spalanie zależy głównie od stylu jazdy. Gdy po wyprzedzaniu będę musiał gwałtownie hamować, a potem spowrotem ostro przyśpieszać by wyminąć drugi - daje sobie na wstrzymanie i wyprzedzam chwilę później obydwa samochody na raz, często bez redukcji (przewaga dyzla nad benzynką). Spod świateł może mu brakuje tego co ma benzyna czyli wkręcania na wyższe obroty, ale stosunkowo mało samochodów ma napęd 4x4 więc i tu najgorzej nie jest - szczególnie gdy jakiś szczeniak z piskiem opon, smrodem palonej gumy i otwartą koparą zostaje z tyłu a mój czarny, ciężki, "wielki" klekot pomyka przed nim, korzystając z przyczepności 4 gum a nie poślizgu 2 ;)
Będzie Ci mało to go podkręcisz 8)
Jak pisałem w innym temacie, na paliwo wydaję około 4 tys. PLN miesięcznie (4 samochody w firmie, w tym 2 Outki, które pewno robią 70% tego kosztu)
Gdybym miał 2 szt 3.0 Mivec to bym się załamał :doubt:

Ale nic się nie martw - jak będę zmieniał to też będę miał dylemat, bo widziałem nowe Pajero Sport :biggrin:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.