Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] dziwna praca silnika
Autor Wiadomość
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 21:35   [CA4A 1.6] dziwna praca silnika

Mam problem tego typu, że jak odpale mojego Misia to za każdym razem jakbym nie odpalił, czy to zimny czy ciepły silnik, wydaje dziwny dźwięk, tak jakby rzęzi trochę. Jak jadę tak do mniej więcej 2 czy 3 tys. obrotów to też wydaje dziwny dźwięk, rzęzi troche. Co może być nie tak ? Dodam, że z pół roku temu miałem robiony silnik, tzn. rozrząd, uszczelka pod głowicą i uszczelniacze zaworów. Olej mam full jakby co. Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 31-10-2008, 09:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 21:42   

może łożysko dociskowe sprzęgła,sprawdź czy jak wciśniesz sprzęgło ustaje czy nie.
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 22:06   

Raczej wątpię, bo jak odpalam go to zawsze z wciśniętym sprzęgłem i często trzymam je jeszcze przez chwilę, bo np. od razu wrzucam bieg albo coś, i jak wciśnięte jest to nie przestaje, ale sprawdzę to jeszcze jutro. A możliwe żeby to poduszka któraś pod silnikiem ? Bo jak dam więcej obrotów to jest normalnie, bez żadnych stuków. :?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-10-2008, 23:32   

Jakś blacha na układzie wydechowym rzęzi.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 29-10-2008, 15:41   

a moze kat sie posypał ?
_________________

 
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2008, 18:29   

no ale to centralnie słychać z przodu z okolic silnika, sprzęgło to raczej nie jest bo nie ma różnicy czy wciśnięte czy nie. a jakby skrzynia się sypała to mógłbybyć taki odgłos ? jak przekroczę 3200 obrotów to słychać jakby cykanie zaworów, nie wiem to jak Wam to opisać jeszcze. Ale dziwne jest to, że zawory były regulowane :|
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2008, 18:41   

Moze cos niema smarowania przez pierwsze sekundy po odpaleniu.
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 10:25   

No tak tylko co... Nikt z Was nie miał podobnej akcji ?
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-10-2008, 10:59   

u mnie rzęzi pokrywa kolektora wydechowego :) taka blacha, która dawno przerdzewiała wokół śrub mocujących, jakieś podkładki dałem i trochę mniej hałasował, ale ostatnio znowu zaczął ...
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 12:47   

A masz klimke w aucie,jeśli tak to sprzęgło klimki mogło się rozlecieć i to cholerstwo rzęzi.
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 14:07   

Klimki brak ,mam wersje biedota ;) a teraz jeszcze odkręcilem korek na pokrywie silnika do oleju, i spadają obroty i po chwili gaśnie całkiem silnik ??!! :| Magia k**wa :/
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 18:13   

To nie magia k¤¤¤wa,tylko tak ma być,na pokrywie głowicy jest zaworek który jest podłączony do kolektora ssącego i część powietrza potrzebnego do podtrzymania pracy silnika idzie przez ten zaworek.jest to zrobione po to żeby ani przedmuchy ani opery z oleju nie wydostawały się do atmosfery a w momencie otwarcia korka ciśnienie które powinno otwierać zaworek ucieka i silnik zdycha. :mrgreen:
 
 
Don_Be
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 19:01   

Witam zajżałem przypadkiem na forum i przeczytałem twojego posta kupiłem vw i miałem taki sam objaw na mechaników wydałem naprawde sporo kupiłem kolektor ssąsy bo przypuszczali ze kolektor żęźi i okazało sie ze silnik był zajechany a mianowicie był szlif na panewkach i własnie takie dziwne stuki a to wszystko ze jakas starsza niemra jezdziła nie zmieniajac oleju.Objawy identyczne jak twoje mam nmadzieje ze to nie to POwidzenia
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 19:34   

No raczej to nie jest normalny objaw, bo nie miałem takiej akcji jak do tej pory, pzoatym w żadnym innym samochodzie, ani u mojego ojca, ani u żadnego z moich kumpli nic takiego nie było wiec to nie jest normalne. Mam nadzieje, ze silnik nie jest zajechany, i ze to nie bebechy tak hałasuja :| aaa i byłbym zapomniał, mam to od jakiegos miesiaca, wczesniej nic takiego nie było :/
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2008, 19:48   

A jak z ciśnieniem oleju,pompa oleju czasami może nie wytrzymać całego życia silnika,
jeżeli mówisz że po 3K przestaje rzęzić to może wtedy dopiero jest prawidłowe ciśnienie dla 4G92.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.