Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyśpieszenia galantów z silnikiem 2.0 136 KM
Autor Wiadomość
Veggita2k
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 09:12   

Ja swoim galantem jechałem trase z UK do Polska i po przejechaniu 180 mil zatankowałem do pełna i okazało sie że musze tylko wlać do pełnego baku 18 literek ;] :mrgreen: tak wiec wychodziłovby że jeden literek paliwa spalił mi na 18 mil(28 km) ale jechałem ze średniom predkością 120 km/h i cały czas na tempomacie ;] i auto było załadowane bagażami i 4 osoby z kierowcą ;]
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 09-05-2008, 10:55   

taa ale tu nie porównujcie ile wam pali w UK lub na autobanie w dojtszlandach, tam jest lepsze paliwo, róznica może być w spalaniu znaaaczna. Dla porównania, moj stary cif palił mi w trasie ok 8l benzyny przy lataniu ok 120-140. Gdy jezdzilem po austrii spalił mi 6.2, tak samo jeżdżąc, dodatkowo tam były alpejskie podjazdy!! tak ze samo paliwo daje zarąbistą różnice.
Dodam jeszcze róznice w gazie. byłem Cari we włoszech, tutaj przejeżdzałem na baku ok 420km, we włoszech na takim samym baku 520. Myślę ze wiecej komentarzy nie trzeba.

Gal. 20 pali mi po miescie ok 11-12 l gazu - Na blosie + kraków w korkach. Do pracy mam 15km po mieście.

[ Dodano: 09-05-2008, 15:33 ]
Tak z ciekawości wie ktoś jak gal 2.0 wypada z np. vectrą 2.0 ? Silniki podobne...vectra nie jezdziłem
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Krzych0
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2008, 11:16   

galant 98rok głównie trasa niemcy przy 160pali 10,5 a przy 180 0,5l więcej
nie dziwi mnie to bo to tylko 2 litrowy silnik ale jest ok
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2008, 13:12   

Veggita2k napisał/a:
Ja swoim galantem jechałem trase z UK do Polska i po przejechaniu 180 mil zatankowałem do pełna i okazało sie że musze tylko wlać do pełnego baku 18 literek ;] :mrgreen: tak wiec wychodziłovby że jeden literek paliwa spalił mi na 18 mil(28 km) ale jechałem ze średniom predkością 120 km/h i cały czas na tempomacie ;] i auto było załadowane bagażami i 4 osoby z kierowcą ;]



No to wyliczyłeś... Podziel sobie 18 na 180 i pomnóż przez 100. Wychodzi 1 litr na 10 mil. Czyli jakieś 6,2 litra na 100km. Według Twoich wyliczeń to jest byłoby jakieś 3,6 litra na 100km. Tak czy inaczej masz najoszczędniejsze gala na świecie, bo 6 litrów zapakowanym Galantem to naprawdę rewelacja :twisted:
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 31-10-2008, 22:37   

Nie jestem modem ale odbiegacie koledzy od tematu a poczytałbym o różnych odczuciach co do przyspieszeń Galantów z tym silnikiem. Pozdrawiam
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2008, 18:32   

Nie jestem w stanie określić dokładnie bo nie sprawdzałem, Ze startem to raczej kiepsko ale jak się rozbujałem, to licznikowe 215 km/h, przy czym pomiar z niawigacją dał przy 190 - około 182 km/h, więc raczej nieźle. Względnie omega ( 2,0 16v 136 km tylko z kierowcą , u mnie rodzina i ładunek dwu tygodniowy) nie miała szans, na wszystkich biegach. Szacuje że trzymał się danych książkowych.
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-11-2008, 20:01   

SWEEPER napisał/a:
Względnie omega ( 2,0 16v 136 km tylko z kierowcą , u mnie rodzina i ładunek dwu tygodniowy) nie miała szans, na wszystkich biegach. Szacuje że trzymał się danych książkowych.


Ps. Omega jest o 200kg cięższa :)
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-11-2008, 20:49   

I ma naped na tyl
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2008, 08:31   

Jeżeli mówimy już o przyspieszeniu dwulitrowego silnika to Ja lekutko się rozczarowałem.
Do Gala przesidłem się z 80 konnej Meganki. Mimo iż Galant jest deko cięższym autem to różnicę w mocy silnika powinno być jednak widać a cały czas odnoszę wrażenie, że renia zbierała się żwawiej. Jest natomiast kolosalna różnica przy jeździe z prędkością 120 i więcej. W Galu silniczek pracuje w miarę spokojnie i czuć jego większą pojemność.
Generalnie jednak 136 koni z tego silnika nie robi specjalnego wrażenia i widzę,że jest to wielokrotnie potwierdzane na forum.
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2008, 10:26   

sampler napisał/a:
I ma naped na tyl


Miałem taką trzy litrową - waga około 1500kg
 
 
AnoniM79
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2008, 10:26   

ektomek napisał/a:
Jeżeli mówimy już o przyspieszeniu dwulitrowego silnika to Ja lekutko się rozczarowałem.
Do Gala przesidłem się z 80 konnej Meganki. Mimo iż Galant jest deko cięższym autem to różnicę w mocy silnika powinno być jednak widać a cały czas odnoszę wrażenie, że renia zbierała się żwawiej. Jest natomiast kolosalna różnica przy jeździe z prędkością 120 i więcej. W Galu silniczek pracuje w miarę spokojnie i czuć jego większą pojemność.
Generalnie jednak 136 koni z tego silnika nie robi specjalnego wrażenia i widzę,że jest to wielokrotnie potwierdzane na forum.

Witam.
Brat mial meganke "kupe" :mrgreen: z 2l silniczkiem i wrazenie rzeczywiscie jest ciekawsze, ale to za sprawa innego przebiegu momentu obrotowego. W megance samochod "zbiera sie" przy wyzszych obrotach dlatego czuc "wbijanie" powyzej 4tys obr. natomiast gal z racji wiekszej pojemnosci (porownujac do Twojej 80km) moment ma lagodniejszy i nie czuc naglego przyspieszenia. Obecnie jezdze sluzbowa skoda fabia z silnikiem 1.4 100km :P i samochod ma do "setki" ok 10,5s ale jezdzi tylko powyzej 4tys. obrotow (ponizej nic sie nie dzieje a potem leci). W Twoim przypadku jest podobnie...Dlatego wrazenia sa gorsze :biggrin: (Polecam zmienic na 2,5 - na pewno bedziesz zawodolony :twisted: )
Pzdr
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2008, 11:13   

Gwarantuję, że jestem bardzo zadowolony z tego co mam. Temu autu można wiele wybaczyć. Chodzi Mi szczególnie o sprawne wyprzedzanie i jak skuteczne skorzystać z oferowanej przez silnik 2,0 mocy. Wiadomo,że przesiadka z o połowę "słabszego" auta wiąże jakieś tam nadzieje na sprawniejsze manewry na drodze.
 
 
AnoniM79
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2008, 13:52   

Szczerze mowiac tez wiecej oczekiwalem od 2,5... :twisted: (przesiadlem sie z Nissana Primery P11 2.0 - 130HP). Jest ok, ale bez "urywania glowy" :P . Efekt "wbijania" w siedzenie mozna stwierdzic, siedzac na miejscu dla pasazera i dac "sie pylnac" w miare dobremu kierowcy, ktory wie jak wykorzystac moc silnika.
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 02-11-2008, 14:20   

Witam, no to i ja swoje 3grosze.
Do 2litr'go(136bhp) Gala przesiadlem sie z 2litr'go(140bhp) Rovera.
Co moge powiedziec to ze Roverek naprawde calkiem nie kulawo sie zbieral ale dopiero od 3tys/min. Omege2lit'ową tez juz mam za soba,to naprawde ciezki pojazd i raczej rodzinny niz wyscigowy.Nwet nie moge nic porownywac do obecnego mojego Gala bo jest w automacie a wszystkie poprzednie to byly "ręczniki".
Na codzien mam okazje poruszac sie naprawde bardzo roznymi samochodami i bardzo pozytywnie mnie zaskakują nowoczesne diesle,mają tzw odejscie.
Ale Galu ma najfajniejszy pysk jaki widziałem.
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-11-2008, 22:55   

Ja mam 2.0 GLS no i muszę stwierdzić że rakieta to to nie jest. Takie w miarę dynamiczne autko, ale rzeczywiście od 2 do 5 tysięcy jeździ się równo.
Mam drugie auto - Toyotę Starlet '92 1.3 benzyna 75 KM. Więcej jest frajdy w Toyce, ale waży 765kg... Jak gokart. A Galant to taki płynący po drodze okręt - i to jest to o co mi chodziło!
_________________
Archiwum:
- Galant EA2W '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.