 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
aparat zaplonowy |
Autor |
Wiadomość |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2008, 11:51
|
|
|
Witam, u mnie problem wygląda tak, że nie pali na jeden cylinder, wymieniłem kopułkę, palec, kable i dalej lipa, zostaje cewka:( I tu moje pytanie, czy cewkę w CK1A wymienia się , czy można to naprawić???
Pozdr. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2008, 16:57
|
|
|
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, a czy w aparacie nie ma przypadkiem 1 cewki ??
Bastek a świece sprawdziłeś ?? |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2008, 20:37
|
|
|
Świece wymieniłem kilka miesięcy temu-Denso, także odpadają, kopułka i palec oraz przewody wymienione? Pozostaje cewka, niestety.
Pozdr. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-11-2008, 22:07
|
|
|
To nie może być cewka, cewka jest jedna dla wszystkich cylindrów, czyli zawodzi sterowanie dające impuls dla cewki, albo dalej kopułka, palec rozdzielacza, kabel, świeca. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2008, 22:10
|
|
|
Kurcze więc jest jedna cewka na wszystkie świece W takim układzie pozostaje tylko świeca, ale czy to możliwe, żeby świeża świeczka robiła taki numeros?
Chyba, że coś jeszcze mogło paść, masz jakiś pomysł?
Pozdr. i dzięki:) |
|
|
|
 |
JACA_1978
Forumowicz

Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 1045 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-11-2008, 23:04
|
|
|
moze byc przewod jak jest strasznie wilgotno
albo padl jeden gar byle bylo to pierwsze:)
ja wymienilem przewody z sentecha na seiwy
masakra normalnie wrocilem do sentecha a seiwy oddalem
takie padlo |
_________________ JACA_1978
dwa blekitne diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]  |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2008, 20:52
|
|
|
Spoko, na pewno coś z elektryki padło, odzywało się już dość długo, trochę obroty falowały, albo były nieco za niskie, także coś czuję, że to ta cewka Jutro będę wiedział więcej.
ps. kable seiwy to faktycznie syf, jak dostały trochę błota pośniegowego to się normalnie zjarały!
[ Dodano: 04-11-2008, 17:45 ]
Otóż Panowie, wszystko mjest ok, do wymiany były świece, jedna nie paliła wcale!
Wymieniałem je kilka tysięcy temu, max5tys!!! Oryginalne Denso, kto by pomyslał,że to może być świeczka, a tak misiek dostał nowe kable NGK, kopułkę , palec i na końcu świece, ale tym razem Iskry, pozdr:) |
|
|
|
 |
|
|