Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poprawki w Lancerze
Autor Wiadomość
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 14-11-2008, 12:34   Poprawki w Lancerze

Wiem, że staje się to już zapewne męczące, wierzcie że i dla mnie też. Bo na tyle planów i postów nie zrobiłem jeszcze praktycznie nic specjalnego w moim Miśku. Tak to się niestety układa. Ale teraz wreszcie mam szansę na pierwszą prawdziwą pracę (600zł stażowego przy wydatkach 20latka nie daje niestetety żadnej szansy na odłożenie choćby zł na remont :( ) no i z taką to nadzieją staram się zrobić kosztorys remontu Lancerka. Spędziłem pół godziny przy aucie myśląc co zmienić o co zapytać, i byłbym wdzięczny za chociaż jedną odpowiedź :)

Mój kuzyn przerzucił się już z komputerów na auta i działa dużo przy tym, swoje Hondy całkiem skutecznie już naprawiał, więc z jego pomocą na pewno zrobię co trzeba, musimy tylko wiedzieć co dokładnie robić.

No to jedziemy z koksem.

1. Temperatura pod maską mnie martwi. Po przejechaniu 10km sama maska jest gorąca, nie wspominając o innych elementach. Chcąc coś podłubać nie ma się o co oprzeć nawet bo wszystko pod maską parzy. A wskazówka temp. jest na środku, nigdy mi nie wskoczyła na czerwone pole. Więc czy to jest normalne? Bo wedle wskaźnika okey, ale organoleptycznie do tego podchodząc raczej już nie bardzo. Kiedy bawiłem się w resetowanie ECU trzeba było zaczekać aż wiatrak zacznie chodzić jeśli dobrze pamiętam, cóż...trwało to przynajmniej 20min, a silnik był już długo gorący i zagrzany. Więc może coś wentylator za rzadko chodzi? Tyle, że musiałoby to pewnie być związane z awarią wskaźnika temp. Tylko jak to zdiagnozować?



2. O czyszczeniu lamp już trochę poczytałe, rozumiem, że nie ma pewnie innego sposobu na wyczyszczenie kloszy niż używanie opalarki i inwazyjna rozbiórka? :( Strach się do tego aż zabierać.

3. Coś mi diabelsko piszczy pod maską, jeśli dobrze myślę to pasek któryś, tylko który jest skłonny do takich akcji? Kupiłem jeden. Z grupy trzech pasków (rozrząd i te 2 pozostałe, nawet nie wiem do czego są) mam ten najkrótszy. Pytanie jak go wymienić? Da radę to zwyczajnie ściągnąć czy trzeba rozkręcać wszystko jak przy wymianie paska rozrządu (ależ to była walka...)?



4. Jest jakaś możliwość sprawdzenia stanu progów kiedy są na nich nakładki? Martwi mnie to co może być pod nimi, ale zdjąć ich chyba nie da rady?



5. Jak wyeliminować CheckEngine podczas jazdy na gazie? Wyczytałem kiedyś coś o błędzie sondy lambda, ale jakoś teraz nie mogę tego znaleźć. Da się sprawdzić czy sonda jest nowa bez wyjmowania jej? (nie mam klucza do sond, a jest szansa, że pare rzeczy jest już zrobionych. Przkonałem się o tym po wyjęciu ECU, okazało się, że niemcy w komisie już go za mnie naprawili, może i więcej rzeczy zrobiono o których nawet nie wiem.)

6. Podczas szybszej jazdy, bo chodzi tu o powietrze, mam straszne szumy w kabinie, a szczególnie pochodzące od szyby bocznej, zaraz przy lusterku. Na moje oko to uszczelki i jakaś nieszczelność. Co zrobić żeby to poprawić? Zacina mi się także szyba, 5cm przed dosunięciem po prostu źle się układa i trzeba pięścią jej pomóc. Może to ze sobą jakoś powiązane, naprawa jednego pomoże na drugie?

7. Jak rozebrać całą deskę rozdzielczą/konsolę i ją skutecznie wytłumić Bo trzaski i drgania przy niższych obrotach są niedowytrzymania :(
Do tego jakiś sposób na wyciszenie bagażnika? Nie mam (mam nadzieję-jeszcze) obicia wew. na klapie.

8. Mam wredny przeciek po stronie pasażera. Ponoć może to być coś problem z kanlikami odprowadzającymi wodę z szyby przedniej czy coś takiego...Efekt w każym razie jest taki jak na zdjęciu. Mokro jest wzdłuż boku poziomo i jeszcze w pionie w górę drzwi, no i podłoga. Teraz stosunkowo sucho. Dodatkowo jak widać zdjąłem jakąś zatyczkę, wewnątrz blacha jest wypełniona pianką...to normalne jest? :>
Moknie także mi coś bagażnik, ale tu się nie dziwię bo był bity w tył i klapa nie siada do końca. Można jakoś uszczelnić tamte tereny dodatkowo?



9. Jak zdiagnozować samemu stuki nadwozia? Czy może to na 100% amortyzatory kiedy coś łupie i stuka podczas jazdy po nierównościach?

10. Czy zdjęcie foteli jest prostą sprawą? Chciałbym na nowo nasmarować prowadnice i wyczyścić wszystko pod nimi. Są tak ubabrane w jakimś smarze że nie raz już się pobrudziłem o to, a to użytkując schowej pod fotelem lub próbując szukać czegoś pod nim, czasem coś spadnie akurat pod fotel ;)

11. Jakiś m-c temu zaczęła mi się palić cały czas kontrolka hamulca ręcznego. Co może być przyczyną? Dodam, że oczywiście nie jest zaciągnięty ;)

12. Jest możliwość wymiany rączek do otwierania wlewu paliwa i bagażnika? Są bardzo zardzewiałe i wygiętę, sprawiając wrażenie, że nie długo się odłamią.

13. To będzie zabawne ;) Ucieka mi powietrze z przednich kół z prawego najmocniej, sprawa jest taka że nie wiem jak to rozwiązać. Tj...dętki tam nie ma prawda? :D Wymiana opony powinna pomóc? Ponoć może to być jeszcze jakiś problem z zaworkiem (?)

14. Czy kabel masy należy wymieniać? Ma jakiś wpływ na ogólny stan pracy silnika/auta? Jest dosyć stary i poprzecierany już.

15. Co kupić do przemalowania atrapy chłodnicy? Najlepiej w oryginalnym srebrnym kolorze.

16. Jak widać na zdjęciu jeden z kabli od kopółki leci do świec...dopiero teraz to zauważyłem (robota gazowników, nowe kable WN do jasnej...). Czy to w czymś zawadza i macie może pojęcie w jakim celu jest to zrobione?



17. Spójrzcie prosze na fotkę wycieraczek, zdaje mi się że zawadza ona przy mocowaniu o kratkę/plastik i mam stąd straszne tarcie i trzeszczenie, podczas jazdy w deszczu szczególnie uciążliwe. Widać też drugą wycieraczkę z piórem, jakie to jest mocowanie? Standardowe i mogę pierwszą lepszą wycieraczkę z allegro zamówić czy też jakieś udziwnienie i trzeba uważać przy kupnie?



18. Znacie jakiś sposób na załatanie dziur po mocowaniu uchwytu jakiegoś uchwytu w plastikach?



19. Pod maską powinna być jakaś otulina/wykładzina? Czy goła blacha jak u mnie? Jak bardzo niebezpieczna może być widoczna tu rdza? Ponoć na kopółkach od amorów to problem bo może się rozlecieć?





20. Czy widać na tym zdjęciu coś szczególnego, nieprawidłowego? Cały czas mnie martwi ta instalacja gazowa, tak jak ten kable z kopółki do WN. Może czegoś jeszcze nie zauważyłem? I dodatkowo czy to nie był czasem "anglik"? Chodzi mi o ten element po prawej stronie, wyleciało mi z glowy co to jest, a ktoś mi już mówił, w każdym razie ponoć powinno być po stronie kierownicy, a jest po przeciwnej zupełnie.



Prosiłbym jeszcze o zwrócenie uwagi na zdjęcia. Jak widać miśka już rozbierano na kawałki, a do tego (zdjęcie podłogi) te spawy nie są chyba oryginalne prawda? No i jakaś płyta na podłodze, to na zwykłą łatę mi wygląda. Widać, że misiek był kasowany i naprawiany czy też tak to powinno być?

Wiem, że tych pytań od groma ale zdaje mi się że odpowiedzi na nie będą jednozdaniowe, to chyba nie są jakieś wielkie problemy do rozważania prawda?
Ostatnio zmieniony przez Havoc 14-11-2008, 13:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-11-2008, 13:03   

Ad1. Sprawdz czy sa oslony termiczne (aluminiowe) na kolektorze i dalej.
Ad2. Strach sie zabrac. Na forum niektorzy je „plucza” – ponoc pomaga.
Ad3. Pewnie pasek klinowy (ten od alternatora)
Ad4. Znalezc mocowania plastikow i je sciagnac. Mozesz ich potem nie zalozyc jezeli pod spodem bedzie „sama rdza” wiec delikatnie.
Ad5. Instalacja gazowa zalozona „na szybko”, albo sie przyzwyczaic, albo jechac do elektryka
Ad6. Obejrzec i wyczyscic uszczelki w drzwiach. Sprawdzic luzy na zawiasach i zamku. Jak sa to dociagnac na zamku (ten bolec/ucho przy slupku).
Ad7. Najpierw podokrecac wszystkie sruby, ktore znajdziesz.
Ad8. ?
Ad9. Prosciej podjechac na stacje kontroli pojazdow i spisac co do wymiany. Jak piszesz, ze auto bite i ma pianke montazowa to stukac Ci moze absolutnie wszystko.
Ad10. Bardzo proste. Cztery sruby na fotel jak dobrze pamietam.
Ad11. Gdzies Ci sie zrobilo zwarcie. Sprawdz „wtyczki”, „wylacznik” i kable przy dzwigni recznego.
Ad12. Sa jezeli sobie kupisz w lepszym stanie...
Ad13. Zdejmij kolo i zanurz go w wodzie. Tam gdzie babelki tam nieszczelnosc.
Ad14. Ma i to duzy. Jak jest sfatygowany to lepiej go wymien.
Ad15.Lakier w spray-u.
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 14-11-2008, 13:11   

Dzięki za zainteresowanie :)
Nie zdążyłem edytować przed Twoim postem. Czy po obejrzeniu zdjęć napiszesz mi coś jeszcze?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-11-2008, 13:50   

Chlodnica mowi, ze jej dni sa policzone. Chyba, ze jest sucha, a ta masakra jest tylko powierzchowna.
Patrzac na pianke w progach moze lepiej nie zciagaj tych listew. Druga masakra.
Wycieraczka. Odkrec ta „maskownice” plastikowa i sprobuj ja „dopasowac. Moze jest wkrecona „na chama” i dlatego obciera?
Wygluszen pod maska nie mam w obydwoch Miskach takze tu problemu nie masz.
Rdza dobrze nie wyglada, ale to juz Ci musi powiedziec jakis blacharz czy „ruda” grozna czy tylko straszy.
Instalacja gazowa powalila mnie na kolana. Jak najszybciej jedz do „gazownikow” bo ja u Ciebie mocne patenty widze.
Poczekaj cierpliwie na inne odpowiedzi, a bedziesz mial Miska zdiagnozowanego w 100%. Grunt to sie nie lamac i pomalu naprawiac!
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 14-11-2008, 14:14   

Dokładnie, wszystko powoli i pokoleji. Co do gazu, to wiem że przekaźnik czy jakoś tak to się zwie, w każdym razie coś tam od wtrysków miało być na stałe/bezpośrednio podpięte, może to właśnie to idzie od kopułki do kabli WN ? Jeśli o to chodzi to w sumie okey, bo taka po prostu była instalacja, działało pół roku w CRX to i chyba w Miśku powinno?
Czekam na inne pomysły :)

Zapomniałem, jeszcze jedno pytanie.
Przy wyobrze stalowych felg należy się czymś specjalnym kierować? Za 150zł są na allegro stalówki od Lancera, nieprzerdzewiałe w super stanie jak na model z 91'. Brać czy da się znaleźć coś tańszego? Do tego jeszcze jakieś opony na zimę, moje jeszcze jakoś dają radę, o dziwo przejechałem na zimówkach całe lato i jeszcze jest nawet bieżnik. Naprawdę są jeszcze w znośnym stanie. Więc myślałem o zmianie 2 tylko, zima na pewno będzie łagodna jak to u nas. A skoro zimówki są zalecane do jazdy od -7*C, drogi bedą na pewno odśnieżane, w końcu w mieście mieszkam...to może nie ma sensu kupować super kompletu zimówek? Jeżeli 2 to na przód czy tył zakładać?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-11-2008, 16:24   

Ad.1 Temperatura w komorze.. hmm cięzko powiedzieć, oragnoleptyczne sprawdzanie nie jest dobrym wyznacznikiem. Po 10km auto powinno być już rozgrzane, to raczej prawidłowe zachowanie. Rozgrzany silnik to jakieś 70-80 stopni więc dotknąć się raczej nie da. Ponadto tak jak pisali poprzednicy kolektor wydechowy też grzeje, szczególnie nadmiernie przy słabej wydajności kataliztora, warto sprawdzić tene element. u mnie kolektor nagrzewał się do czerwoności.
Ad. 2 Przy rozbieraniu lamp bądź ostrożny, to szkło łatwo pęka :/
Ad. 3 Kupiłeś pasek do pompy wspomagania. Piszczy, tak jak pisał mkm pasek od alternatora, ten szerszy i dłuższy. Wymiana jest łatwa. Ale musisz zdjąć też ten krótki pasek, Odkręcasz śrubę ustalającą alternatora, popuszczasz naciąg paska i zdjemujesz. Rozwiązanie doraźne, naciągnij troszkę pasek, ale nie przesadź. Odkręć śrubę ustalającą i dokręcaj nakrętkę na takiej długiej śrubie. Pamiętaj o jego wymianie, bo jak się zerwie to koniec jazdy, możesz przegrzać auto i rozładować aku.
Ad 4. Cóż, progi sprawdzisz jak odkręcisz te nakładki, ale wnisokując po tej piance, to lepiej ich nie zdejmuj narazie. Są przykręcane na śruby od spodu. Ewentualnie z kanału można cos więcej zobaczyć.
Ad. 5. Odpuść to check engine. Można to wyliminować ale będziesz pakował się w koszty. Potrzebny będzie emulator.
Ad. 6. Ta szya może być powodem szumów. Jeśli nie dochodzi z przodu. Też tak mam, ale ja przerabiałem na elektrykę :/ To są chyba luzy na prowadnicach. Szyba się pochyla od pionu przez co się zakleszcza. Możesz zdjąć boczek i zobaczyć jak to wygląda. Może da radę jakoś usztywnić prowadnicę.
Ad. 7. Nie wiem czy jest sens, jak rozkręcisz może być gorzej. Nie pamiętam jak to wygląda, ale potrzeba sporo pracy. Może ktoś ją rozkręcał i stąd te trzaski. U mnie też trzeszczy na nierównościach. Ale dziwne że taki hałas masz na niższych obrotach. Może silnik mocno trzęsie na wolnych obrotach, może poduszki pod silnikiem uszkodzone i stąd te drgania, które powodują trzaski.
Ad. 8 Nie mam pojęcia, też mi się tam leje, ale ja mam problem z szyberdachem :/
Ad. 9. Na 90% to będą tuleje wahaczy lub sworzeń. W każdym razie do wymiany wahacze. Ale może stukać także co innego. Przyda się kanał, podnośnik i jakiś łom którym będziesz wywierał siłę na te elementy, no i ktoś kto wie gdzie przyłożyć ten łom :)
Ad. 10. Prosta sprawa, taj jak pisali poprzednicy. 4 śruby, jak przesuniesz fotel w skrajne położenia to znajdziesz. Też to miałem.
Ad 11. Bardzo prawdpodobne że czujn ik przy dźwigni. Zdemontuj konsolę między siedzeniami i zobacz jak się ma czujnik. Do odkręcenia dwie śrubki pod plastikową pokrywą, tam gdzie można tryzmać monety, dwie po bokach i to chyba wszystko.
Ad. 12. Nie mam pojęcia, pewnie się da. Ale lepiej je nasmaruj, zeby lekko chodziły, wyczyść i pomaluj.
Ad. 13. Tu niestety wulkanizator może pomóc. Możesz ewentualnie zdemontować koło i do zbiornika z wodą. Może być też wina felgi.
Ad. 14. Ten kabel masowy warto poprawić.
Ad. 15. -
Ad. 16. Nie zabardzo widzę o co chodzi...
Ad. 17. W tym modelu wyrabiają się takie palstikowe tulejki :/ Możes zporzeźbić, cos poprawić albo szukać nowych tulejek. Przez co masz pewnie luz na mocowaniu? Wycieraczki standard. Polecam firmy motgum. Na allegro dostaniesz.
Ad. 18. Mam identyczne dziury, ja przykręciłem tam po prostu nowy uchyt do gps ;P
Ad. 19. Też nie mam niczego.
Ad. 20. No robota gazowników pozostawia sporo do życzenia. Ten silikon... ech...
Rdzę na kielichach amorków wyczyść dokłądnie i jakimś dobrym podkładem pomaluj. Jak będzie mocno zeżarty to zgłoś się do blacharza, zebyś nie skończył z amorkiem w masce...


Co do opon zimowych. Rozumiem, że masz mały budżet, znam to.. Nie wiem co Ci doradzić w takiej sytuacji. Pomimo tego, że wiem o walorach opon zimowych i wiem, że świetnie się jeździ, ze względów finansowych od 7 lat jeżdżę na letnich. Według mnie to lepsze rozwiązanie od zimówek na cały rok. Powiem, Ci że na dobrych letnich oponach bardzo dobrze mi się jeździło lancerem, czasem auta na zimówkach wymiękały :twisted: Natomiast na zimówkach latem bym nie jeździł. Latem zimówki zużywają się w hiper tempie, a ich walory trakcyjne w wysokich temepraturach są nijakie. Ale zima trwa w Polsce krótko.. potem przychodzi wiosna i na letnich oponach sobie śmigasz. Jeśli nie masz zamiaru kupować letnich opon i jeździć na zimówkach cały rok to się zastanów. Ale to tylko moja opinia.
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 15-11-2008, 00:10   

Owczar, odnośnie 16pyt. może spójrz na te zdjęcia, do kopułki [#14](bo chyba dobrze to nazywam?) dochodzą jakieś kable (nie chodzi mi o WN do świec):

W każdym razie jest tam jakaś wtyczka z kablami do tego i od niej jeden kabel jest spięty wraz z tymi dwoma WN na zdjęciu poniżej


Ciężko mi dobrą fotkę zrobić bo za ciasno na mój aparat :(

Co do reszty:

21. Jaki ten kabel masy kupić? Słyszałem że w zasadzie można cokolwiek przewodzącego tam dać?
22. Poniżej 1000obr/min trzęsie owszem, stąd trzaski...więc to nie są one "zwyczajne"? Poduszki do wymiany?
23. Zapomniałem jeszcze zapytać: na zaciagnietym recznym samochod trzeszczy np. przy wysiadaniu/wsiadaniu do auta.

Ten dolot powietrza to...ekhm...moja zasługa, miałem strzał gazu i musiałem jakoś załatać bo w ogóle na benzynie nie dało się jeździć, lewe powietrze chwytał. Myślałem, że coś z wtryskami a zapomniałem że dolot dziurawy :(

Owszem, luzy na wycieraczkach są
.
Co do opon to właśnie o to mi chodziło. Czy jest sens w ogóle kupować. Co innego gdybym miał zamiar po lodzie jeździć, ale gdy mówimy tu o odśnieżonej drodze (przy czym w świętokrzyskim może 5razy mocny śnieg spadnie na całą zimę) to nie ma sensu według mnie. Potrzebowałem właśnie potwierdzenia czy w takich warunkach jakie u nas panują da radę na letnich przejeździć. A te zimówki coż...jeszcze się o dziwo trzymają, też się zastanawiam jakim cudem :]
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-11-2008, 21:42   

Kabel masowy możesz dać od innego auta, byle starczył, albo kupić w elektrycznym jakiś grubszy przewód, taki jak do wzmacniaczy i dovczepić oczka, za które przykręcisz i po kłopocie.
Ten przewód nie mam pojęcia od czego jest :| Pierwszy raz widzę coś takiego.
Co do trzęsienia na niskich obrotach. Mój też idealnie nie chodzi. Podstawa to dobre świece i przewody. Na gazie i paliwi masz to samo? Poza tym to strzelanie top też dziwna sprawa. Przez 4 lata jazdy na gazie nie strzelił mi ani razu na LPG, a instalacja też prosta. Na gazie musisz dbać o świece i przewody.
To trzeszczenie na zaciągniętym ręcznym też mam, ale nie walczyłem. U mnie objawiało się gdy próbowałem ruszyć na zaciągniętym ręcznym. Powoli ze wszystkim dasz radę, tylko teraz zimno :/
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 16-11-2008, 21:53   

No dobra, to kabel się załatwi.
Strzał z gazu był z mojej winy, odpaliłem go po prostu rano na LPG i hukneło. Świece NGK przewody (nie pamiętam firmy) ale żadne tam zamienniki, tylko japońskie oryginały. Zakładałem to ok czerwa-lipca. Więc jeszcze nówki. Tyle, że świece za 10zł/szt. A obiło mi się o uszy o jakiś super świecach (ponad 80zł komplet) specjalnych do instalacji LPG, naprawdę coś takiego należy stosować?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2008, 22:36   

Nie koniecznie. :) Mi strzeliło ze 3 razy na LPG, ale, jak miałem resztki gazu w butli, wcisnąłem gaz w ziemie na 5ce. Jeśli to o to chodzi, to woda z gazu poszła do silnika, nic groźnego. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.