Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jechałem, zgasł silnik, nie mogę odpalić...
Autor Wiadomość
syski
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 21:39   

I JESZCZE PYTANIE JAK MECHANIK PODLACZY SIGME POD JAKIS TAM SWOJ KOMP TO JUZ BEDZIE CO NIECO WIEDZIAL NIE?

Jak fachowiec to tak, ale różnie to może być. Byłem wczoraj u dwóch jeden twierdzi że jak zostawię auto na dzień lub 2 to usunie usterkę stwierdził że czujnik temp. zafałszowuje dane do ecu i silnik zachowuje się jakby był na ssaniu czyli obroty rzędu 2200 i spadają po nagrzaniu do 1200, ale nie miał czasu i skierował mnie do kolegi młody chłopak przyniósł laptopa popatrzył na silnik zapytał ile koni otworzył program pod windowsem z danymi, akurat sigmy nie miał schematu elektrycznego sprawdził tylko czujnik temp. że jest ok i mówi że nie jest w stanie pomoc. Tak to jest z elektrykami samochodowymi.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-11-2008, 22:59   

Bo prawda jest taka że pewnie widział po raz pierwszy takie auto na oczy. Wiadomo że ciężko wymagać od każdego mechanika znajomości każdego modelu, tym bardziej rzadkiego. Osobiście na twoim miejscu sczytałbym błędy i zobaczył co się dzieje. Jeśli komp jak pisze sław to też będzie wiadomo bo będą problemy z komunikacją. Wg mnie najlepiej zrobić na początku to co jest najprostsze. A czytanie błędów trudne nie jest moim (nieskromnym) zdaniem.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24-11-2008, 10:22   

U mnie w Colcie padł całkiem nie dawno moduł zapłonowy i też nie chciał palić :) .... może to właśnie to cholerstwo ci się zepsuło :)
pozdr
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-11-2008, 10:39   

a wiec tak Panowie:
wstalem rano odpalam nic, podchodze za 2 godziny odpalam zapalil i pali az do tego momentu zjezdzilem juz pol miasta i jest ok, mechanik podlaczyl do swojego kompa i nie ma zadnych bledow, tylko ladowanie za slabe powiedzial ze to moglo byc przyczyna, elektryk powtorzyl to samo, takze o co chodzi co sigma musiala sie zastanowic przez noc czy zapalic czy nie
??? heh najwazniejsze ze narazie jest ok, zaraz zmieniak akumulator bo patrze a tam 45mah chyba za maly na taki silnik i tyle elekroniki...? pozdrawiam i dzieki Wam za odzew...
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-11-2008, 10:46   

Rajek napisał/a:
a wiec tak Panowie:
wstalem rano odpalam nic, podchodze za 2 godziny odpalam zapalil i pali az do tego momentu zjezdzilem juz pol miasta i jest ok, mechanik podlaczyl do swojego kompa i nie ma zadnych bledow, tylko ladowanie za slabe powiedzial ze to moglo byc przyczyna, elektryk powtorzyl to samo, takze o co chodzi co sigma musiala sie zastanowic przez noc czy zapalic czy nie
??? heh najwazniejsze ze narazie jest ok, zaraz zmieniak akumulator bo patrze a tam 45mah chyba za maly na taki silnik i tyle elekroniki...? pozdrawiam i dzieki Wam za odzew...


No akumulator minimum to 65 AH. U siebie mam 56 Ah i wydaje sie byc za słaby.
Ale wiesz dziwne to jest bardzo - zmień akumulator i zobaczysz, jak nie to może komputer nawala jednak?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 11:53   

Mialem niestety podobny obiaw i u mnie skonczylo sie wycieciem imobilaisera. Czy byl fabryczny nie wiem ale zaczal wariowac i poszedl na zasluzony odpoczynek. Bylo dokladnie tak samo jednego dnia odpalal a drugiego strajkowal. Jak znow strzeli Ci focha to go poprostu odlacz. Pozdrawiam
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-11-2008, 11:56   

sebi629 napisał/a:
Mialem niestety podobny obiaw i u mnie skonczylo sie wycieciem imobilaisera. Czy byl fabryczny nie wiem ale zaczal wariowac i poszedl na zasluzony odpoczynek. Bylo dokladnie tak samo jednego dnia odpalal a drugiego strajkowal. Jak znow strzeli Ci focha to go poprostu odlacz. Pozdrawiam


A pytanie jeszcze takie - jak u ciebie działa immobilizer?
Bo u mnie odcina rozrusznik i chyba komputer silnika i kilka innych bo jak nie odbezpieczę go to na ON w ogóle nie palą mi się lampki które po odbezpieczeniu się palą (Check, SRS, ABS itd). Po przekręceniu kluczyka na START przy zabezpieczonym immobilizerze po prostu słyszę tylko kliknięcie przekaźnika i tyle - wygląda na to że w ogóle jest odcinany prąd do wszystkiego.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 13:48   

Ja mialem dwa. Jeden dzialal dokladnie tak jak piszesz i ten byl chyba fabryczny. Drugi odcinal pompe albo wtryski i mozna bylo sobie krecic do bolu. W koncu pozbylem sie obydwu bo w koncu nie jest to lakomy kasek dla zlodziei. W tej chwili nie mam nawet alarmu i auto czesto stoi otwarte. :biggrin:
 
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-11-2008, 17:11   

sebi629 napisał/a:
Mialem niestety podobny obiaw i u mnie skonczylo sie wycieciem imobilaisera. Czy byl fabryczny nie wiem ale zaczal wariowac i poszedl na zasluzony odpoczynek. Bylo dokladnie tak samo jednego dnia odpalal a drugiego strajkowal. Jak znow strzeli Ci focha to go poprostu odlacz. Pozdrawiam


wydaje mi sie ze to wlasnie problem imobilaisera. jak go odlaczyc gdzie go szykac w ogole??? :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.