Przesunięty przez: Owczar 13-11-2012, 19:19 |
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Sportline 2.0, r.2000 |
Autor |
Wiadomość |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2007, 09:52
|
|
|
spidernet napisał/a: | to może się okazać, że silniczek wysuwający antenę nie będzie reagował | i przestanie lapac polowe stacji. U mnie dobrze odbiera stacje dopiero jak jest w pelni wysunieta, szczegolnie w trasie. |
|
|
|
 |
spidernet
Forumowicz

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 287 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 06-09-2007, 14:38
|
|
|
Słuchajcie mam problem z doborem pojemniczka od spryskiwacza. Handlarze pytają mi się, czy pojemnik ma 2 pompki czy też jedną. Niestety nie bardzo wiem jak to sprawdzić jaki odpowiednik powinien znajdować się w moim modelu. Pomóżcie proszę dobrać odpowiedni zbiorniczek |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-09-2007, 15:59
|
|
|
Kombi = 2 pompki, sedan= 1 pompka |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2007, 16:17
|
|
|
Bartek napisał/a: | Kombi = 2 pompki, sedan= 1 pompka |
Chyba, ze masz sedana z tylna wycieraczka, to tez 2 pompki |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-09-2007, 16:50
|
|
|
U mnie też są dwa (sedan EA3A). Z jednego pociągnięta jest woda na spryskiwacze przednich reflektorów. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-09-2007, 17:00
|
|
|
Ale do zbryzgiwacza reflektorów jest zupełnie inna pompka (bardziej wydajna i montowana inaczej nić do zwykłego spryskiwacza) nieznana praktycznie w wersji z kierownicą po bożej stronie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-09-2007, 09:55
|
|
|
Cholercia...aż sprawdziłem, znaczy zdjąłem zderzak. Fakt, jest trochę inaczej - z baniaka w miejscu "drugiej" pompki wychodzi tylko wąż, a pompka jest zabudowana na zderzaku w okolicach prawego spryskiwacza. Nie mniej mój baniak ma dwa "wyjścia"...
A wypadku opisywanym wyżej, co za różnica? Po prostu zaślepić jedno "wyjście" jak jest go za dużo . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 25-11-2008, 19:02
|
|
|
I jaki był finał tych napraw kol spidernet? |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
spidernet
Forumowicz

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 287 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 26-11-2008, 22:30
|
|
|
Ogólnie rzecz biorąc w tej chwili nie mam większych problemów z samochodem, a w zasadzie zawieszeniem. Wymieniłem półoś, wahacze, końcówki drążków itp. i problem częściowo zanikł. Częściowo dlatego iż zauważyłem, że podczas długiej podróży przy długim hamowaniu czasami słychać delikatne i ciche stukanie przy naciskaniu na pedał hamulca. Ale ogólnie nie przejmuje się tym. Auto nie ściąga, pali na pierwszego, opony równo się ścierają. Teraz czeka mnie wymiana płynu hamulcowego i od wspomagu. Być może wtedy problemy całkowicie znikną. Ogólnie to jestem zadowolony z auta chociaż kilka jeszcze drobiazgów zostało mi do zrobienia... Narazie nie zamierzam sprzedawać fury zatem mam czas na dopracowanie pewnych elementów. Jak już będzie tak jak chcę to wtedy wstawię pełen opis zmian jakie zaszły i kosztów jakie musiałem ponieść w związku z zakupem auta. Tymczasem szczerze mogę polecić EA2A chociażby dla jego właściwości jezdnych. Wtajemniczeni wiedzą o czym mówię |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 27-11-2008, 18:33
|
|
|
roch_27 napisał/a: | no troszkę sie jednak mylisz były we szystkich wersjach od '99 (dokładnie od września 1998 ) |
Tak na marginesie - to dlaczego mam maskę z dużym garbem skoro produkcja auta przypada na 02.1998. Nie widać żeby była wymieniana (nie ma oznak uszkodzenia pojazdu czyli "walenia w przód")? |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 27-11-2008, 18:49
|
|
|
Marti napisał/a: | roch_27 napisał/a: | no troszkę sie jednak mylisz były we szystkich wersjach od '99 (dokładnie od września 1998 ) |
Tak na marginesie - to dlaczego mam maskę z dużym garbem skoro produkcja auta przypada na 02.1998. Nie widać żeby była wymieniana (nie ma oznak uszkodzenia pojazdu czyli "walenia w przód")? |
Tjuning xD Teraz maska z garbem kosztuje 300zł w Polsce |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
AnoniM79 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 23:18
|
|
|
Witam.
Kolego Spidernet ile wyniosl Cie ten samochod i czy bylo warto?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
spidernet
Forumowicz

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 287 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 13-11-2012, 23:08
|
|
|
Trochę zapomniałem o poście, a przecież autko nadal jeździ i cieszy co najważniejsze Włożyłem w to mitsubishi sporo kasy. Kupiłem je za coś koło 14 tyś zł uszkodzone. Naprawy włącznie z malowaniem wyniosły prawie drugie tyle wtedy i jak narazie się nie kończą niestety, ale co tam W czwartek wymiana półosi (coś mi jakby drży w kierownicy momentami i mam nadzieję, że ten zabieg wyeliminuje problem, bo ważenie opon nie pomogło), a wcześniej wymieniłem chyba całe zwieszenie (tarcze trw, klocki trw, końcówki drążków ctr, drążki 555, wcześniej wahacze, co jeszcze...) oprócz tylnych amortyzatorów (też pewnie nieuniknione w niedalekiej przyszłości). Mam znajomego, który mówił zawsze bmw, audi etc. Dziś jeździ lancerem evo, ma też w stajni wrx'a. Wszystko to po przejechaniu się galantem i coś mi się wydaje, że tak już zostanie Po kilku latach eksploatowania pojazdu jak widzę nadola lekko nachodzi rdza. Kolega z forum -Hugo, którego pozdrawiam już się z tym bawił, ale docelowo chyba będzie trzeba zrobić bardziej doraźne poprawki blacharskie. Jednak to może za rok. Dziś cieszę się pojazdem oraz jego cechą jaka jest sterowność i mimo umykania lat zamiast sprzedawać mam wręcz przeciwne odczucie. Tymbardziej, że przebieg auta to 111tyś km i jeździ nie tracąc praktycznie wogóle oleju na 5w50 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 14-11-2012, 10:18
|
|
|
Aktualizacja po 4 latach... "galancie" krótka przerwa Skoro autko nadal jeździ, to przydałoby się załączyć nowe zdjęcia, jak się obecnie prezentuje |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
spidernet
Forumowicz

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 287 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 14-11-2012, 18:19
|
|
|
Auto jest w pełni w oryginale, więc po co tu fotki. No oprócz radia |
|
|
|
 |
|