Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadające obroty
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2008, 21:28   

wujas najpierw wyczyść przepustnicę i wyreguluj wolne obroty. Czy występują drgania nadwozia na wolnych obrotach?
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 28-11-2008, 14:18   

chodzi Ci oto czy sa tak niskie obroty ze trzesie samochodem?? a no troche trzesie. glownie jak wl swiatla. przepustnice czyscilem i obroty troche sie zwiekszyly wiec ich nie regulowalem. teraz jednak zas sa troche za niskie. obroty to jedno a to ze nie wskakuja na wyzsze jak sie tocze to chyba nie ma nic do regulacji. Czy moze zle mysle??

ok jak na chwile obecna biore sie za ustawienie obrotow.

[ Dodano: 16-01-2009, 14:18 ]
witam ponownie.
jak problem wystepuje tak wystepuje.
jak regulowalem obroty i ustawilem na ok 800obr to po odleczeniu kabelka byly za niskie. po zmasowaniu musialem ustawic na ok 1000 zeby po odlaczeniu miec 800obr.
przepustnice czyscilem juz 2razy.
nurtuja mnie pytania:

dlaczego po wl swiatel i nadmuchu obroty spadaja do ok 500-600obr
gdzies wyczytalem ze jak sie takze ma wspomaganie to tez sie obnizaja. a no fakt jak zaczynam krecic kierownica to go troche przydusi jednak jak zakrece mocniej to obroty momentalnie wskakuja na ok 900obr i tak sie trzymaja do puki nie cofna kierownica.
hmm... jest tam jakis czzujnik ze kaze zwiekszyc obroty??
dlaczego nie zwiekszy jak wl urzadzenia elektryczne??

mam zamiar zabrac sie za czyszczenie krokowca.
mam duze checi i ambicje jednak nie wiem za co sie zlapac.
jak juz pisalem w wczesniejaszych tematach mam tez lekki problem z odpalaniem gdy mam ponizej polowy zbiornika. jednak problem z odpalaniem wystepuje od kiedy go kupilem a wtedy z obrotami nie bylo problemu.
CHECK nigy sie jeszcze nie zapalil.
bylem tez na kompie i niby wszystko wpozadku a mialem mala nadzieje ze cos wykaze, wymienie i skoncza sie te problemy.

strasznie duzo tych pytan i watpliwosci ale moze ktos rzuci jakas jasnosc.
pozdro :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.