  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
		Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:43		 | 
	
			Galant E5xA - VR-4 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 TommiCrazy  		  
		 
         Forumowicz VR-4 LIFE
  
                  Auto: UKOCHANE 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 903 Skąd: Alderley Edge UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-12-2008, 10:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               w szewcji czy norwegii  (skandynawia) taki galant jezdzi z silnikiem od 3000gt, ogladalem kiedys fotki bo bralem takiego pod uwage, ale to byl jedyny taki jakiego udalo mi sie znalesc, dotego nie bylo nic o tym jak to jezdzi, porpostu fotki ladnego galanta.
 
 
w angli takie galanty vr4 nie sa drogie , sa najtansze z calej serii vr4 , jak juz sie trafiaja to chodza pomiedzy 1000-2000funtow, wiec niedrogo nawet jak by sie mialo przyjechac takim do polski.
 
 
mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi .
 
 
co jednak silnik 3.0v6 moze dawac duzo frajdy z jazdy lecz jednak w rajdzie moze to zmienic w znaczacy sposob banals samochodu , to wkoncu bedzie duzo ciezszy przod a w rajdowkach raczej idzie sie w utrate masy, co jednak skoro ten silnik radzi sobie z ciezkim GTO to jeszcze lepiej poradzi sobie z Galantem.
 
 
Fajne Hobby, szkoda ze te galanty sie marnuja | 
             
						
				_________________ Galant E38A GLSI 4x4
 
Starion Turbo widebody 2.0T
 
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 
Outlander 2.0 PHEV 5HS
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-12-2008, 13:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Widzisz, po zmianie na taki silnik jak 3000 Twin Turbo jak mi moc skoczy na prawie 300KM (po lekkich modach spokojnie można osiągnąć 350KM) to 100kg nie zrobi mi różnicy. Chodzi mi o to aby on potrafił zamieszać tyłkiem. Jak patrze jak te Subarki ładnie chodzą boczkami i zamiatają spod kół, to ja nie mam z czym podejść... 170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 MadMax [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-12-2008, 15:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | TommiCrazy napisał/a: | 	 		  | mnie sie tam one podobaja, 2.0 v6TT fajnie brzmi  | 	  
 
 
podzielam Twoją opinie Tommy - fajnie by takiego sprowadzić i zrobić swapa w mojego włożyłem sporo kasy w nowe części i nigdy tego nie odbiorę a mam naprawdę w fajnym stanie. Problem tylko że autko ma już parę kilometrów bo przeleciałem nim połowę europy - min. Irlandia, Hiszpania, południe Włoch i kiedyś pewnie będę się musiał zmierzyć z problemem silnikowym dlatego zastanawiam się czy nie powalczyć i nie zrobić unikata nawet z silnikiem od GT'ka SL ten ma tez więcej koni niż Galant.Silnik VR'a z TT w Galu 7 może sprawić że koła się od ziemi oderwą a to może lekka przesada... 
 
 
 	  | mitsu_pl napisał/a: | 	 		  | 170KM to zdecydowanie za mało na taką bude! po lekkim odchudzeniu jest lepiej, ale nadal na asfaltach to nie poszaleje... | 	  
 
 
no na rajdy mitsu_pl trochę mało ale i tak chyba dajesz radę...? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-12-2008, 22:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Rewelacji nie ma, ale jeżeli jedzie się bezbłędnie i w miare szybko to jest szansa na podium w klasie. W generalce zawsze miejsce gdzieś w pierwszej 10... Na takie tam amatorskie rajdziki to nawet fajnie | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |