Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] silniki mivec
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-12-2008, 19:45   

czyli ze razem 4000? :roll:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-12-2008, 19:48   

To najgorszy scenariusz.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-12-2008, 19:54   

silnik, kolektory, elektryka silnika, ecu, wiązka. Skrzynia i półosie zostaje. Tak w wielkim skrócie 4G92 > 4G93
_________________
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2008, 20:16   

jak swap to już na np 4g63, 150KM, czy jakiś inny mocniejszy...
ja zamiast swap na GTI to bym kupił całe GTI
tak czy inaczej przy swap musisz hamulce, zawiasy zmienić, do rtego prawdopobnie skrzynia biegów i inne "duperelki" obok silnika
a swap na inny silnik może mieć zbliżone koszty, lub większe o 1-2tyś zł, a 4 czy 5 tyś to mała różnica w porównaniu do różnicy w mocy
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 20:56   

200 kucy w Colcie :D
Silnik by pojechał,a Colt został.Trzeba by było wzmocnic budę i dodac przez to sporo kilogramów.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-12-2008, 21:14   

adamovicius napisał/a:
200 kucy w Colcie :D
Silnik by pojechał,a Colt został.Trzeba by było wzmocnic budę i dodac przez to sporo kilogramów.
Tak źle myślę nie będzie w końcu MIVEC w CAx ma 175KM i trzyma się kupy ;) Problemy z trakcją zaczynają się przy 300KM <
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-12-2008, 17:41   

NAjlepiej do cao dac od evo III . silnik skrzynia transfer dyfer i inne graty 275 seryjnie tak jak np. w moim przypadku 4x4 da rade
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-12-2008, 17:57   

Cytat:
w moim przypadku 4x4 da rade
zab3r5polska, masz CC4A?
zab3r5polska napisał/a:
NAjlepiej do cao dac od evo III
Hehe, znaleźć odpowiedni egzemplarz, zrobić przeszczep całego zawiasu itd to nic prostego. 4g63colt robi takie coś u siebie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-12-2008, 10:19   

mam, ze szwajcarii sprowadzilem.

[ Dodano: 07-12-2008, 10:20 ]
ja takie cudo tez robie.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-12-2008, 13:39   

zab3r5polska, tez ,myslałem o tym zeby zrobic kiedys prawdziwe EVO III ale nie mam niestety 4x4 :?
Pozostaje ewentualnie GTI chyba ze jalkis inny silnik by mi podszedł?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 14:17   

no same bebechy od EVO III są ciężkie do zdobycia, łatwiej dostać całego EVO III np. z Anglii, i z całego bebechy wyciągnąć a resztę pogonić ( jakby się udało ). Co innego by podeszło ? heh... właśnie po to założyłem ten temat. Fajnie by było mieć MIVECA ale jak juz ktoś napisał z tym od FTO może być problem, chociaż jakbyście mi odpowiedzieli czy to wielki problem włożyć silnik od FTO, który jest "odwrotny" od tych w CAO i przystosowanie tego tak aby to działało ? Jakby się skrzynie wsadziło od FTO, albo jakąś mocniejszą to by to nie grało ? Kwestię finansową pomińmy bo to na razie takie gdybanie tylko ;) i marzenia :D Co jeszcze możnaby wsadzić do CAO ? Oprócz 4g63t, o którym już wiemy, i swapie na 4G63 albo MIVECA 1.6 ?
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-12-2008, 19:25   

tak mysle ze jak silnik jest o 180 stopni odwrocony to lapy juz nie beda pasowaly tak mi sie wydaje.

[ Dodano: 07-12-2008, 19:28 ]
rosomak1983 mozna kupic belke tylna z evo i tam z tylu zamontowac ale trzeba zaglebienie od kola zapasowego podciac bo w fwd jest nizsze i belka by nie podeszla.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 07-12-2008, 21:31   

zab3r5polska napisał/a:
tak mysle ze jak silnik jest o 180 stopni odwrocony to lapy juz nie beda pasowaly tak mi sie wydaje.
Dobrze ci się wydaje. Montaż silnika odwróconego o 180 stopni to rzeźbienie na maxa.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 07-12-2008, 23:07   

Byly zrobione colty w polsce jeden o ktorym sporo bylo na forum vel pomaranczowy trup pokazywal ze swap na silnik inny niz 4g92-93 jest bardzo trudny i finansowo bardzo obciazajacy kieszen.
Byl tez drugi ktory nie radzil sobie z moca na przedniej osce...
Sam myslalem o tym zeby dlubac mocno.. ale plany poszly w inna strone silnik 4g93 wiazka i ecu- jak kasa pozwoli dokonczyc co juz zaczalem moze na wiosne wyjedzie juz nowe szybkie autko.
Sporo pojezdzilem coltem swoim jezdzilem Ufoka 4x4 1.6 Dohc (powinno miec kolo 145koni) i zasowa niesamwicie trzyma sie drogi jak glupie i frajda jest fajna ale naped od 4x4 jest dos lichy wieksza moc oryginalny naped zmiecie.
Kupno lancera GSR i ciecie go zeby z FWD zrobic 4x4 czy nawet upgarde 4x4 na lancera jest dosc kosztowny i niepewny.
Ciecie tylu i spawanie calej podstawy zawiasu pod moc ponad 200 koni.... mialbym w kazdym szybkim zakrecie w glowie mysli czy to nie bedzi ewlasnie ten zakret kiedy potezne sily dzilajace na bude nie zerwa nieseryjnych spawow co dla mnie skonczy sie kalectwem albo w najlepszym przypadku wywaleniem kolejnej kasy na sholowanie wraku ktory juz nigdy nie bedzie jezdzil...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 08-12-2008, 06:16   

czarnuch23 napisał/a:
w kazdym szybkim zakrecie w glowie mysli czy to nie bedzi ewlasnie ten zakret kiedy potezne sily dzilajace na bude nie zerwa nieseryjnych spawow
Jeśli decydował bym się na taki manewr to budę spawał by najlepszy spawacz w kraju - nieważne jakim kosztem. Samochody wyścigowe lub jakieś kity też są na ręcznie spawanych ramach lub nadwoziach po różnych przeróbkach i moce nierzadko oscylują w okolicy 200KM. Wniosek taki, że jeśli dobry spawacz to nie ma się o co martwić.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.