[CAxA] silniki mivec |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-12-2008, 19:45
|
|
|
czyli ze razem 4000? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-12-2008, 19:48
|
|
|
To najgorszy scenariusz. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-12-2008, 19:54
|
|
|
silnik, kolektory, elektryka silnika, ecu, wiązka. Skrzynia i półosie zostaje. Tak w wielkim skrócie 4G92 > 4G93 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-12-2008, 20:16
|
|
|
jak swap to już na np 4g63, 150KM, czy jakiś inny mocniejszy...
ja zamiast swap na GTI to bym kupił całe GTI
tak czy inaczej przy swap musisz hamulce, zawiasy zmienić, do rtego prawdopobnie skrzynia biegów i inne "duperelki" obok silnika
a swap na inny silnik może mieć zbliżone koszty, lub większe o 1-2tyś zł, a 4 czy 5 tyś to mała różnica w porównaniu do różnicy w mocy |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2008, 20:56
|
|
|
200 kucy w Colcie
Silnik by pojechał,a Colt został.Trzeba by było wzmocnic budę i dodac przez to sporo kilogramów. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-12-2008, 21:14
|
|
|
adamovicius napisał/a: | 200 kucy w Colcie
Silnik by pojechał,a Colt został.Trzeba by było wzmocnic budę i dodac przez to sporo kilogramów. | Tak źle myślę nie będzie w końcu MIVEC w CAx ma 175KM i trzyma się kupy Problemy z trakcją zaczynają się przy 300KM < |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-12-2008, 17:41
|
|
|
NAjlepiej do cao dac od evo III . silnik skrzynia transfer dyfer i inne graty 275 seryjnie tak jak np. w moim przypadku 4x4 da rade |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 06-12-2008, 17:57
|
|
|
Cytat: | w moim przypadku 4x4 da rade | zab3r5polska, masz CC4A?
zab3r5polska napisał/a: | NAjlepiej do cao dac od evo III | Hehe, znaleźć odpowiedni egzemplarz, zrobić przeszczep całego zawiasu itd to nic prostego. 4g63colt robi takie coś u siebie. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-12-2008, 10:19
|
|
|
mam, ze szwajcarii sprowadzilem.
[ Dodano: 07-12-2008, 10:20 ]
ja takie cudo tez robie. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 07-12-2008, 13:39
|
|
|
zab3r5polska, tez ,myslałem o tym zeby zrobic kiedys prawdziwe EVO III ale nie mam niestety 4x4
Pozostaje ewentualnie GTI chyba ze jalkis inny silnik by mi podszedł? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
stasiak86 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 14:17
|
|
|
no same bebechy od EVO III są ciężkie do zdobycia, łatwiej dostać całego EVO III np. z Anglii, i z całego bebechy wyciągnąć a resztę pogonić ( jakby się udało ). Co innego by podeszło ? heh... właśnie po to założyłem ten temat. Fajnie by było mieć MIVECA ale jak juz ktoś napisał z tym od FTO może być problem, chociaż jakbyście mi odpowiedzieli czy to wielki problem włożyć silnik od FTO, który jest "odwrotny" od tych w CAO i przystosowanie tego tak aby to działało ? Jakby się skrzynie wsadziło od FTO, albo jakąś mocniejszą to by to nie grało ? Kwestię finansową pomińmy bo to na razie takie gdybanie tylko i marzenia Co jeszcze możnaby wsadzić do CAO ? Oprócz 4g63t, o którym już wiemy, i swapie na 4G63 albo MIVECA 1.6 ? |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-12-2008, 19:25
|
|
|
tak mysle ze jak silnik jest o 180 stopni odwrocony to lapy juz nie beda pasowaly tak mi sie wydaje.
[ Dodano: 07-12-2008, 19:28 ]
rosomak1983 mozna kupic belke tylna z evo i tam z tylu zamontowac ale trzeba zaglebienie od kola zapasowego podciac bo w fwd jest nizsze i belka by nie podeszla. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 07-12-2008, 21:31
|
|
|
zab3r5polska napisał/a: | tak mysle ze jak silnik jest o 180 stopni odwrocony to lapy juz nie beda pasowaly tak mi sie wydaje. | Dobrze ci się wydaje. Montaż silnika odwróconego o 180 stopni to rzeźbienie na maxa. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 07-12-2008, 23:07
|
|
|
Byly zrobione colty w polsce jeden o ktorym sporo bylo na forum vel pomaranczowy trup pokazywal ze swap na silnik inny niz 4g92-93 jest bardzo trudny i finansowo bardzo obciazajacy kieszen.
Byl tez drugi ktory nie radzil sobie z moca na przedniej osce...
Sam myslalem o tym zeby dlubac mocno.. ale plany poszly w inna strone silnik 4g93 wiazka i ecu- jak kasa pozwoli dokonczyc co juz zaczalem moze na wiosne wyjedzie juz nowe szybkie autko.
Sporo pojezdzilem coltem swoim jezdzilem Ufoka 4x4 1.6 Dohc (powinno miec kolo 145koni) i zasowa niesamwicie trzyma sie drogi jak glupie i frajda jest fajna ale naped od 4x4 jest dos lichy wieksza moc oryginalny naped zmiecie.
Kupno lancera GSR i ciecie go zeby z FWD zrobic 4x4 czy nawet upgarde 4x4 na lancera jest dosc kosztowny i niepewny.
Ciecie tylu i spawanie calej podstawy zawiasu pod moc ponad 200 koni.... mialbym w kazdym szybkim zakrecie w glowie mysli czy to nie bedzi ewlasnie ten zakret kiedy potezne sily dzilajace na bude nie zerwa nieseryjnych spawow co dla mnie skonczy sie kalectwem albo w najlepszym przypadku wywaleniem kolejnej kasy na sholowanie wraku ktory juz nigdy nie bedzie jezdzil... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 08-12-2008, 06:16
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | w kazdym szybkim zakrecie w glowie mysli czy to nie bedzi ewlasnie ten zakret kiedy potezne sily dzilajace na bude nie zerwa nieseryjnych spawow | Jeśli decydował bym się na taki manewr to budę spawał by najlepszy spawacz w kraju - nieważne jakim kosztem. Samochody wyścigowe lub jakieś kity też są na ręcznie spawanych ramach lub nadwoziach po różnych przeróbkach i moce nierzadko oscylują w okolicy 200KM. Wniosek taki, że jeśli dobry spawacz to nie ma się o co martwić. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|