 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
3000gt bliżej planety |
Autor |
Wiadomość |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 06-10-2008, 16:42 3000gt bliżej planety
|
|
|
Niose sie z zamiarem przybliżyć miska do ziemi, wiem ze sprezyny sa trudno dostepne czy inni posiadacze maja na to sposoby, intereasuje mnie obniżenie w taki sposób aby kontrola twardosci nadal spełniała swoje zadanie. |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2008, 19:13
|
|
|
Ja kiedys kupilem sprezyny ale dowiedzialem sie ze predzej czy pozniej wytlucze mi amory wiec sprzedalem i po jakims czasie kupilem cale zawiasy TEINA .Jezeli chcesz nadal posiadac kontrole twardosci to chyba tylko TEIN oferuje cos takiego oczywiscie za dodatkowa oplata.Koszty- 4200 zawieszenie i okolo 1500 za regulacje twardosci elektronicznie z wnetrza ,bo manualna jest w standarcie |
|
|
|
 |
pawelpurc
Mitsumaniak

Auto: Galant v6-24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 79 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-10-2008, 23:12
|
|
|
witam. mnie chyba by to interesowalo , mam auto od paru dni i jakos mnie to zawieszenie nie przekonuje "bilstein" tam jest wlozony nie ma ECS. w sumie nie chodzi mi o regulacje , ale tak troche OT.. kurde nie wiem czemu ale smigajac moim mondeo st220 mam wrazenie ze ma niewiele gorsza lub taka sama trakcje. napradwde jesli ktos jezdzil st220 ze sprawnym zawieszeniem to wie o czym mowie. druga sprawa , mam zalozone w st oryginal 18 cali i 225/40 , w gt3000 natomiast jest 225/50/17 moze to robi ta roznice. powinienm wrocic na fabryczne 245. jeszce jendo przeswit. tylne kolo a blotnik. tam mozna ze glowe wlozyc. mysle ze chcialbym to zmienic. amory w gt te co mam sa super twarde auto wogole sie nie przechyla, wogole sie nie ugina tyle ze po wroclawiu nie da sie przejechac po kostce. regulacja twardosci bylaby wskazana jednak. ..poprostu w mondeo mam komfort i jednoczesnie twardosc. |
_________________ Mitsubishi Galant V6-24
1998r.
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 08-12-2008, 21:26
|
|
|
Ja,tak jak kolega wczesniej polescilbym TEIN-a Super Street(manual).Wiem ,bo sam go posiadam.To prawda troche kosztuje,ale za to obnizysz auto o okolo 5 cm i masz regulacje twardosci.Ja jezdze czasem przez Wroclaw,wiem o czm mowisz! Ja mam ustawiona twardosc na srodek(skala 24 stopniowa) i musze powiedziec ze super mi sie jezdzi, jest dosc twardy,ale opony mam o profilu 45.Na samym poczatku mialem ustawione na max konfort i jest na prawde konfortowo.Tak wiec zawiecha jest dobra.Jak poprzednik mowil ,mozna tez miec kontrole elektryczna za 1200zl. |
|
|
|
 |
|
|