Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000gt bliżej planety
Autor Wiadomość
pavulon 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 93
Skąd: pyrlandia
  Wysłany: 06-10-2008, 16:42   3000gt bliżej planety

Niose sie z zamiarem przybliżyć miska do ziemi, wiem ze sprezyny sa trudno dostepne czy inni posiadacze maja na to sposoby, intereasuje mnie obniżenie w taki sposób aby kontrola twardosci nadal spełniała swoje zadanie.
_________________
Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r.
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2008, 19:13   

Ja kiedys kupilem sprezyny ale dowiedzialem sie ze predzej czy pozniej wytlucze mi amory wiec sprzedalem i po jakims czasie kupilem cale zawiasy TEINA .Jezeli chcesz nadal posiadac kontrole twardosci to chyba tylko TEIN oferuje cos takiego oczywiscie za dodatkowa oplata.Koszty- 4200 zawieszenie i okolo 1500 za regulacje twardosci elektronicznie z wnetrza ,bo manualna jest w standarcie
 
 
pawelpurc 
Mitsumaniak


Auto: Galant v6-24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 79
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-10-2008, 23:12   

witam. mnie chyba by to interesowalo , mam auto od paru dni i jakos mnie to zawieszenie nie przekonuje "bilstein" tam jest wlozony nie ma ECS. w sumie nie chodzi mi o regulacje , ale tak troche OT.. kurde nie wiem czemu ale smigajac moim mondeo st220 mam wrazenie ze ma niewiele gorsza lub taka sama trakcje. napradwde jesli ktos jezdzil st220 ze sprawnym zawieszeniem to wie o czym mowie. druga sprawa , mam zalozone w st oryginal 18 cali i 225/40 , w gt3000 natomiast jest 225/50/17 moze to robi ta roznice. powinienm wrocic na fabryczne 245. jeszce jendo przeswit. tylne kolo a blotnik. tam mozna ze glowe wlozyc. mysle ze chcialbym to zmienic. amory w gt te co mam sa super twarde auto wogole sie nie przechyla, wogole sie nie ugina tyle ze po wroclawiu nie da sie przejechac po kostce. regulacja twardosci bylaby wskazana jednak. ..poprostu w mondeo mam komfort i jednoczesnie twardosc.
_________________
Mitsubishi Galant V6-24
1998r.
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 08-12-2008, 21:26   

Ja,tak jak kolega wczesniej polescilbym TEIN-a Super Street(manual).Wiem ,bo sam go posiadam.To prawda troche kosztuje,ale za to obnizysz auto o okolo 5 cm i masz regulacje twardosci.Ja jezdze czasem przez Wroclaw,wiem o czm mowisz! Ja mam ustawiona twardosc na srodek(skala 24 stopniowa) i musze powiedziec ze super mi sie jezdzi, jest dosc twardy,ale opony mam o profilu 45.Na samym poczatku mialem ustawione na max konfort i jest na prawde konfortowo.Tak wiec zawiecha jest dobra.Jak poprzednik mowil ,mozna tez miec kontrole elektryczna za 1200zl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.