Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Słabe przyśpieszanie
Autor Wiadomość
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2007, 14:29   

Ale jazda CK1A na gaźniku :o To chyba jedyny egzemplarz na naszym forum?
 
 
ishiguro
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 15:06   

Witam. Czy ktos ma moze jakis schemat do tego mojego gaznika, jak go wyregulowac i co sprawdzic. Przypominam ze spala obecie okolo 10l, i ze problem powstal po naprawie ssania w serwisie. Wczesniej palil okolo 6.5l. pozdrawiam
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 21:57   

ishiguro napisał/a:
ze problem powstał po naprawie ssania w serwisie.
Jedz do serwisu i niech naprawiają :!: :!: :!: :!:
 
 
gogh
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 14:48   

Wracając do tego mojego przyśpieszania to ostatnio jest tak że przy ruszaniu
1 - samochód ciagnie ale bez rewelacji dopiero po przekroczeniu pewnych obrotów (nie mam obrotka) ale napewno je przeciągam dla danego biegu , auto dosłownie wyrywa jak by miało turbinkę. To samo jest na 2 i 3. Przy odpalaniu silnika zaczyna chodzić strasznie cicho i bulgocze (pewnie nie pali na wszystkie świece) ale po 3 sek obroty skaczą i silnik chodzi ok. Czy to może być coś z wtryskiwaczami ?

[ Dodano: 18-01-2008, 18:16 ]
I się sprawa już rozwiązała. :)
Problemem było dolne koło rozrządu na wale korbowym.
Jakiś młotek nie dokręcił dobrze kiedyś i wyrobiło się zarówno koło jak i wałek.
Na znaki wszystko jest ok ale wał był przekręcony w sródku o kilka stopni , a to starczyło.
Dlatego auto czasem miało przebłyski mocy - zależało jak sie wał ustawiał.
Mechanik przestawił troszkę te kółko i teraz znów mam normalne auto :)
 
 
laonda 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GL 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: RZESZÓW
Wysłany: 11-12-2008, 17:25   

Miałem podobną sytuacje jeśli chodzi o jazde na pliwie ( posiatdam też lpg)
Podczas jazdy czasami się dusił i niemiał przyśpieszenia.
Okazało sie że filtr paliwa niebył wymieniany od nowosci 150 tyś.
Po wymianie filtra odrazu poczułem różnice.

Pozdr
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2008, 19:19   

Hugo napisał/a:
ishiguro napisał/a:
Co do samochodu i silnika to podobno wersja indonezyjska.
To może tłumaczyć takie rozwiązanie. Różne cuda wypuszczali na niektóre rynki.


a może silnik kiedyś po prostu sie komuś zepsuł i kupił 4g13 na gaźniku od starszego colta... :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.