Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Felgi Aluminiowe - Czyszczenie oraz problem z ukl
Autor Wiadomość
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-12-2008, 13:44   

Cytat:
nie polecam papierem sciernym - nawet 2000 na mokro (zniszczylem sobie lakier)


To musiałeś mieć kiepski lakier, albo jakiś brud pod papierem, bo nawet po lakierowaniu (nie w komorze) zawsze się matuje 2000 na mokro, polerka i jest lustro.

JayChyl napisał/a:
Wurth albo AKRA szmatą trzeć az zejdzie na mokro, potem polerka fareclą tez szmatką na mokro ,a potem nakladanie wosku.

Takie coś miłe?


Jak najbardziej. :D
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 10-12-2008, 15:39   

Dobra samochód wypolerowany, a fele czyscilem Plakiem do felg z kwasem fosforowym, efekt murowany jak sczoteczką poczyscilem. Teraz jeszcze musze jutro kupic tą paste polerską no i wosk, i efekt bedzie porazający :)

Dzieki za porady !
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 17:28   

Co do tych drgan to wywaz najpierw kola a jak to nie poskutkuje to szukaj dalej :P Tez tak mialem mimo tego ze kola byly wywazane w dobrej wulkanizacj. Pojechalem do innej i po ich wywazaniu problem zniknal ;)
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2008, 21:59   

co do ściągania, to poza tym co już napisane to czy ściaga ci w prawo zawsze czy tylko jak przyspieszasz? Bo mi przy przyspieszaniu wlasnie w prawo lekko leci, co mi wytłumaczono czymś z fizyki, ze moment obrotowy tak zdaje się robi, ale jak puszczę gaz, czy wrzuce na luz to jedzie prosto
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 13-12-2008, 21:29   

Już wszelkie problemy ustały. Opony miały zjechany prawie do zera bieżnik, szczególnie z przodu, a do tego lewa przednia opona miała guza, wywarzanie nic nie dalo.

Teraz mam założone nowe zimówki Gislaveda Euro Frost 3 Silica. Śmiga się miło, nie mam jak narazie zastrzeżeń a jeździłem już po tzw "czarnym lodzie" i trzyma się ładnie szczególnie na zakrętach. Hamowanie też o niebo lepsze niż na wcześniejszych oponach, jednak nie ma się co dziwić - tamte były uniwersalki.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2008, 15:58   

JayChyl napisał/a:
Hamowanie też o niebo lepsze niż na wcześniejszych oponach, jednak nie ma się co dziwić - tamte były uniwersalki.


Bo co do wszystkiego to do niczego :P
 
 
severyn85 
Nowy Forumowicz
severyn85

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-03-2010, 12:40   

witam wszystkich! w tym co tu jest napisane niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie opony mam nowe i felgi tez nawet zmienilem tarcze na nowe i nadal ściaga na prawo moze ktos wie co to moze byc prosze o odpis :cry: cari 96 r
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-03-2010, 12:47   

severyn85, zbieżność do sprawdzenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 17-03-2010, 19:43   

Geometria kół, ciśnienie w oponach.

Może i luzy w układzie kierowniczym ale akurat nie wiem czy ma to coś wspólnego ze ściąganiem na x stronę.

A no i wyważenie kół
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.