Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-07-2009, 02:07
[CA0 92-96] Może ktoś się szarpnie ;-)
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2008, 00:51   

Temat tu na Forum wałkowany i na innych też. ZTCW tylko teoria
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-07-2008, 12:10   

Hubeeert napisał/a:
Tam gdze sprzedawano Cyborgi obowiązuje ograniczenie prędkości do 180km/h. I żaden licznik samochodu z Japonii nie jest wyskalowany wyżej.
Nieźle, ograniczono prędkość cyferką na liczniku a autko zapieprza wyżej :P
Hubeeert napisał/a:
Blok chyba tak
Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92.
pawela napisał/a:
wał, może tłoki są takie same
Muszą być wzmocnione, o ile nie są zakute bo to jest 60KM więcej i zwykły 4G92 na 100% nie wytrzymał by tych przeciążeń. Same możliwości tego silnika i to że kręci się prawie do 10k już dyskwalifikuje tłoki, wał i inne flaki ze zwykłego 4G92.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2008, 12:37   

londolut napisał/a:
Nieźle, ograniczono prędkość cyferką na liczniku a autko zapieprza wyżej
Po zdjęciu blokady.

[ Dodano: 11-07-2008, 12:39 ]
londolut napisał/a:
Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92.

Powołam się na 4G63
4G63SOHC to inny blok od 4G63 DOHC 16V :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-07-2008, 13:00   

Cytat:
4G63SOHC to inny blok od 4G63 DOHC 16V


nie prawda ;)

londolut napisał/a:
Raczej, nie powinno być zmian skoro to 4G92


popieram - bloki 4g92 względem 4g93 różnią się tylko wysokością, średnica cylindrów jest taka sama, a w 4g93 bloki są identyczne czy S czy DOHC - sprawdzone organoeptycznie - korby takie same, wał taki sam, panewki takie same, tłoki różne, ale Franki porusza się na tłokach z SOHC bezproblemowo......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2008, 13:15   

Bartek napisał/a:
nie prawda
prawda ;-)

[ Dodano: 11-07-2008, 13:17 ]
Co ma takie same? Nie ma żadnych różnic?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 11-07-2008, 13:28   

Bartek napisał/a:
Franki porusza się na tłokach z SOHC bezproblemowo......

Prawda :D

Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-07-2008, 14:24   

harpagan napisał/a:
Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93?
Właśnie, może się wypowie ktoś kto miał te wszystkie silniki rozebrane w mak na stole ;) Bartek, do dzieła, obal nasze teorie ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-07-2008, 18:10   

dodam tylko co napisał Hubeeert o ogranicznikach na Japonię. Do niedawna obowiązywał też limit mocy do 280KM na auta sportowe. Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Skyline'y GTR, 300ZX, Imprezy STI czy nasze EVO mają zawsze +- 280KM. Tymczasem ten kaganiec zniesiono jakoś niedawno, stąd np moc 350Z skoczyła do 315, a GTRa do 480KM.

londolut napisał/a:
harpagan napisał/a:
Bartek zaglebiales sie kiedys w temat mixu miveca z 4g93?
Właśnie, może się wypowie ktoś kto miał te wszystkie silniki rozebrane w mak na stole ;) Bartek, do dzieła, obal nasze teorie ;)

i cała nasza teoria pójdzie... :butthead: :)
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-07-2008, 18:38   

pawela napisał/a:
Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Skyline'y GTR, 300ZX, Imprezy STI czy nasze EVO mają zawsze +- 280KM. Tymczasem ten kaganiec zniesiono jakoś niedawno, stąd np moc 350Z skoczyła do 315, a GTRa do 480KM.
Tego widzisz nie wziąłem pod uwagę :shock:
pawela napisał/a:
i cała nasza teoria pójdzie... :butthead: :)
Taaaa ale będziesz przynajmniej wiedział na czym stoimy :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 11:32   

jest jeszcze to ogloszenie czy słabo?

[ Dodano: 18-12-2008, 11:45 ]
aha i pytanie czy cyborgi wychodzili tylk awd ?
jak nie to jaka skrzynie mozna zastosowac pod wersje fwd
...hmm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.