awariaaa |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2008, 08:43
|
|
|
po kazdym strzale samochod jezdzi... a da rade sprawdzic jakos ten przelywomierz?
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2008, 08:57
|
|
|
Poprzednie auto też mi jeździło po każdym strzale... do czasu. Coś jest nie tak z instalacją skoro strzela. Jedz do warsztatu. Ja po awarii "przepływki" założyłem klapę anty strzałową. W Sigmie mam sekwencję więc nie ma problemu.
A gdy już przepływomierz był walnięty auto zwyczajowo gasło sobie co jakiś czas albo szarpało. Przy np. wyprzedaniu= redukcja dławił się, nagle odpuszczało i leciał do przodu. |
Ostatnio zmieniony przez Noritsu 19-12-2008, 09:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2008, 09:00
|
|
|
Zapaliła by się kontrolka change engine.
Mi strzelała Honda na gazie 2 gen.
Po wymianie filtra powietrza przestała.
Sprawdź filtr i szczelność dolotu.
Najlepiej i najprościej zdemontuj rurę i zatykając drugi koniec dmuchaj w nią.
Masz sekwencję czy podciśnienie? |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2008, 14:25
|
|
|
filtr powietrza jest nowy, dolot raczej tez szczelny bo sprawszalem, check engine sie nie zapala, mam zwykla instalacje. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2008, 14:52
|
|
|
W serwisówce znalazłem, że można sprawdzić w przepływomierzu czujnik temperatury grzejąc go suszarką.
Pozostałych funkcji nie idzie sprawdzić.
Ale jak by był uszkodzony, to by się zapaliła kontrolka. |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2008, 17:34
|
|
|
Poczekajmy co napisze Rajek .
Wymieniłem dzisiaj kable i co zauważyłem że na 2 cewkach zaśniedziałe były styki (tam gdzie wsuwa się kabel do cewki,zielony nalot) a 1 z kabli nie miał połączenia z końcówką którą wsuwamy do cewki - przypomnę że strzelał mi teraz w tłumik ale tylko na gazie.Jutro sprawdzę w trasie jak będzie.
Jeśli przepływomierz byłby uszkodzony to patrz jak pisze rkasia - wniosek przepływkę masz ok. |
|
|
|
 |
modrolas
Nowy Forumowicz
Auto: Diamante 92 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 15 Skąd: białogard
|
Wysłany: 20-12-2008, 09:34
|
|
|
te strzały były spowodowane małym prądem ładowania powinny zniknąć przy prawidłowych wartościach ładowania chłopak zmieni cały samochodzik a strzały będą dalej cudowne |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-12-2008, 15:40
|
|
|
oby to bylo to...w sumie jak ladowanie bylo prawidlowe to strzalow nie bylo... |
_________________
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2008, 21:56
|
|
|
Wszystko by na to wskazywało bo u mnie jak wyżej pisałem jeden kabel był uszkodzony czyli iskra przeskakiwała z cewki na kabel a potem z kabla na świecę na benzynie było ok ale na gazie strzelało. Teraz po próbie jazdy na trasie nic się nie działo.Mam nadzieje tak jak Rajek że to było właśnie przyczyną strzałów. |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-12-2008, 13:26
|
|
|
naprawilem alternator i spoko nie bylo do tej pory zadnych strzalow.... ale...nowy temat |
_________________
 |
|
|
|
 |
|