 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2006, 11:06 Problem z odpaleniem
|
|
|
Mam złożony motor po remoncie ( wymiana pierścieni, panewek planowanie głowicy itp ) ale samochód nie chce odpalić. Nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak. Samochód stał prawie miesiąc u mechanika więc coś może się zapchało. Przyznam się że filtr paliwa wymieniany był dokładnie trzy lata ale czy to może byc powodem. Iskra jest ok.
Proszę o sugestie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-05-2006, 11:12
|
|
|
Darku..... to nie Twoj problem.... mechanik bierze za to kase, to JEGO problem...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2006, 17:05
|
|
|
ODPALIŁEM jednak filtr paliwa był zapchany, ale mimo to mam pytanko. Po tym całym remoncie zalałem silnik olejem 10W40 pół-syntetyk (czy dobrze zrobiłem, przed remontem jeździłem na mineralu) ile kilometrów muszę docierać motor i czy w czasie docierania mogę jeździć na gazie. Co do obrotów to jestem spokojny bo mam automat. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-05-2006, 17:12
|
|
|
Odpalić - niech pochodzi ze 3 godziny zlac olej zalać nowym, zmienić filtr.
Przejechać 1000km zmienic olej i filtr oleju
Zmieniać co 10000km.
Półsyntetyk - może być.
Wsztystko "moim skromnym zdaniem" |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2006, 00:27
|
|
|
spoko lać półsyntetyka i jezdzić na lpg nic mu nie będzie, po 1000 km pierścionki powinny być ułożone |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-05-2006, 08:03
|
|
|
Ja pierwszego tysia po wymianie uszczelki przejechalem na PB....gaziu jak sie wsio dobrze ulozylo.
Co do docierania - nie wazne sa tak naprawde obroty silnika, a jego obciazenie - delikatne wciskanie gazu i wrecz pod koniec warto przekrecac go wyzej na niskich biegach. Automat wbrew pozorom bedzie przeszkadzal w dobrym dotarciu, bo utrzymuje bardzo niskie obroty, przez co rosnie obciazenie silnika.
Potwierdzam plan docierania Hubusia.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2006, 10:02
|
|
|
dzięki z za pomoc , co do techniki docierania z automatem to chyba jedyny sposób żeby nie forsować silnika to jazda na włączonym power i wyłączonym O/D. |
|
|
|
 |
|
|