 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Proszę o pomoc mam problem z Carizmą |
Autor |
Wiadomość |
kiniaq2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2008, 23:37
|
|
|
chmielu115 napisał/a: | a więc tak najpierw zamieniałem,póżniej pryskałem wd40 i na końcu wymieniłem je na nowe i nic!! a rozłącza mi cały czas jeden ten z tymi dwoma charakterystycznymi grubymi przewodami |
Ile zapłaciłeś za taki przekaźnik? I czy nowy?
Jakiś czas temu zauważyłem taką rzecz, że jak przejadę samochodem dłuższy odcinek trasy i samochód jest rozgrzany(zaczęło się to dziać latem) i wyłączę silnik aby np. zrobić jakieś szybkie zakupy to po powrocie samochód nie kręci rozrusznikiem tylko robi takie "pyk" przy przekaźnikach. Początkowo myślałem, że wieszają się szczotki rozrusznika, ale miałem też podejrzenie, że to przekaźnik. Nic z tym nie robiłem.
Dzisiaj zdarzyło się to ponownie, temperatura na zewnątrz -3 stopnie. Po przejechaniu około 15 kilometrów zatrzymałem się na chwilę po zakupy, wracam "pyk" i nie kręci. Jako, że przekaźniki miałem na wierzchu, bo nie poskładałem jeszcze plastików po walce z pompą chwyciłem za przekaźniki. Jeden był ciepły a drugi zimny, zamieniłem miejscami i samochód odpalił.
O co chodzi? Czy wymieniać przekaźnik? I stąd moje pytanie o cenę? |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 30-12-2008, 16:10
|
|
|
Witam 26zł. za nowy oczywiście. A u mnie oba są dosłownie gorące ale mechanik powiedział że tak ma byc. |
|
|
|
 |
kiniaq2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2008, 03:00
|
|
|
chmielu115 napisał/a: | Witam 26zł. za nowy oczywiście. A u mnie oba są dosłownie gorące ale mechanik powiedział że tak ma byc. |
Dzięki chmielu115 za info, jeszcze trochę się wstrzymam z wymianą i poobserwuję. |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 06-01-2009, 19:40
|
|
|
czeka i czekam na te cewki, i jeszcze nie dojechały
[ Dodano: 17-01-2009, 21:13 ]
witam wszystkich. wymieniłem te cewki i nadal to samo,a nawet więcej bo jadąc z obrotami około 3000 puszczam gaz,a silnik wyje i obroty nie spadają dopóki nie wcisnę ponownie gazu.A te szarpanie najczęściej pojawia się w momencie dodawania gazu, gdy jadąc na niskich obrotach dodam raptownie gazu,a powyżej 3000 obrotów jak ręką odjął.POMOCY PROSZĘ.
[ Dodano: 17-01-2009, 21:45 ]
tak się cieszyłem z kupna tego auta a teraz tak bardzo się zniechęciłem do tej marki......
[ Dodano: 21-01-2009, 18:18 ]
a moja carisma nadal wariuje ale zauwarzyłem jeszcze że silniczek krokowy podczas pracy silnika wydaje dziwne dzwięki takie zgrzytanie czy to normalne???
[ Dodano: 01-02-2009, 19:11 ]
dzisiaj zauważyłem że po wypięciu na włączonym silniku jednego z tych przekazników od pompy paliwa (tego co tak rozłącza)na bęzynie gaśnie a na gazie chodzi i jedzie jak złotko NIE PRZERYWA I NIE SZARPIE ale co dalej???
[ Dodano: 02-02-2009, 16:32 ]
Dziękuje za zainteresowanie spróbuje sam sobie z tym poradzic a więc już nie przeszkadzam i pozdrawiam jak się z tym uporam to dam znac
[ Dodano: 06-02-2009, 19:51 ]
Witam Mitsumaniaki ! uporałem się z moim problemem w końcu !!!problem polegał na tym że jak kupiłem cari to powymieniałem jej trochę rzeczy,w tym i ŚWIECE okazało się że facet w sklepie sprzedał mi nie te świece co trzeba!!! wczoraj coś mnie tknęło i wkręciłem stare bo ich nie wyrzucałem i autko jeżdzi jak złotko. |
|
|
|
 |
|
|