Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierowna praca po odpaleniu
Autor Wiadomość
adams12
[Usunięty]

  Wysłany: 26-04-2006, 10:52   Nierowna praca po odpaleniu

otoz Panowie, jest taki myk - wydaje mi sie ze leje jeden wtrysk - opornosc
na wszystkich w normie, ale :
1. po wykreceniu swiec jedna (3cyl) jest wyraznie czystsza ;/
2. czasami po odpaleniu przez 5-10 sek czuc ze jeden gar nie pali - troszke trzeba przegazowac i juz jest ok
3. jak sie silnik rozgrzeje to problemu ni ma.

o co chodzi? :mrgreen:
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2006, 21:16   

Zobacz u mnie, tez miałem oporność ok ale jak wypinałem wtryski (kable do nich) na jednym zero zmian.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2006, 02:56   

sprawdzalem to - po odpieciu kazdego z nich kolosalna zmiana...
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-04-2006, 11:19   

A świece NGK made in Japan?
Może jak kolekcjonujesz stare świece, to podmień tą z 3 gara i poobserwuj jak się zachowuje.
A na wtryski to bym dolał jakiegoś czyściciela do baku. Sam do siebie lałem ale poprawy nie było :cry: , chociaż innym podobno pomaga,wtryskiwacze z drugiego silnika czekają na przełożenie.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2006, 11:50   

jop - NGK z kraju kwitnacej wisni

po podmiance na kilka dni jest lepiej ale potem znowu dupa...
zauwazylem tez ze jak jest wilgotno to po odpaleniu krokowy mi nie podnosi obrotow :/
a jak sucho to podnosi i dziala niby normalnie...
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-04-2006, 15:49   

Mam takie same objawy gdy mokro (od jesieni do wiosny) to obroty długo 4-5 sek nie wracają jak juz wrócą to jest fala. Teraz gdy ciepło i sucho jest prawie "ok" obroty spadają do 500-600 i zaraz się podnoszą brak fali gdy jest na luzie. U mnie problem jest jeden nie czyściłem jeszcze nigdy przepusynicy bo nie umiałbym pewnie ustawić po tym obrotów. Nie wymieniałem kondensatorów. Nie mam pretensji do Miśka że źle jeździ bo sie nim nie umie zająć. :( jak zaproponowałem coby mi wyczyszczono przepustnice w warsztacie to powiedzieli że sie tego nie robi albo że to na nic nie pomaga :(
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-04-2006, 16:13   

adams12 napisał/a:
zauwazylem tez ze jak jest wilgotno to po odpaleniu krokowy mi nie podnosi obrotow :/
a jak sucho to podnosi i dziala niby normalnie...


Hehe - mam to samo :wink:
Muszę podgiąć blaszki we wtyczce MPS (położenie silniczka), bo spray kontaktowy pomaga na krótko.
A jak wygląda bolec w kopułce od tego 3 gara? Może też ten przewód ma gdzieś ulot - nie świeci w ciemnościach przy podgazowaniu?
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2006, 00:23   

a ja podepne się tutaj, jadąc dzisiaj na gazie nagle zaświecił mi CHE i sie pali qtas jeden, przełączam na benzynkę i zgasł, pozniej znowu na gaza i już sie nie zapalił, sprawdzam ECU-błąd 11-lambda sensor :x (reset) i już teraz jest ok, jednorazowy przypadek, ale-czy to przypadkiem nie oznaka konczącej sie lambdy, no bo właściwie bład powinien być non stop i nie ginąć po przełączeniu na u95, moze system sterowania LPG dał ciała-zdaje sie że używa on też lambdy(LPG 2 generacji)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-05-2006, 09:11   

Daniel - ja mysle, ze emulator cos szwankuje. Sprobujemy zdiagnozowac w czasie jazdy, bo juz kupilem Palmtopa (jeszcze tylko musze go dostac i kabel zmontowac), ale na 99% cos bedzie przy wtyczce z emulatorem. Sprobuj podopinac kable, prysnac kontakt sprajem itp., bo nie sadze, zeby ta instalacja brala dane z prawdziwej lambdy. Ew. sam emulator (np. u Adamsa jest to generator fali trojkatnej) pada, ale to chyba rzadki przypadek.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-05-2006, 16:43   

Kiedyś już gdzieś pisałem:
-przy jeździe na LPG w instalacji 2gen. lambda jest "odpinana" od ECU i w to miejsce podawane są sygnały z emulatora. Sygnał z "prawdziwej" lambdy bierze sobie komputer gazu i ustala ile gazu puścić w rurę.
Bierze się to wszystko stąd, że sygnał z lambdy podczas pracy na LPG jest inny niż na Pb i ECu tego nie trawi.

Emulator lambdy powinien mieć 2 potencjometry (w obudowie przeważnie są dziurki, lub na samej płytce). Zapomniałem już do czego poszczególne służą, ale ogólnie reguluje się nimi kształt impulsów imitujących lambdę i podawanych ECU.
Możnaby podpiąć się z laptopem i zobaczyć jak to wygląda na Pb, potem na LPG i kręciołkami zbliżyć się do tamtego odczytu.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-05-2006, 17:18   

Sie znaczy można pogmerać w EMU? Podjade do jakiegoś młodszego gazownika i zagadam coby sie przejechał ze mną z podłączonym kompem może coś sie wykombinuje z takimi tam dziwactwami gazowymi.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.