 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Uszczelka pod głowicą,nowy silnik? |
Autor |
Wiadomość |
mnisiek1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 13:32 Uszczelka pod głowicą,nowy silnik?
|
|
|
Witam, będąc na nartach wywaliło mi uszczelkę spod głowicy, samochód stoi w wadowicach, ja mieszkam w warszawie. Mechanicy krzyknęli za robotę i części 2200. Orientowałem się w moich okolicach to koszt wyniósł by jakieś 1000zl. I teraz pytanie co robić silnik można kupić od 700 zł, mogę zrobić też głowice u siebie i im odesłać ,mogę ściągnąć go do siebie na wypożyczonej lawecie ale brakuje mi prawka na przyczepę więc bym musiał kogoś do tego zatrudnić. Jest też opcja sprzedaży miśka na miejscu, żeby się z tym nie bawić, ale chociaż jest nienajmłodszy mam do niego wielki sentyment, no i cena tez nie była by najwyższa;/
Może macie jakieś pomysły,rady itp. Będę wdzięczny. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-01-2009, 15:12
|
|
|
Kurde mnisiek1, zalezy czego chcesz i jaki stan auta silnika itp... Z tego co wiem to niezbyt normalne zeby w japończyku wydmuchac uszczelke z głowicy... Moze sie myle. Jakbys chciał przełozyc silnik to trzeba tez wliczyc cene przekładki. 2200 to troche drogo... A nie mozesz go wziac na hol???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mnisiek1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 15:19
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | 2200 to troche drogo... A nie mozesz go wziac na hol???? | no to chyba bardzo drogo za samo zdjęcie głowicy zaśpiewali 420zł, hol raczej odpada-> 400 km w zimę. |
|
|
|
 |
hayabusa [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 15:21
|
|
|
podzwoń po zakładach w okolicy,poszukaj w temacie polecane warsztaty,ja bym się skłaniał do wymiany silnika ,ale nie tam gdzie stoi Twój samochód,za naprawę góry silnika taka kwota to rozbój,możesz załatwić też sztywny hol,mają go w wypożyczalniach przyczep i hajda |
|
|
|
 |
helmucik
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Wagon 1998 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 20:59
|
|
|
To jakaś choroba! 2200 zł za wymianę uszczelki pod głowicą to trzykrotność normalnej ceny, chyba że jeszcze jakieś sprawy wchodzą w grę. Czy masz tam jakieś zadaszenie, czy misio drży na mrozie? Jeśli masz jakiś dach, to spróbuj jakichś mechaników na wyjazd (z oprzyżądowaniem) i naprawę na miejscu (takie rzeczy się robi), oczywięcie musiałbyś coś dopłącić.
Jednak hayabusa ma dobrą radę. Na pewno znajdziesz normalnych mechaników tam, w okolicy. Może ktoś na tym forum jest z okolicy i pomógłby Ci znaleźć zakład? |
_________________ pozdrawiam
Artur |
|
|
|
 |
mnisiek1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 22:06
|
|
|
misiek jest juz w ustroniu u znajomych, ich mechanik powiedzial ze chce 200 za robote plus czesci. Niestety warsztat z wadowic policzyl sobie i tak 400 za zdjecie glowicy, no i doszedl transport do ustronia. Mam nadzieje ze juz bedzie bez przygod;/ dzieki za pomoc szerokosci |
|
|
|
 |
helmucik
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Wagon 1998 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 22:22
|
|
|
Za te 400 zł za samo zdjęcie głowicy to mają kilka lat czyśćca na bank. I nawet miejsce zamieszkania nic im nie pomoże |
_________________ pozdrawiam
Artur |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 23:52
|
|
|
Ja bym mógł może jakoś pomóc z robotą, ale widzę, że temat już ogarnięty
Oby wszystko się udało |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|