dedykowany dolot do lancera 1.8 ? czy ktos robił ? |
Autor |
Wiadomość |
kila [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 02:49 dedykowany dolot do lancera 1.8 ? czy ktos robił ?
|
|
|
Gdzie moge kupic dolot do lancera 1.8 ? stozek +rury. oprócz ebaya ;/ gdzie w polsce kupie dedykowany dolot ? |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 08:28
|
|
|
To jest zadna filozofia, dedykowany czy nie. Dobry stozek (np K&N) a rura moze byc nawet z plastikowej rynny lub jak to niektorzy nazywaja z kibel rurki. |
|
|
|
 |
kila [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 00:59
|
|
|
jasne tylko ,tam jest czujnik powietrza musi byc odpowiedni otwor na ten czujnik .... widac znasz sie ostro. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 19:00
|
|
|
kila napisał/a: | jasne tylko ,tam jest czujnik powietrza musi byc odpowiedni otwor na ten czujnik |
Poza czujnikiem temperatury powietrza jest tam nawet przepływomierz.
Jaki problem w rynnie zrobić dziurę pod przepływkę? Odkręcasz AFS, zdaje się torxem T20 lub T25, mierzysz średnice i borujesz dziurę w rynnie.
Następnie na koniec rynny nakładasz jakiś fajny czerwony, niebieski lub zielony stożek i dzięki temu masz zagwarantowane zasysanie syfu z drogi do silnika.
Tak swoją drogą, to myślisz że cos osiągniesz innym dolotem (poza większym hałasem, zasysaniem gorącego powietrza i brakiem filtracji)? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kila [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 19:20
|
|
|
nei o to chodzi ale dziure tez nie wiem czym zrobie zabardzo nie lubie fuszerki a na takie mi to zaczyna wygladac ;/ |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-01-2009, 19:23
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | poza większym hałasem |
Myślisz? Jakieś poważne różnice są?
Krzychu |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-01-2009, 20:37
|
|
|
krzychu napisał/a: | tomekrvf napisał/a: | poza większym hałasem |
Myślisz? Jakieś poważne różnice są?
Krzychu |
Nigdy nie słyszałeś stożka? Ja kiedyś walczyłem w Corsie z przepływomierzem i bez filtra silnik włączyłem - to była miłość od pierwszego wejrzenia. Niestety bez wzajemności. ładnych parę lat temu to było a stożka dalej nie mam |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 23:17
|
|
|
kila napisał/a: | nei o to chodzi ale dziure tez nie wiem czym zrobie zabardzo nie lubie fuszerki a na takie mi to zaczyna wygladac ;/ | Jakos z ta fuszerka i kompletnym wydechem (tez nie dedykowanym poza kolektorem) zrobilem poprawe o 0,7s do 60mil/h na tym samym urzadzeniu pomiarowym, na tej samej drodze i w zblizonych warunkach pogodowych. Lubisz miec ladne i swiecace, to kupuj dedykowane, mysle ze na Ebayu znajdziesz:
Pierwszy
Drugi
Poszukac trzeba tylko chwilke |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2009, 21:59
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | ...Tak swoją drogą, to myślisz że cos osiągniesz innym dolotem (poza większym hałasem, zasysaniem gorącego powietrza i brakiem filtracji)? |
Będzie miał czym się pochwalić np. przed Kościołem |
|
|
|
 |
kila [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:46
|
|
|
injen nie tylko swieci sie ale spelnia swoje zadanie ,ale drogi kupilem z ebaya ale shor arm troszke tanszy niz injen ciekawe tylko czy cos da to, ale szykuje sie pod lekkie czipowanie wiec pewnie cos da... |
|
|
|
 |
|