wyniki testów zderzeniowych mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
shovel [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 07-05-2006, 21:48
|
|
|
ja spotkałem się z crashtestem Colta C5x:
 |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2006, 00:23
|
|
|
tomusn, te testy robią dla wszystkich modeli przy takiej samej prędkości itd?
Jak tak to jestem miło zaskoczony widokiem C50 - Golf II miał silnik w kabinie w takim teście |
|
|
|
 |
raffaelli [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 02:28
|
|
|
Maciek napisał/a: | A czy ktoś sie spotkał może z testami jeszcze "starszych" jak to pisze shovel, Gali z 91' ? |
Tutaj:
http://www.crashtest.com/mitsubishi/ie.htm
jest skrót.
Po kliknięciu na odpowiednią kratkę (albo nazwę) pojawiają się szczeguły np. w linijce
Galant 94-98 po kliknięciu na nazwę pojawią się wyniki crashtestów amerykańskich (NHTSA), po kliknięciu na kratkę niebieską (kolumna FOLKSAM) pojawią się wyniki szwedzkich badań statystycznych i.t.d.... |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 07:18
|
|
|
gal 92 miał w usa o ile dobrze pamietam 3 gwiazdki w teście czołowym, 2 bocznym.
swoją drogą, ciekaw jestem dlaczego w ogóle lancera '97 dopuścili do sprzedaży... wynik godny Landwinda |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2006, 10:10
|
|
|
Gwiazdki o niczym nie świadczą - w 5 gw. Lagunie były same trupy przy czołówce z Mercem C-klasse z 1995 roku - przy czym w Mercu wszyscy przeżyli. To był real test.
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów? |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 10:15
|
|
|
nie wiem, ja w każdym razie i tak bym nie kupił takiego lancera (szpetny jak noc), więc dla mnie żadna strata. mój gal w teście zderzeniowym z nową polówką wyszedł dość dobrze, więc nie narzekam też, chociaż mocowania pasów w galantach E3 są raczej mizerne - te od strony pasażera zostały praktycznie znisczone przy wypadku, i sądze że jeszcze kilka km/h więcej przy uderzeniu i pasażer by poleciał razem z pasem przez przednią szybę.
edit:
gwiazdki dają za bezpieczeństwo czynne z tego co mi wiadomo, czyli to co się dzieje z człowiekiem przy wypadku.
i celowo dawałem linki do wyników testów z różnych krajow żeby nikt nie posądzał mnie/ich o stronniczość |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 08-05-2006, 10:53
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów? |
dokladnie tak |
|
|
|
 |
raffaelli [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 16:58
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów? |
dokladnie tak |
Są za to jakieś punkty które niekiedy stanowią element decydujący o otrzymieniu gwiazdki bąć nie, ale to nie jest dokładnie tak, że z sygnalizatorem niezapiętych pasów auto ma jedną gwiazdkę więcej.
Poza tym ten element jest brany pod uwagę tylko w EuroNCAP. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 18:35
|
|
|
gdyby za sygnalizacje zapiętych pasów była gwiazdka, DU Tico przeszłoby testy NCAP (bo ma sygnalizacje) a nie przeszło, nie dostało żadnej gwiazdki i nie zostało dopuszczone do sprzedaży w niemczech i europie zachodniej |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-05-2006, 19:20
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | Krzyzak napisał/a:
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?
dokladnie tak |
No to u mnie jest sygnalizator niezpaiętych pasów, a dodatkowo jeszcze mi piszczy i sie nie da jeździć - czyli jedną gwiazdkę już mam
A swoją drogą to jak sie ma czołówkę z metrowej średnicy drzewem przy 100km/h to takie 5 gwiazdek można o kant d... . |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2006, 23:05
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów? | To pewien skrót myślowy, ale zgodny z rzeczywistością. Wziął się stąd, że była już 5-gwiazdkowa Laguna (i chyba jeszcze jakieś inne auta), ale mercowi cały czas czegoś do tych pięciu brakowało. Zrobili więc w pewnym momencie leciutki lifting klasy C (a może to była E - nie pomnę), dodając między innymi sygnalizator pasów, a to (w połaczeniu z zapewnieniem sobie miłego podejścia testujących - tak głoszą plotki) zamieniło 4 gwiazdki w 5. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-05-2006, 09:16
|
|
|
Ale Meś C miał sygnalizator pasów - przynajmniej model 1996 (siostra miała) miał takie mrugacze koło szyberdachu (a może to 190 miała??? - kurcze, pamięć zawodzi...). |
|
|
|
 |
|