 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt C52 automat - bieg wsteczny |
Autor |
Wiadomość |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 08-05-2006, 08:44 Colt C52 automat - bieg wsteczny
|
|
|
Skrzynia wrzuca wsteczny, a jak nacisnę na pedał przyspieszenia, to wysprzęgla. Jak odpuszczam gaz - załapuje i szarpie. Jak puszczam hamulec i znowu gaz to tak samo. Jak przełączę na N lub P i znowu na R jest normalnie... I można do tyłu jechać bez problemu.
Robi tak od kilku dni, 1 raz na 20
A do przodu jeździ normalnie, zmienia w górę i w dół
opcje:
1. myłem silnik i skrzynię myjką pod ciśnieniem - czy mogło coś się zalać (elektronika jakaś)?
2. przejechałem 3 m na wstecznym, na lekko zaciągnietym ręcznym (nie zauważyłem, bo patrzyłem wstecz)
olej jest, czerwoniutki i czysty |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2006, 09:18
|
|
|
Sprawdź inhibitor switch - przy skrzynce taka spora kostka z przełącznikiem od rodzaju biegu. Kostka elektryczna oczywiście. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 08-05-2006, 10:56
|
|
|
po tym myciu silnika mogło cos tam być... jak byś pokazał na obrazku...
W sobotę pooglądałem trochę manual, i żeby obejrzeć skrzynię, zdjąłem trąbę słonia. Była tam duża wtyczka, chyba 12 pin, i jak ją rozpiąłem, to chyba jakiś płyn wyleciał. Może ten od czyszczenia się tam dostał i nie wypłukał. Potem objawów braku wstecznego nie było. Zobaczymy co będzie dzisiaj.
W przód chodzi dalej - jak miś! |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2006, 12:00
|
|
|
Tomku - na skrzyni AT jest tylko 1 taka wielka okrągła wtyczka która włącza jednocześnie biegi i odpowiedni obieg elektryczny. Zobacz, gdzie idzie cięgno (to z wajchy w kabinie) oraz mnóstwo kabli - to będzie to. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 08-05-2006, 12:34
|
|
|
Ja rozpinałem inną wtyczkę, taką dużą pod filtrem
a chyba wiem o czym mówisz/piszesz...
Cięgło dochodzi do ramienia okrągłego mechanizmu, który się ustawia dwiem śrubami, na biegu "N" aby pokryły się otwory w tym ramieniu i (chyba) w obudowie.
poruszałem cięgłem i nie ma luzów, ale ten mechanizm nie dotykałem
niestety do tego jest dość ciężki dostęp, są pod puszką filtra powietrza |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2006, 12:49
|
|
|
Dokładnie to - tam m.in. jest Park/Neutral position switch - jak napisano na rysunku (od reszty biegów zresztą też) - w środku są styki, które przełączając zmieniasz bieg (w sensie mówisz kompowi skrzyni jaki bieg ma zapiąć). |
|
|
|
 |
|
|