[CAX 92-96] Stukanie w tylnym zawieszeniu. |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2009, 16:47
|
|
|
ictus napisał/a: | Hugo, no jak nie chcesz zeby ci opony zjechalo to raczej lepiej jest zrobic | Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie. ictus napisał/a: | co do wymiany samemu to patrzac jak sie majster silowal ze srubami w wachaczach to daleko bylo tym czynnosciom do przyjemnosci | Zależy od egzemplarza. Podczas wymiany amortyzatorów w moim "byłym" nie używałem dużej siły do odkręcenia śrub. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-01-2009, 17:07
|
|
|
Hugo napisał/a: | Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie. |
niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza... pozatym kazdy nowy element jest zawsze ciut inny i tak jak mowilem nasz drogi przestawiaja geo wiec nie zaszkodzi poprawic |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2009, 18:34
|
|
|
ictus napisał/a: | niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza... | Jak to? Jedna osoba też to zrobi, ale w dwie łątwiej. Mianowicie po odkręceniu amortyzatora na dole i u góry naciskasz mocno w dół (np. nogą) na bęben, wyjmujesz dolną śrubę mocującą, "wpuszczasz" amortyzator przez wahacz na dół, odchylasz go do siebie, manewrujesz nim trochę i wyciągasz na bok. Musi wyjść w każdym CAO. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 22:32
|
|
|
Wrócę do tematu. Mi stuka z tyłu z prawej strony jak najadę np na "śpiącego policjanta" albo rozbujam się na dziurach. Czym większy ciężar w samochodzie tym więcej stuków, jak jadą trzy osoby to byle dziurka i stuka. Nie zależy to od pogody, tylko od ciężaru. Dodam jeszcze jedno, że jak siedzieli w nim ludzi, stanąłem za samochodem i nim bujałem, góra dół i na boki, naprawdę mocno i nic nie było słychać. Czy to może być to samo co w temacie??
Jutro oddaję samochód do mechanika, ale wolę waszą radę bo nie chcę być naciągnięty. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 15-03-2009, 23:27
|
|
|
Hugo napisał/a: | Musi wyjść w każdym CAO. |
Wychodzi w kazdym, ale w gti jest jeszcze stabilizator który wlasciwie uniemozliwia zrobienie tego jedna para rak. Odgiecie wahacza w dol wymaga naprawde sporej sily.
Przerzucalem amory z 1.8 do 1.6 i roznica byla kolosalna |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
|