Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] dziwne objawy miśka
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2009, 14:17   

stasiak86 napisał/a:
Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend :mrgreen:

umyj silnik i i wtedy niewazne jak pryska olejem i to tak sie ubrudzi....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 14:56   

stasiak86, Nie no litr na tysiac to napeno nie powinien brac. Nie okresliles sie po jakim przebiegu i ile Ci tego oleju bierze dlatego przypominam ze nawet zdrowy silnik lyknie troche oleju i dlatego jak sprawdza sie dopiero po kilku tysiacach to nie ma sie co dziwic ze troche ubylo :P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-01-2009, 16:53   

kartomaniak gti napisał/a:
przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp
Albo gówn.... częsci użyte do remontu silnika.
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2009, 20:31   

Żabka stoi teraz u mechanika ciekawe jak dlugo zajmie naprawa

[ Dodano: 13-02-2009, 01:38 ]
wczoraj odebralem zabę od mechanika
przyczyną byly pierścienie
wymieniłem
pierścienie firmy TP - 180 zl
komplet uszczelek e lring 480 zl
pasek rozrzadu z rolką contitech i pompa wody-250 zl
uszczelniacze nowe zawory popychacze szilf nowe tłoki(na2 były tzw miśki) 700zl
pasek rozrzadu i klimatyzacji -28 zl
przeguby nkn 130 zl
poduszki silnika 262 zł
nowe tarcze brembo i klocki 210 zl
olej i filtr 120zl
robocizna mechanika -600zl
tak wiec troche mnie pociągneło po kieszeni 2400 i mam nadzieje że to koniec wydatków na naprawy
a tak na marginesie slyszalem ze do miśków można wgrac program v tek 92/2000 czy to jest prawda co o tym sądzicie ??? dziekuje wszystkim za pomoc
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.