Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
SPRZĘGŁO |
Autor |
Wiadomość |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 14:20
|
|
|
Ciekawe dlaczego ci nie oddali starego skoro ty za to płacisz, a pewnie któryś z mechaników wymieni w nim gumki i włoży komuś innemu jako nowy. U mnie jak wymienił mi kolektor do bagażnika włożył wszystko łącznie ze śrubkami. Tylko w serwisie w Krakowie jak raz po zakupie auta byłem nie potrafili zdiagnozować błędu z kompa ECS. i za nic wzięli 120zł było to parę lat wstecz. Diagnoza niech pan przeczyści styki. Wyleczyłem się z serwisu za pomocą forumowiczów ECS działa bez zarzutu pomógł w tym bardzo łukasz za co mu dzięki mimo że jego nie zdołaliśmy reanimować ale"walka nadal trwa" |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2008, 20:46
|
|
|
Przy okazji o to zapytam jak ich odwiedzę...A z innej mańki, czy ktoś już w swojej sigmie zmieniał sprzęgło? Jeśli tak to prosiłbym o jakies sugestie odnosnie producenta bo szczerze mówiąc nie wiem które wybrać, LUK, VALEO czy moze EXEDY? A moze jeszcze jakies inne tylko nie oryginał bo za jeden komplet oryginału mozna kupić 3 wcześniej wymienione . Może ktoś z Was miał już taki dylemat, co wybrał i dlaczego? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2008, 20:57
|
|
|
nie w swojej, ale kolegi - w kazdym razie ja zmienialem sprzeglo
poszlo oczywiscie Daikin/Exeedy - czyli to, co montuja w fabryce |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2008, 21:04
|
|
|
Akurat dzisiaj serfowałem po ebay'u amerykańskim i było tam własnie dużo kompletów tej firmy...dzięki Krzyzak za sugestię, lepiej wiedziec niż kupować kota w worku a że sigmę mam od kwietnia to jeszcze trochę czasu upłynie zanim wielu rzeczy się dowiem |
|
|
|
 |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2008, 21:51
|
|
|
ja wymieniałem 2 lata temu i kupowałem u Marka M i oczywiście był to komplet taki jak wskazał Krzyzak |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 16:51
|
|
|
A może ktoś z Was wie w jaki sposób mierzy się grubość okładziny sprzęgła żeby zidentyfikować stopień jego zuzycia? . Niestety nie zmierzyłem jakiej grubości jest nowe, a teraz juz za późno bo już sobie ciężko pracuje |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2009, 07:54
|
|
|
bubek napisał/a: | A może ktoś z Was wie w jaki sposób mierzy się grubość okładziny sprzęgła żeby zidentyfikować stopień jego zuzycia? . Niestety nie zmierzyłem jakiej grubości jest nowe, a teraz juz za późno bo już sobie ciężko pracuje |
Można mikrometrem lub suwmiarką |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 26-01-2009, 13:09
|
|
|
a potem sprawdzić w instrukcji sigmy - ową grubość znaczy się |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2009, 13:45
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | a potem sprawdzić w instrukcji sigmy - ową grubość znaczy się |
nominalna 9,0 minimalna 8,3 mm o ile dobrze pamiętam |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2009, 14:35
|
|
|
Zmierzyłem, w prawdzie nie suwmiarką a zwykłą linijką...rezultat: prawie 8 mm....czyli nadawało się do wymiany.... |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 06-09-2011, 12:25
|
|
|
Witam kolegow,
Mam do was sprawe, mianowicie potrzebny jest mi docisk sprzegla od sigmy, ale nitowany, moze byc stary, spalony czy zardzewialy. Jak dobrze sie orientuje to tez macie tarcze 225 i takie samo sprzeglo jak w moim galu. Jesli ktos sie zastanawia po co mi to - wzmocnic da sie tylko docisk nitowany a nie giety taki jak moj ( przynajmniej u nas w PL ) |
|
|
|
 |
|