Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
SPRZĘGŁO
Autor Wiadomość
syski
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 14:20   

Ciekawe dlaczego ci nie oddali starego skoro ty za to płacisz, a pewnie któryś z mechaników wymieni w nim gumki i włoży komuś innemu jako nowy. U mnie jak wymienił mi kolektor do bagażnika włożył wszystko łącznie ze śrubkami. Tylko w serwisie w Krakowie jak raz po zakupie auta byłem nie potrafili zdiagnozować błędu z kompa ECS. i za nic wzięli 120zł było to parę lat wstecz. Diagnoza niech pan przeczyści styki. Wyleczyłem się z serwisu za pomocą forumowiczów ECS działa bez zarzutu pomógł w tym bardzo łukasz za co mu dzięki mimo że jego nie zdołaliśmy reanimować ale"walka nadal trwa" :wink:
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 20:46   

Przy okazji o to zapytam jak ich odwiedzę...A z innej mańki, czy ktoś już w swojej sigmie zmieniał sprzęgło? Jeśli tak to prosiłbym o jakies sugestie odnosnie producenta bo szczerze mówiąc nie wiem które wybrać, LUK, VALEO czy moze EXEDY? A moze jeszcze jakies inne tylko nie oryginał bo za jeden komplet oryginału mozna kupić 3 wcześniej wymienione :) . Może ktoś z Was miał już taki dylemat, co wybrał i dlaczego?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-12-2008, 20:57   

nie w swojej, ale kolegi - w kazdym razie ja zmienialem sprzeglo
poszlo oczywiscie Daikin/Exeedy - czyli to, co montuja w fabryce
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 21:04   

Akurat dzisiaj serfowałem po ebay'u amerykańskim i było tam własnie dużo kompletów tej firmy...dzięki Krzyzak za sugestię, lepiej wiedziec niż kupować kota w worku a że sigmę mam od kwietnia to jeszcze trochę czasu upłynie zanim wielu rzeczy się dowiem :)
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 21:51   

ja wymieniałem 2 lata temu i kupowałem u Marka M :-) i oczywiście był to komplet taki jak wskazał Krzyzak
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2009, 16:51   

A może ktoś z Was wie w jaki sposób mierzy się grubość okładziny sprzęgła żeby zidentyfikować stopień jego zuzycia? . Niestety nie zmierzyłem jakiej grubości jest nowe, a teraz juz za późno bo już sobie ciężko pracuje :)
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 07:54   

bubek napisał/a:
A może ktoś z Was wie w jaki sposób mierzy się grubość okładziny sprzęgła żeby zidentyfikować stopień jego zuzycia? . Niestety nie zmierzyłem jakiej grubości jest nowe, a teraz juz za późno bo już sobie ciężko pracuje :)

Można mikrometrem lub suwmiarką :)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-01-2009, 13:09   

a potem sprawdzić w instrukcji sigmy - ową grubość znaczy się
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 13:45   

zbyszek05 napisał/a:
a potem sprawdzić w instrukcji sigmy - ową grubość znaczy się

nominalna 9,0 minimalna 8,3 mm o ile dobrze pamiętam
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 14:35   

Zmierzyłem, w prawdzie nie suwmiarką a zwykłą linijką...rezultat: prawie 8 mm....czyli nadawało się do wymiany....
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-09-2011, 12:25   

Witam kolegow,
Mam do was sprawe, mianowicie potrzebny jest mi docisk sprzegla od sigmy, ale nitowany, moze byc stary, spalony czy zardzewialy. Jak dobrze sie orientuje to tez macie tarcze 225 i takie samo sprzeglo jak w moim galu. Jesli ktos sie zastanawia po co mi to - wzmocnic da sie tylko docisk nitowany a nie giety taki jak moj ( przynajmniej u nas w PL )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.