Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 2,8
Autor Wiadomość
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 10:16   

bartek2800 napisał/a:
Występowały ES i SS.Mnie wydaje się, że w 2.8TD w większości przypadków znajdziesz SS.

Więcej na pewno podpowie Gene


Mitsubishi sprzedawalo i sprzedaje tak rozne i dziwaczne wersje, ze (powtorze to kolejny raz) nie mozna jednoznacznie twierdzic iz z tym silnikiem to tylko taka skrzynia. Nie dalej jak wczoraj podziwialem II, ktora jezdzila gdzies w Afryce jakos samochod misji ONZ. Chyba jakos tak.
Bardzo smieszne autko. Podniesiony dach, silnik 2.8... ale bez turbiny i intercoolera. Piasty przednich kol uzbrojone w sprzegielka a w srodku manualna skrzynia i EasySelect.
Jakis Arab z konca produkcji... :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
73dar 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 61
Skąd: masyw Ślęży
Wysłany: 30-01-2009, 20:20   

Witam.
Troszkę się wtrące. Jesyem leśnikiem, pojarką jeżdżę z pół roku, mam skrzynię SS i jeżeli ktoś myśli o jeżdzie w terenie (bezdroża, rowy góry) to tylko SS. szczególnie możliwość zablokowania mostu okazuje się przydatna. Tak się składa że kolega ma 2,5td z ES, no i oczywiście radzi sobie bez problemu, lecz np przekroczenie rowu może okazać się problemem gdy dwa skrajne (na ukos) koła stracą przyczepność. Poza tym 2.5 z Es jest prawie 200kg lżejszy, w wersji krótkiej, i rzeczywiście wydaje się bardziej rześki, ale to tylko złudzenie, według mnie też trochę kulturalnij pracuje. Co do wersji to zaruwno w 2,8 jak 2,5 stosowano oba rodzaje skrzyń (jak kupowałem swojego syfa, ładne określenie zaczerpnięte od GENE, to oglądnołem kilkadziesiąt pojar z różnymi silnikami i skrzyniami biegów). Polecam SS i to nie tylko ze względu na możliwość jechania na suchym asfalcie z 4 kołami napędzanymi, w trudnym terenie jest napewno praktyczniejszy. Usterek nie odnotowałem, poza oberwaną rurą wydechową.
Pozdrawiam
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-01-2009, 21:16   

Witam na forum :) No mając takie tereny jakimi jest powiat Dzierżonowski to można ciekawie turystycznie pozwiedzać okoliczne lasy łącząc pracę ze sprawdzaniem możliwości Miśka. Tak jak najbardziej skrzynia SS a jeśli dodatkowo masz blokadę tylnego mostu to no no. Z którego roku masz Miśka?? Skrzynia manual czy automat?? Pochwal się,może jakieś zdjęcie? Pozdrawiam :)

A już znalazłem :mrgreen: 94
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2009, 10:28   

To temat o silniku. Jesli chcecie dla odmiany podyskutowac co lepsze ES czy SS proponuje zalozyc nowy topic. Bedac tak do konca szczerym to prostrze rozwiazanie jakim jest sztywno dolaczany przod jest lepsze na bezdroza. :wink:
Silnik 2.8 ma rowniez sporo zalet ale co do jego super przewagi w terenie nad 2.5 moglbym polemizowac. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
73dar 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 61
Skąd: masyw Ślęży
Wysłany: 31-01-2009, 17:36   

Witam i odpowiadam:
Mój misio jest z 1995, tak mam blokadę tylnego mostu i skrzynię manualną. Jest to wersja krótka i jak na razie jestem z niej zadowolony. NIe polemizuję na temat wad i zalet obu silników, jeżdziłem dwoma rodzajami i 2.5 wywarł na mnie lepsze wrażenie, ze względu na kulturę pracy. Wykorzystuję go głównie do pracy, uważam że na asfalt i tak się nie nadaje, według mnie jeżdzi się nim fatalnie po naszych asfaltach, na autostradzie dużo lepiej. Nie wiem czy mam zdjęcie ale jak znajdę to umieszczę.
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.