Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:25
katalizator Lancer
Autor Wiadomość
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2005, 13:04   katalizator Lancer

witam
Wczoraj spod samochodu zaczął dobiegać dźwięk jakbym ciągnął wydech za sobą.
Wydaje mi się ze to cos z katalizatorem. metaliczny dźwięk dochodzi ze środka układu wydechowego, jakby coś metalowego w środku latało. Stało sie tak po lekkim rajdzie :D

czy ktoś sie orientuje co to moze byc?

Pozdrawiam
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-12-2005, 20:55   

Możliwe że to właśnie środek katalizatora sie wysypał.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 01-12-2005, 21:37   

Wejdz pod fure i uderz w katalizator. Jak uslyszysz ze cos tam lata w srodku tzn ze to katalizator.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-12-2005, 08:31   

Na podstawie moich doświadczeń.
Najpierw odpadła z 2 zaczepów osłona tłumika końcowego - nad tylną puchą w fabrycznym tłumiku jest taka blacha - trzyma się na 4 spawach, u mnie trzymała na 2 i dzwoniła. Urwałem ją a potem i tak musiałem tłumik zmienić.
Potem przegniła taka opaska, która spinała osłony wydechu między złączką elastyczną a katalizatorem. To kupiłem opaskę za 1.50 zł i zamontowałem i jest spokój od 2 lat.

Ale możliwe, że coś się upaliło w środku tłumika, chociaż prędzej będzie to coś n zewnątrz. Pewnie masz jeszcze oryginalny, który tak 10-12 lat wytrzymuje i właśnie zaczynają się problemy jak u mnie.
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-12-2005, 20:41   

jutro wlaze pod fure to polookam. jestem pewien ze to z okolic katalizatora. popukam, posłucham, rozkręce, powącham :D i sie zobaczy. calkiem mozliwe ze to ta uszczelka bo auto ma ślady ze mogło w nim coś przegnić :) (prawie napewno stało w wilgoci - to Holandia przeciez - a to ze stalo nieruszane to wiem)

A jak posypał sie katalizator to moze wysypać z niego i zrobić moze strumienice??
hehe pare koni więcej??
:twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 02-12-2005, 22:16   

Mozesz wyawlic to co jest w srodku (podobno jest rakotworcze) i wstawic spowrotem - nie bedziesz mial problemow z przegladami.
Mozesz tez wstawis srtumienice ale na polepszenie osiagow nie licz :) - mozesz miec problemy na przeglądzie.
_________________

 
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2005, 14:20   

jak sie ściemni to jade do kumpla do warsztatu (od ponad miesiaca śmigam na białych tablicach - 2 razy juz policja mnie złapała)

A z przeglądami to nie problem :D potrzebuje tylko dowód rej.

jutro napisze co i jak :D
Pozdro @LL

[ Dodano: 04-12-2005, 13:10 ]
jednak katalizator
odkręciłem, wysypalem, reszte rozbiłem i tez wysypalem i zamontowałem spowrotem.
problem z głowy :D :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
ZiAZiK
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 14:36   

Witam Mitsumaniaków, nie lubie zbytnio odgrzewać tematów ale nie chce także zaśmiecać forum...
Ogólnie chciałem podpytać o wspomnianą tu (i nie tylko tu) strumienice, na forum jest kilka wypowiedzi sprzecznych bo jedni chcą wstawić strumienice zamiast kata i to robią podsumowując że jest lapiej a inni piszą ze nie warto, że efekt bedzie odwrotny od zamierzonego i że np: "Strumiennice wstawia się wtedu jak dodasz dużo kucy do autka poto aby zwiększyć wylot spalin z którymi nieradi sobie fabryczny katalizator w innych przypadkach możesz tylko pogorszyć osiągi i zwiększyć spalanie."

Chciałbym żeby ktoś to realnie podsumował bo nie wiem czy warto się w to bawić.

a sprawa która jest niemal postanowiona to basowy tłumik końcowy ;)

http://moto.allegro.pl/it...asowy_nowy.html

http://moto.allegro.pl/it..._najtaniej.html

http://moto.allegro.pl/it...zewka_2x80.html

takie opcje rozważam i nie wiem co najbardziej bedzie pasowało do mojego srebrnego sedana...

w przypadku podwójnej końcówki myślałem o odcięciu jednej od puszki i przeciągnieciu jednej rury by mieć końcówki po 2 stronach... ale troche jestem niezdecydowany i napewno jakaś opinia lub porada mnie bardziej ukierunkuje. może ktoś z Was robił coś podobneggo :roll:
wiem tylko że dla opcji podwójnych końcówek nawet po jednej stronie trzeba bedzie poszerzyć wycięcie w zderzaku na końcówkę wydechu :P
 
 
HamanN 
Mitsumaniak
Jacek

Auto: Lancer 1.6 GLXi KOMBI 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 173
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-01-2009, 15:12   

a jezdziles autem z takim wydechem na dluzsza mete ?
jest fajnie przez pierwsze 2 tygonie ... pozniej czy chcesz czy nie chcesz w kabinie slyszysz buuuuuuczenie ... generalnie niepraktyczne
ja osobiscie odradzam :P
 
 
 
ZiAZiK
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 15:57   

Powiem że jechałem takim autem 1000km z niemiec, Astra Bertone i miała podobny owalny jak wysłałem w linku i nie buczała na wysokich obrotach tylko na niskich. i to mi sie podobało a żeby konkretnie buczało musiał by być zapewne remus :) a na to sie nie czaje :) no i druga sprawa że ten basowy wydech musiałby zagłuszyć mi 1000W JBL'a :lol:

a jak sprawa wyglada z tą strumienicą?? poprawia coś czy szkodzi??
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 31-01-2009, 09:39   

ZiAZiK napisał/a:
a jak sprawa wyglada z tą strumienicą?? poprawia coś czy szkodzi??

Ani nie szkodzi, ani nie poprawia nic. Na wyższych obrotach ładniejszy dźwięk słychać.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.