| 
		świst przy załączaniu turbo w L200 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 remick  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: L200 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 28-01-2009, 10:49   świst przy załączaniu turbo w L200
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mam pytanko czy świst przy załączającej turbinie, który jest słyszalny w kabinie to rzecz normalna czy turbina pada a może to coś innego? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Kibloo 25-05-2009, 18:39, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 HugoOrmo  		  
		 
         Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas
  
  
                  Auto: L200 '07 Chip 167KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2009, 11:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | teoretycznie oznacza to bardzo bliski koniec turbiny... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2009, 11:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak to jest poprzednie L200, to w nim było słychac pracę turbiny nawet jak byla w doskonałym stanie. No ale jeszcze jest pytanie jak głośny jest ten świst. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 namotore  		  
		 
         Mitsumaniak ach
  
  
                  Auto: T-fünf 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2009, 12:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jesli swist sie nasila, silnik lyka coraz wiecej oleju a za soba przy deptaniu widzisz siwo-bialy dym to zacznij zbierac kase na wymiane/regeneracje turbiny. Kazda turbine slychac, jednak jesli zaglusza np. radio jest sie czego obawiac     | 
             
						
				_________________ nam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remick  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: L200 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2009, 12:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | świst się nie nasila(jest cały czas taki sam) a siwego dymu tez nie widzę.(jest to model na 2000r) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adam L200 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2009, 22:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ten świst to nie czasem niezałączająca się wiskoza | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remick  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: L200 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-01-2009, 21:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dzisiaj się dowiedziałem że to prawdopodobnie zawór spustowy, może ktoś wie coś o tym? pzdr | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 5eba  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Navara D40 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-02-2009, 13:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sprawdz weze laczace turbine z coolerem i ogolnie wszystkie weze od turbiny (nie znam L200 i nie wiem czy sa weze czy inaczej polaczono ,ale z doswiadczenia w innym aucie wiem co sie dzialo jak pekl jeden z wezy    ) | 
             
						
				_________________ Navara D40 '09   Saab 9-3 ttid
 
Galant Avance 2,5  Ford Escort XR
 
Colt 1,1 '09             Suzuki SV650N
 
 
Były z 3 diamentów:
 
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 remick  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: L200 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2009, 17:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | węże sprawdziłem są ok. ale męczy mnie zawór upustowy:) a mianowicie dzieje się tak gdy wciskam pedał gazu max w podłogę zawór otwiera się myślę że zbyt szybko ilość obrotów pomiędzy 2,5-3 tys/min, pytanie do znawców kiedy te ustrojstwo powinno się otworzyć przy ilu obr. pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |