[EA5A 2.5] cykanie popychaczy |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 08-02-2009, 00:59
|
|
|
wszystkie byly zuzyte czy wymieniles wszystkie profilaktycznie?
wymieniales uszczelki? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-02-2009, 11:44
|
|
|
migro napisał/a: | Potrebujesz jeszcze 6 trzymadełek do popychaczy, zeby nie wypadały (6x MD 998443) |
Można to zastąpić taśmą klejaca |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2009, 12:31
|
|
|
wszystkie nie były zużyte ale wymieniłem wszystkie aby mieć spokój i nie zaglądać tam więcej . tak wymieniłem tez uszczelki i swiece przy okazji . ale miałem stracha jak odpaliłem po wymianie cisza a po chwili jak sie rozdzwoniły to mój galant przypominał 60-tke na wolnych obrotach ale przejechałem sie ze 3km i wszystko ucichło i do tej pory jest git |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-02-2009, 15:30
|
|
|
loop999 napisał/a: | ale miałem stracha jak odpaliłem po wymianie cisza a po chwili jak sie rozdzwoniły to mój galant przypominał 60-tke na wolnych obrotach ale przejechałem sie ze 3km i wszystko ucichło i do tej pory jest git |
U mnie nic nie cykało zaraz po wymianie.. i do tej pory jest cisza...dziwne może żle odpowietrzone? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 20:29
|
|
|
może i źle odpowietrzyłem ale już jest cisza i jestem zadowolony |
|
|
|
 |
|