Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] 11, 41, a może 55?
Autor Wiadomość
Jablon 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 12:43   [CB4 1.6] 11, 41, a może 55?

Siemka!!! Jakiś czas temu pisałem o moim problemie z IPS [błąd 55]. Pisałem, że byłem na sprawdzeniu błędów i wyszło 55, więc zmieniłem całą przepustnicę razem z krokowcem, lecz ku mojemu zaskoczeniu nic to nie dało. Dziś tak z czystej ciekawości sprawdziłem błędy metodą Krzyżaka; i co się okazało, wyszło mi tym razem 11 [sonda lambda] i 41 [wtryskiwacz(e)]. Takim oto sposobem zwariowałem i już totalnie nie wiem o co "kaman". Jak to możliwe, że co innego wychodzi na sprawdzaniu błędów komputerem, a co innego "domowym" sposobem? Który sposób jest prawdziwy? Przepustnicę już wymieniłem i nic nie dało, więc czy warto się brać za sondę i wtryskiwacze? Jeżeli warto, to jak się za to zabrać?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 12:52   

masz LPG? - bo na to by wskazywaly bledy
zle emulatory masz zalozone
bledy sprawdzone dioda sa na pewno poprawne
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 17:16   

Krzyzak napisał/a:
bledy sprawdzone dioda sa na pewno poprawne


Jeżeli diodą to ciekawe, bo ja u siebie swego czasu sprawdzałem poprzez zwarcie odpowiednich styków w złączu diagnostycznym (1 i 4) i kod "wymrugał" mi "check engine"

Opis jest tutaj
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Z tego co wiem, to w Carismach 90KM też jest silnik 4G92.

Oczywiście kod był poprawny :D
 
 
Jablon 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 18:31   

TAk, mam założony LPG. Błędy sprawdzałem diodą. Ale jeżeli to te emulatory, to co mam teraz zrobić?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2009, 19:49   

Jablon napisał/a:
co mam teraz zrobić?


Jeżeli to instalacja 2gen (czyli taka do której podpina się komputer przy regulacji), to:
- parametry emulacji sondy konfiguruje się po podpięciu się laptopem (albo do gazownika, albo kupić interfejs na allegro i samemu)
- wtryskiwacze - trzeba zmienić emulator, albo zmienić oporniki w emulatorze bodajże na 56 Ohm.
 
 
Jablon 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 20:18   

Pewien nie jestem, ale raczej jest to instalacja 1 generacji. Bo jeżeli dobrze pamiętam to 2 generacja to "gaz sekwencyjny"? A teraz inne pytanie kto i gdzie w Gdańsku [lub okolicach] mi to zrobi [oby tylko dobrze ;) ] i za ile?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 22:09   

Hornet - rocznik 1992 jest w avatarze, wiec jeszcze metoda diody dziala
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-02-2009, 22:59   

Krzyzak, a rocznik 1993 tez na diode??
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
ann87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer '93 1.6 v16
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Lut 2009
Posty: 107
Skąd: Krosno
Wysłany: 12-02-2009, 23:18   

rosomak1983 napisał/a:
Krzyzak, a rocznik 1993 tez na diode??

Mam identyczne auto jak twoje i wymruguje błędy. Łączysz diodą najbardziej oddalone piny kabelek czarny i jedne z żółtych.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.